Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Palący się bezpiecznik

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-06-30 12:08:01

Poszło na priv
2025-09-05 14:49
  
 
 2006-06-30 08:47:02

To
Cytat:
omega to 2,5 V6 rocznik 94 z klimą manualną.



Ułatwia sprawę. Jak napisałem wcześniej, bezpiecznik działa przy pełnym biego ( 2-biegu )

Wiatraki Ci chodzą prawie zawsze na 1/2 czyli oba od klimy są włączone w szereg.

Jeśli jesteś biegły w elektryce to wyślę Ci schemat. Daj email na PRIV
2007-06-03 21:03
  
 
 2006-06-29 18:56:32

Na razie nie prułem, bo nie miałem kiedy. A jeśli o wiatraki chodzi, to po włączeniu klimy pracują, niezależnie od tego czy ten bezpiecznik jest czy nie. Wiatrak od głównej chłodnicy również działa. A omega to 2,5 V6 rocznik 94 z klimą manualną.
2025-09-05 14:49
  
 
 2006-06-29 08:42:09

W/g schematu są cztery bezpiecznik
10A, 20A, 30A, 40A. Do wszystkich dochodzą czerwone kabelki.
20A jest od wiatraka na chłodnicy klimy ( nie powiem od którego) i prad płynie przez bezpiecznik tylko przy pełnym biegu.

Który rocznik samochodu i jaka klima ( auto, manual)?
2007-06-03 21:03
  
 
 2006-06-29 08:34:27

Nie pruj auta, dzisiaj zobaczę i jutro Ci napiszę, a tak swoją drogą co tam masz za druciarnie?
2007-06-03 21:03
  
 
 2006-06-28 17:20:13

Scooby - mógłbyś sprawdzić, jakie do niego idą kable? U mnie 2 czerwone dość grube. Oryginalnie siedział 20A bezpiecznik. Wszystkie wentyle chodzą. Chyba pojdę śladem kabli by wytropić przyczynę...

Pozdrawiam!
2025-09-05 14:49
  
 
 2006-06-28 08:37:27

U mnie w tym miejscu jest bezpiecznik od wiatraków chłodnicy i ma 30A. W/g schematu taki własnie być powinien.
2007-06-03 21:03
  
 
 2006-06-27 14:40:10

Witam!

Na swój pierwszy wątek na forum obrałem ciągle palący się bezpiecznik, który nie wiem co zabezpiecza. Jest on w puszcze tam, gdzie komp silnika i ma 20A. W książce Etzolda nie ma o nim mowy:



Pali się jak jest upalnie, więc podejrzewam, że mam coś padnięte w układzie chłodzenia (pompa elektryczna?). Silnik czy z nim, czy bez pali tak samo. Może wie ktos od czego on jest? A Omega to 2,5 V6 '94r. Napięcie jest na nim cały czas, bez względu na przekręcenie kluczyka w stacyjce. A tak przy okazji - dmuchawa do chłodzenia kompa włącza się od razu po przekręceniu kluczyka, czy po przekroczeniu jakiejś temp.?

Pozdrawiam!

[ wiadomość edytowana przez: bratyslaw dnia 2006-06-27 15:20:50 ]
2025-09-05 14:49
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM