2008-10-09 11:11:50
Więc w odpowiedzi na twój wywód, muszę stwierdzić że nie chciałem żadnych namiarów na specjalistów (przeczytaj uważnie moje posty) bo to sobie już wyszukałem. Jako że nic nie wyszukałem w sieci to pytam kolegów z forum z którym związany jestem już 1000dni czy mieli podobne doświadczenia.
Jak bym miał na tyle pieniędzy to bym nawet tutaj w tej sprawie nie zaglądał tylko laweta zawiozła by samochód do specjalisty te naprawił by to i skasował odpowiednią sumkę np 4,5tyś i mało by mnie obchodziło co on zrobił czy tylko wymienił olej i filtr bo ważne by było że samochód jeździ. Ale jako że nie mam tych pieniędzy za wiele to żal mi dać jakiemuś oszustowi 4,5 za wymianę filtra i oleju.
Problem jest taki, że mam błędy mam ich interpretacje tylko one nic nie mówią, ponieważ przyczyną tych błędów może być kilka jak nie kilkanaście.
Specjaliści do których dzwoniłem ci mniej znani i bardziej mówią żeby dostarczyć samochód a najlepiej samą skrzynię ( bo jak oni będą wyciągać to przeciętnie mają dopiero za 3 tygodnie).
Moje spostrzeżenie jest takie że jak pytam o konwerter to nic nie mówią na ten temat jak by go nie było, i dlatego chciałem zapytać tych co doświadczyli uszkodzenia konwertera czy uszkodzenie powoduje występowanie opiłków w oleju.
Skoro mam opiłki w oleju to wiem że mnie czeka przegląd tej skrzyni i obowiązkowe wyczyszczenie ale nie chce żeby mi ktos przez telefon mówił że 4 tyś to min. bo to się zepsuło czy to a na koniec po założeniu stwierdzi jeszcze że konwerter trzeba tez zregenerowac bo opiłki go zniszczyły a tak na prawdę to on był przyczyną wszystkiego.
A i z tych wszystkich specjalistów których obdzwoniłem tyko jeden wyjaśnił mi czemu teraz skrzynka wyje, poprostu filtr musi być zapchany opiłkami albo czymś innym i idzie za mało oleju na pompę olejową
[ wiadomość edytowana przez: OpelOmega dnia 2008-10-09 11:24:04 ]