Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problemy ze wspomaganiem

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2008-08-12 12:24:51

Cytat:
2008-08-08 22:38:36, michals24 pisze:
Wyciągniesz wężyk ze zbiorniczka płynu- zlejesz i tyle z tego co gdzieś czytałem na forum to jeszcze kręci sie kierownicą na włączonym silniku max w lewo i w prawo wtedy go wywali z pompy. Zalewasz nowy do zbiorniczka kręcisz na wolnych obr w lewo i w prawo na max i dolewasz aż do normalnego poziomu i tyle.



Drobna uwaga z tym odpowietrzaniem układu, u mnie to kręcenie prawo-lewo max po wymianie przekładni kierowniczej zaowocowało dobiciem (zerwaniem) taśmy kierownicy i palącą się kontrolką poduszek. Także bądź czujny


-----------------
Don't drive faster than your guardian angel can fly...
GoLas with AutoSeba Tuning Chip Inside:-)
Ruda wszędzie bryka, ale sama bryka cyka:-)
Nie lubię myjni automatycznych bo okradają mi Omę z bocznych listew!!!
2024-07-31 07:53
  
 
 2008-08-08 22:39:36

Az pompa sie uspokoi bo na sucho to wyje
2015-04-18 11:03
  
 
 2008-08-08 22:38:36

Wyciągniesz wężyk ze zbiorniczka płynu- zlejesz i tyle z tego co gdzieś czytałem na forum to jeszcze kręci sie kierownicą na włączonym silniku max w lewo i w prawo wtedy go wywali z pompy. Zalewasz nowy do zbiorniczka kręcisz na wolnych obr w lewo i w prawo na max i dolewasz aż do normalnego poziomu i tyle.
2015-04-18 11:03
  
 
 2008-08-08 22:33:11

czy w takim razie jest jakies miejsce spustu tego plynu ?
a jaka jest roznica miedzy Dextron II a Dextron III
nie liczac roznicy w nazwie
2012-08-18 21:44
  
 
 2008-08-08 22:27:14

Spuścić plyn , wlać, pojeździć z 2 dni. Znowu spuścić i zalać nowy.

Są też jakies płyny specjalne do plukania układu wspomagania ale nie mam pojecia jak je sie stosuje. Zapytaj w sklepie motoryzacyjnym może cos podpowiedzą doradzą.

Najbezpieczniejsze jest jednak płukanie płynem właściwym.

W omedze w spomaganiu powinien być Dextron II, pewnie niektórzy doradza Dextron III. Twój wybór
2019-07-19 18:53
  
 
 2008-08-08 22:16:16

a jak ten uklad wyplukac ???
i moze jakies sugestie jaki plyn wlac.
2012-08-18 21:44
  
 
 2008-08-08 22:12:53

Spróbuj zmienić płyn (jeśli widac ze twój jet wypracowany) Czasem zmiana (z płukaniem układu) pomaga, jeśli nie to może być koniec pompy.
2019-07-19 18:53
  
 
 2008-08-08 22:00:44

Pozim plynu jest OKI i ubytkow zadnych nie ma
coprawda nie wymienialem plynu moze to jest wina ???
2012-08-18 21:44
  
 
 2008-08-08 21:52:25

J mam to samo bo jakoś nie chce mi sie go dolać. Jak zaszaleje to wyje to poprostu płyn się przemieszcza i chwilowo zapowietrza układ i wyje. A jak jade powoli to jest ok. I tak w kółko. A że lenistwo mnie ogarnęło to narazie tak sobie zasuwam. Ja mam na MINIMUM i sa takie objawy. Ale jutro doleje - chyba
2015-04-18 11:03
  
 
 2008-08-08 21:46:55

a patrzyłeś na poziom płynu wspomagania czy jest OK?????
2015-04-18 11:03
  
 
 2008-08-08 21:38:08

Witam
mam jakies dziwne dzwieki pochodzace z ukladu kierowniczego
Jade sobie spokojnie krece kierownica w lewo w prawo i jest OKI ale jak tylko troszke zaszaleje , ostrzej w jakis zakret wejde to zaczyna cosik strasznie szumiec w trakcie skrecania a nawet bym powiedzial ze wyje i to nawet gdy na postoju ( przy odpalonym silniku ) krece sterem. jak auto zgasze i ponownie zapale juz tego nie ma i wystarczy znowu jakis ostry szybki manewr i sie powtarza.
Prosze o podpowiedzi i pomoc
2012-08-18 21:44
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM