rejestracja | zaloguj się   pomoc

Polerowanie?

 Moderowane przez: Bialy
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-07-14 17:30:22

sam sobie pomalowałem błotnik po blacharce. podkład, baza wszystko ok ale klar jakiś taki chropowaty mi wyszedł.
Wygląda to tak.
[img=http://img68.imageshack.us/img68/2318/im0003690sq.th.jpg]
Prubowałem ręcznie pasta tempo to polerowac ale bez wiekszych sukcesów. Jak i czym to wypolerwac?? Doradźcie cos

moze cos takiego?
KLIK
i co zakładać na tą polerke gdy uzywac bede pasty g3

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-07-14 21:44:53 ]
2011-06-12 21:12
  
 
 2006-07-16 20:16:14

Pierwsze primo to czy przypadkiem tam gdzie są te jaśniejsze plamy nie była nakładana szpachla? Jeśli tak, to polerka nic nie da-nie pozbędziesz się tych przebarwień. Na mój gust za szybko wszystko zrobiłeś: szpachla nie siadła dobrze, podkład dobrze nie związał i się zrobiło tak, jak widać na fotografii.

Co to chropowatego klaru: za małe ciśnienie na pistolecie/zła dysza lub klar był za gęsty.

Sama polerka to polecam papier 2000 i wodę i dopiero pastę G3. Sam sprzęt, który pokazałeś z allegro jak najbardziej się nada :

-----------------
:


[ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2006-07-16 20:17:55 ]
 
  
 
 2006-07-16 23:31:01

Te przebarwienie to niedobrze wypolerowana pasta tempo.
Wymyje sie i nie będzie. Co do malowania, to pierw malowałem progi i na nich wyszło super, gładkie i święcące tylko ten błotnik jakiś nie taki. Nie wiem czemu malowałem tak samo i róznie to wyszło.(klar był gęsty dostałem w mieszalni klar i utwardzacz miałem to zmieszac i malowac) Czym rozcieńczac klar? Prubowałem polerowac papierem 2000 na mokro, tylko czy czasem jak nie wygładzę tego to nie będzie tego klaru za cienka warstwa? I jeszcze jedno pytanie co zrobic z zaciekiem tez spolerowac papierem a potem pasta?

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-07-16 23:45:19 ]
2011-06-12 21:12
  
 
 2006-07-17 16:23:00

Przeszlifowałem na mokro 2000, potem pasta ultra cut k2.
Efekt jest zadowalający ale jeszcze miejscami jest lakier jakby skórka z pomarańczy. Czy pasta g3 będzie lepsza do tego?

prze**bana robota
szlifuje poleruje, ale dalej to nie jest to dalej ta faktura skórki pomaranczy jest



[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-07-18 11:44:51 ]
2011-06-12 21:12
  
 
 2006-10-03 16:54:06

Generalnie pasty typu Ultra Cut nie są profesjonalnymi pastami polerskimi.

Farecla już owszem

Do tego, polerowanie elementów wykonuje się praktycznie wyłącznie maszynowo - "ręcami" można się zamachać na śmierć a efekt z reguły będzie niezadowalający.

Pozdrawiam - SpeedR

-----------------
Pozdrawiam - Łukasz /SpeedR/ Bielakowski
2011-12-30 03:11
  
 
 2006-10-05 00:38:00

Cytat:
2006-10-03 16:54:06, SpeedR pisze:
Generalnie pasty typu Ultra Cut nie są profesjonalnymi pastami polerskimi. Farecla już owszem Do tego, polerowanie elementów wykonuje się praktycznie wyłącznie maszynowo - "ręcami" można się zamachać na śmierć a efekt z reguły będzie niezadowalający. Pozdrawiam - SpeedR

to nie jest wina past ani niczego mi to wyglada na wine lakieru jakby sie zwarzył

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM