| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
| Autor | |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK
 escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-10-02 13:04:58 Cytat:
| 2006-09-24 22:24:11, Shaq pisze:
Przekaźnik nie jest konieczny, a jeżeli już jest w instalacji to ma funkcje: w Mk7 - dzięki niemu wystarczy przytrzymać przycisk przez chwilę u puścić, a szybki i tak się zamkną do końca lub otworzą. w Mk5 i 6 - jak zapomniesz zamknąć szybki, a wyjąłeś już kluczyk e stacyjki to uchylasz sobie drzwi i mozesz zamknąć szyby.
|
|
Ja mam mk6 i tak też sie zamykały, przekaźnik brązowy mam w tunelu środkowym. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
| 2025-01-14 12:53 | |
a_michal
 Escort Mk. VII Kombi Radom | 2006-10-02 12:38:00 Trzeba sprawdzić, że nie zespawały się platynki we włączniku... |
| 2008-07-23 19:27 | |
jerico Sympatyk FEFK Mondeo MK5 Wojkowice | 2006-09-25 19:55:03 Dzięki wszystkim za podpowiedzi, będę musiał rozgrzebać to w sobote. Teraz pozostaje mi dmuchawa na full, a może jakieś ochłodzenie kilmatu ----------------- |
| 2025-01-25 23:20 | |
zeberko Sympatyk FEFK
 Vectra C caravan Częstochowa | 2006-09-25 19:46:24 A moze w skrzynce bezpiecznikow pojawiły sie zimne luty, a masa na pewno przechodzi przez CEB i pozniej moze być przykrecona np do slupka srubka m5 lub m6 ----------------- FEFK#746
Był orionek mk3 1.6
escort mk4 1.6 d
kombi mk5
Focus mk1 1.6 16v
Opel vectra caravan 1.9 CDTI 150 km DESIGN
Jestem maniakiem
FEFK 746
FSK 001 |
| 2016-03-17 23:12 | |
jerico Sympatyk FEFK Mondeo MK5 Wojkowice | 2006-09-25 19:34:36 Posprawdzałem co mogłem, bez rozbierania tunelu środkowego. Zwarcia na przewodach do silników nie ma. Czyli coś z zasilaniem od szkrzynki do włącznika. Ale jak wiadomo to juz wiecej roboty.
Mam jeszcze jedno pytanie, skąd silniki biorą masę. Wnisokuje, że z karoserii (drzwi). Do silników dochodzi po dwa przewody, w których naprzemian pojawia się "+". Więcej przewodów nie widzę. ----------------- |
| 2025-01-25 23:20 | |
dj_jim
 Ford Escort Fun Mielec | 2006-09-24 22:53:53 Przekaźnik jest pod na tunelu srodkowym (MKVII) lub w skrzynce bezpieczników z tego co pamietam R18 zielony, ale tak jak kolego wspomniał pełni inna funkcje.
Sprawdziłbym wizki drzwi czy piny sie nie zwieraja i nie robia zwarcia (miałem tak w Fordzie KA i musiałem przepinowywac złączki) |
| 2016-11-23 15:08 | |
Shaq Sympatyk FEFK

 Escort (już nie ale ... Żory | 2006-09-24 22:24:11 Przekaźnik nie jest konieczny, a jeżeli już jest w instalacji to ma funkcje: w Mk7 - dzięki niemu wystarczy przytrzymać przycisk przez chwilę u puścić, a szybki i tak się zamkną do końca lub otworzą. w Mk5 i 6 - jak zapomniesz zamknąć szybki, a wyjąłeś już kluczyk e stacyjki to uchylasz sobie drzwi i mozesz zamknąć szyby.
|
| 2025-11-04 22:26 | |
jerico Sympatyk FEFK Mondeo MK5 Wojkowice | 2006-09-24 21:25:59 Cytat:
| 2006-09-24 21:23:47, kainek pisze:
zdaje sie ze wpiety jest w przyciski do szybek
|
|
No nie bardzo, przy samych przyciskach nic nie ma. Jeśli jest to gdzieś na wiązce bo w skrzynce nie ma. ----------------- |
| 2025-01-25 23:20 | |
kainek Sympatyk FEFK
 Dwa koła NL | 2006-09-24 21:23:47 zdaje sie ze wpiety jest w przyciski do szybek ----------------- Nasze Fordy lubią rdzę, i to je zgubi ;) |
| 2021-08-29 11:25 | |
jerico Sympatyk FEFK Mondeo MK5 Wojkowice | 2006-09-24 21:17:47 Przeszukuje forum od 2h i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Przede wszystkim czy jest przekaźnik do szybek? Znalazłem taką rozpiskę. Widać czarno na białym, że nie ma przekaźnika. Problem pojawił się 2 dni temu. Najpierw sporadycznie nie można było otworzyć szyb. Teraz już całkiem nie reagują. Objawy to ogromny spadek napięcia na włączniku, diody ledwie świecą, ja nacisnę przycisk. Dziwne jest to, że po nacisnięciu diody przygasają i tak zostaje. Po wyłączniu stacyjki + jakieś 5-10 min, podświetlenie wraca do normy. Dlatego dziwi mnie brak przekaźnika, wydawało by się, że właśnie przekaźnik nie rozłącza i powoduje zwarcie. Zmierzyłem także napięcie na kablach przy silnikach - tylko 3V i to mnie martwi, a zarazem cieszy bo przynajmniej silniki nie poszły z dymem. Przy takim napięciu napewno nie zadziałają. Jeśli ktoś kojarzy to proszę o opis, którędy idą przewody, do złączy w słupkach. ----------------- |
| 2025-01-25 23:20 | |
| |
|