Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Możliwe że 120 tys przebiegu??!!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2006-10-02 17:02:28

Nawet się ciesze że się moi bliscy dali mi do zrozumienia że nie warto się w ten samochód ładować. Sprzedam essine i nazbieram 7 tys i kupie honde accort coupe
jesli ktoś chce tego escorta ze zdjęć kupić za mniej więcej 3-3,5tys to dam link
2007-12-27 00:00
  
 
 2006-10-02 12:11:34

Cytat:
2006-10-02 09:53:40, Kazuya49 pisze:
zawsze serwisowany w fordzie, a ten wygląda jak wrak i napewno jak był w naprawie to u jakiegoś prywaciaża, stacji napraw albo sam naprawiał sobie w domu i może nie miał zielonego pojęcia albo jeszcze przy nim kombinował. Odradzam Ci. Pozdrawiam!



wow skad w Tobie tyle pesymizmu? akurat to,ze byl serwisowany w fordzie to nie zawsze jest pozytyw:] heh. bo ja potrafie sobie sam w domu pewne rzeczy zrobic duuuuuuuzo lepiej niz ASO Fordowskie o czym sie juz kilkukrotnie przekonalem..

-----------------
2024-12-07 13:18
  
 
 2006-10-02 12:07:00

a jak powiem że auto z częściami do naprawy bbędzie wynosić 4tys zł+farby i polakierowanie(w własnym zakresie zrobie) No i przegląd aż 200zł ale za zwykły bym dął nieco mniej
2007-12-27 00:00
  
 
 2006-10-02 10:18:29

Cytat:
2006-10-02 10:12:21, ToFastMKIV pisze:
z tego co wiem to filtry, klocki, olej itd........ to sa materialy eksploatacyjne, i np takie filtry, paski i olej trzeba wymienic w kazdym aucie ktore sie kupuje (przynajmniej ja tak robie) i to ze kupisz auto w lepszym stanie nie zwalnia cie z obowiazku wymiany tych rzeczy



Dokładnie - masz racje - źle mnie zrozumiałeś - chodziło mi o to, że może facet który posiada to auto i nie dbał o nie, nie zmieniał filtrów, klocków hamulcowych i innych rzeczy eksploatacyjnych to w jakim stanie może być silnik i jego podzespoly? :| Najbardziej mówi wnętrze i blacharka auta - pokazuje jak właściciel dbał o auto.

-----------------
Being dead wasn’t a problem. But being forgotten — now, that’s a ***!
2009-08-17 09:24
  
 
 2006-10-02 10:12:21

Cytat:
2006-10-02 09:53:40, Kazuya49 pisze:
Daj sobie z nim spokój - lepiej dołuż troche więcej kasy i kup w lepszym stanie, bo później okaże się, że będziesz musiał więcej dołożyć potrzebnych rzeczy (klocki, filtry, blacharka itp...) To Cię więcej wyniesie. Ja swojego ESCORTA mam z 1995 pierwsze od dziadka z niemiec i wygląda jak nówka - dlatego że w ciągu roku robił ok. 4500KM rocznie i dbał o auto - czyścił, drogie oryginalne oleje, zawsze serwisowany w fordzie, a ten wygląda jak wrak i napewno jak był w naprawie to u jakiegoś prywaciaża, stacji napraw albo sam naprawiał sobie w domu i może nie miał zielonego pojęcia albo jeszcze przy nim kombinował. Odradzam Ci. Pozdrawiam!




z tego co wiem to filtry, klocki, olej itd........ to sa materialy eksploatacyjne, i np takie filtry, paski i olej trzeba wymienic w kazdym aucie ktore sie kupuje (przynajmniej ja tak robie) i to ze kupisz auto w lepszym stanie nie zwalnia cie z obowiazku wymiany tych rzeczy

-----------------
2011-06-12 23:54
  
 
 2006-10-02 09:53:40

Daj sobie z nim spokój - lepiej dołuż troche więcej kasy i kup w lepszym stanie, bo później okaże się, że będziesz musiał więcej dołożyć potrzebnych rzeczy (klocki, filtry, blacharka itp...) To Cię więcej wyniesie. Ja swojego ESCORTA mam z 1995 pierwsze od dziadka z niemiec i wygląda jak nówka - dlatego że w ciągu roku robił ok. 4500KM rocznie i dbał o auto - czyścił, drogie oryginalne oleje, zawsze serwisowany w fordzie, a ten wygląda jak wrak i napewno jak był w naprawie to u jakiegoś prywaciaża, stacji napraw albo sam naprawiał sobie w domu i może nie miał zielonego pojęcia albo jeszcze przy nim kombinował. Odradzam Ci. Pozdrawiam!

-----------------
Being dead wasn’t a problem. But being forgotten — now, that’s a ***!
2009-08-17 09:24
  
 
 2006-10-01 15:18:45

Ja bym się w to nie angażował.
2012-08-12 12:49
  
 
 2006-10-01 13:17:06

Mój ma 186 tyś i wygląda o niebo lepiej no ale jest z 2000 r... Mam nadzieję że blacha w moim za 3 lata nie będzie wyglądać tak jak w tym na zdjęciach :d
2010-07-09 11:20
  
 
 2006-10-01 09:00:11

Cytat:
2006-10-01 07:51:16, mariobros pisze:
A blacharka najdroższa w naprawie. Jeśli masz możliwość zrobić ją samodzielnie to zmienia to postać rzeczy. Niemniej, ja bym się radził 3 razy zastanowić nad tym egzemplarzem. A to z prozaicznego powodu. Jeśli ktoś tak zapuścił blacharkę, trudno uwierzyć, że dbał o silnik. Rzadko się spotyka niedbalstwo selektywne, zwykle albo ktoś globalnie dba o auto, albo globalnie nie dba... A więc silnik tego auta może być puszką Pandory... Oczywiście - Twoja kasa, Twój wybór. Ja jednak się przekonałem na własnej skórze, że escort z wadami ukrytymi potrafi wyciągnąć z kieszeni każde pieniadze...



Jak będe kupowal to na co zwrócić uwagę w tytm silniku. ALe przebieg prawdziwy! Ja mu wierze bo jakoś niczego nie ukrywa z tym samochodem. Zrobił fotki tego co najgorsze. To nie znaczy że wszystko do bani. Sprawedze ciśnienie w cylindrach. Czy przyśpiesanie nie jest złe itp Co jeszcze sprawdzić aby dowiedziec się czy silnik jest zjechany.
2007-12-27 00:00
  
 
 2006-10-01 08:16:11

a ja tylko dodam ze w 97 roku nie było bolero 2

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2025-02-26 19:54
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM