2006-05-29 08:54:03
Potrzebuję porady mechanika z doświadczeniem
Ostatnia moja dłubaninka nie zakończyła się zbyt pozytywnie i wymianę tulei (silentblocka) wspornika drążków kierowniczych musiała zastąpić hmm... tajna prowizorka
Tuleja leży sobie w schowku i czeka na lepsze czasy grrr.
Ci co grzebali w drążkach wiedzą o co chodzi - a chodzi o stronę przeciwną do kierownicy czyli prawą.
Po odkręceniu śrub zabezpieczających końcówki sworzni 1xprawa końcówka drążka środkowego + 1xlewa końcówka drążka prawego kierowniczego + 1xoś wspornika z tuleją nic więcej nie zrobilem.
Nawalanie młotem nie wiele dało- żaden ze stożków nie wyskoczył. Odrdzewiacz lany obficie też nie wiele dał.
Ponieważ jest to robota pod autem czyli "w przymusie" z powodu ciasnoty nie ma jak podejść z młotkiem żeby przywalić porządnie w ośkę z gwintem można se co najwyżej poklepać.
Pytania:
1.Jak w warsztatach spece rozmontowują to badziewie?Czy mają jakieś ściągaczki? Czy mają jakieś sposoby na odpieczenie tych stożków?
2.Jeżeli bozia da rozmontować drążki i podporę w jaki sposób wymontować bezpiecznie tuleję (silentblock) - walić aż wylezie?
Pomóżcie coś po prowizorka na długo nie starczy
Wiem,wiem najlepiej warsztat itepe...tyle że zabytków w warsztatach nie naprawiają
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2006-05-29 08:58:10 ][ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2006-05-29 09:13:44 ]