Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Elektryczne szyby - problem

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-10-02 13:04:58

Cytat:
2006-09-24 22:24:11, Shaq pisze:
Przekaźnik nie jest konieczny, a jeżeli już jest w instalacji to ma funkcje: w Mk7 - dzięki niemu wystarczy przytrzymać przycisk przez chwilę u puścić, a szybki i tak się zamkną do końca lub otworzą. w Mk5 i 6 - jak zapomniesz zamknąć szybki, a wyjąłeś już kluczyk e stacyjki to uchylasz sobie drzwi i mozesz zamknąć szyby.

Ja mam mk6 i tak też sie zamykały, przekaźnik brązowy mam w tunelu środkowym.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2025-01-14 12:53
  
 
 2006-10-02 12:38:00

Trzeba sprawdzić, że nie zespawały się platynki we włączniku...
2008-07-23 19:27
  
 
 2006-09-25 19:55:03

Dzięki wszystkim za podpowiedzi, będę musiał rozgrzebać to w sobote. Teraz pozostaje mi dmuchawa na full, a może jakieś ochłodzenie kilmatu

-----------------
2025-01-25 23:20
  
 
 2006-09-25 19:46:24

A moze w skrzynce bezpiecznikow pojawiły sie zimne luty, a masa na pewno przechodzi przez CEB i pozniej moze być przykrecona np do slupka srubka m5 lub m6

-----------------
FEFK#746
Był orionek mk3 1.6
escort mk4 1.6 d
kombi mk5
Focus mk1 1.6 16v
Opel vectra caravan 1.9 CDTI 150 km DESIGN


Jestem maniakiem
FEFK 746
FSK 001
2016-03-17 23:12
  
 
 2006-09-25 19:34:36

Posprawdzałem co mogłem, bez rozbierania tunelu środkowego. Zwarcia na przewodach do silników nie ma. Czyli coś z zasilaniem od szkrzynki do włącznika. Ale jak wiadomo to juz wiecej roboty.
Mam jeszcze jedno pytanie, skąd silniki biorą masę. Wnisokuje, że z karoserii (drzwi). Do silników dochodzi po dwa przewody, w których naprzemian pojawia się "+". Więcej przewodów nie widzę.

-----------------
2025-01-25 23:20
  
 
 2006-09-24 22:53:53

Przekaźnik jest pod na tunelu srodkowym (MKVII) lub w skrzynce bezpieczników z tego co pamietam R18 zielony, ale tak jak kolego wspomniał pełni inna funkcje.

Sprawdziłbym wizki drzwi czy piny sie nie zwieraja i nie robia zwarcia (miałem tak w Fordzie KA i musiałem przepinowywac złączki)
2016-11-23 15:08
  
 
 2006-09-24 22:24:11

Przekaźnik nie jest konieczny, a jeżeli już jest w instalacji to ma funkcje: w Mk7 - dzięki niemu wystarczy przytrzymać przycisk przez chwilę u puścić, a szybki i tak się zamkną do końca lub otworzą. w Mk5 i 6 - jak zapomniesz zamknąć szybki, a wyjąłeś już kluczyk e stacyjki to uchylasz sobie drzwi i mozesz zamknąć szyby.
2025-11-04 22:26
  
 
 2006-09-24 21:25:59

Cytat:
2006-09-24 21:23:47, kainek pisze:
zdaje sie ze wpiety jest w przyciski do szybek



No nie bardzo, przy samych przyciskach nic nie ma. Jeśli jest to gdzieś na wiązce bo w skrzynce nie ma.

-----------------
2025-01-25 23:20
  
 
 2006-09-24 21:23:47

zdaje sie ze wpiety jest w przyciski do szybek

-----------------
Nasze Fordy lubią rdzę, i to je zgubi ;)
2021-08-29 11:25
  
 
 2006-09-24 21:17:47

Przeszukuje forum od 2h i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Przede wszystkim czy jest przekaźnik do szybek? Znalazłem taką rozpiskę. Widać czarno na białym, że nie ma przekaźnika. Problem pojawił się 2 dni temu. Najpierw sporadycznie nie można było otworzyć szyb. Teraz już całkiem nie reagują. Objawy to ogromny spadek napięcia na włączniku, diody ledwie świecą, ja nacisnę przycisk. Dziwne jest to, że po nacisnięciu diody przygasają i tak zostaje. Po wyłączniu stacyjki + jakieś 5-10 min, podświetlenie wraca do normy. Dlatego dziwi mnie brak przekaźnika, wydawało by się, że właśnie przekaźnik nie rozłącza i powoduje zwarcie. Zmierzyłem także napięcie na kablach przy silnikach - tylko 3V i to mnie martwi, a zarazem cieszy bo przynajmniej silniki nie poszły z dymem. Przy takim napięciu napewno nie zadziałają. Jeśli ktoś kojarzy to proszę o opis, którędy idą przewody, do złączy w słupkach.

-----------------
2025-01-25 23:20
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM