| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
zibik SYMPATYCZNY GOŚĆ
 Łada Samara 21099 Krzeszów (dawniej w Krakowie) | 2007-01-16 00:33:14 Na allegro już od jakiegoś czasu widzę taką pompkę elektryczną firmy QAP. Biję się z myślami czy sobie jej nie kupić.....
Co o tym myślicie? |
| 2013-09-28 02:00 | |
ozan
 21072 Budry | 2006-11-11 15:35:35 witam
odgrzebałem temat
ale gdyby założyć w zbiorniku pompke taką która napąpuje ciśnienia i się wyłączy to by była fajna sprawa z rana włącze zapłon i bzzzzzzzz i już chodzi na bęzynie
rozmawiałem z kolegą który ma pompke elektryczną od wtrysku w audi na gazniku i u niego się to sprawdza rewelacyjnie
ja mam na oku pompke z forda sierry |
| 2009-01-24 18:07 | |
Irekb7
 Bytom | 2004-12-23 11:17:55 Tak mam dwa przełączniki. Myśle że "opuźniacz" też jest dobrym sposobem, wystarczy go wpiąć w przewód sterujący gazem. Mnie jednak zastanawia inna sprawa, nie wiem czy jest to prawda ale podobno jak silnik pracuje na benzynie i na gazie jednocześnie to albo może się zalać albo strzelić w kolektor. Chodzi o to że jak przeprowadzam "procedure" przechodzenia z LPG na benzyne to przez krótką chwile silnik pracuje zarówno na gazie jaki na benzynie (wtedy są wyższe obroty silnika). I wałaśnie ten moment mnie interesuje nie wiem czy to nie jest niekorzystne dla silnika ( swoją drogą ciekawe jest to że moja ładziana poradzi chodzić na gazie i benzynie równocześnie). |
| 2011-02-20 23:34 | |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ
 Roomster & kropek Łódź | 2004-12-23 10:29:33 fajne, ale masz dwa przelaczniki, tak?
to nieco kompikuje system.
a jakby dac jeden przelacznik z opozniaczem? Najpierw otwieraloby zaworek, a po chwili dopiero odcinaloby gaz. Mysle, ze taki uklad jest do zrobienia, podejrzewam, ze bedzie podobny do "wygaszacza" lampek wewnetrznych... ----------------- Portal o GSM! mGSM.pl
GRY na iPad, iPhone
Zapraszam też i tu |
| 2012-10-23 09:03 | |
Irekb7
 Bytom | 2004-12-23 09:01:08 Ja też tak jak Quba ze Szklarskiej myślałem nad zamontowaniem pompki elektrycznej ze względu na płynne przechodzenie z LPG na benzyne w okresie zimowym (gaz mam od maja). Jednak zanim co kolwiek zdązyłem zrobić w tym kierunku wpadłem na pomysł, że sumie można otworzyć zawór z benzyny jak silnik chodzi na LPG do momentu napełnienia komory paliwowej gaźnika po czym przełączyć na benzyne (w sumie całe sterownie zmianą LPG/benzyna odbywa się na zaworch odcinających). A więc podłączyłem zawór z osobnego +12 V przez przełącznik i muszę stwierdzić że u mnie się to sprawdza. Wystarczyotworzyć zawór benzyny na ok. 5 sek. następnie "lekko przygazować" i przełączyć na benzyne i silnik chodzi już na benzynie. U mnie się to sprawdza testuje to od tygodnia i rano nie ma problemów z odpalaniem. Myśle że jest to dużo tańsze i prostrze rozwiązanie, pozatym w komorze silnia też nie ma za dużo miejsca na montaż dodatkowej pompki. Mam nadzieję że komuś przyd się ta informacja. Pozdrowienia dla wszystkich Samarowiczów. |
| 2011-02-20 23:34 | |
MikeB SYMPATYCZNY GOŚĆ
 Lada USB,LPT,TCP,AT, ... Zaśnieżony Kaczogród | 2004-12-15 12:24:44 dzięki  ----------------- 4 jeźdźców Apokalipsy:
Kaczyński, Lepper, Giertych i Rydzyk. lol :) |
| | |
chio ŁADZIARZ
 Samara 21093MPI/Cit ... Kudowa/Warszawa/Pabianice | 2004-12-15 11:38:57 Sposób podłączenia i zamontowania elektrycznej pompy paliwa znajdziesz TUTAJ
pzdr
CHIO
----------------- |
| 2024-03-13 11:01 | |
MikeB SYMPATYCZNY GOŚĆ
 Lada USB,LPT,TCP,AT, ... Zaśnieżony Kaczogród | 2004-12-15 02:20:53 NO to dałoby się ogranicznik ciśnienia  i tyle
Fakt - 800zł to ciekawy wydatek...wolałbym spojler  hehe
Wiem, jak pompę słychać  i brakuje mi tego  hehe  i też podoba mi sie stałość ciśnienia
Poza tym, wszyscy piszą o powrocie, a np. w samarce jest powrót z gaźnika do baku  Albo coś myle, albo nie zrozumiałem
Poza tym, mam pytanie - jak z rozwiązaniem - nie moze być do baku? Lepsza jest na zewnątrz?  Patrze na allegro i tam aż takich cen jak 800zł  to nie wszystkie proponują za siebie  ----------------- 4 jeźdźców Apokalipsy:
Kaczyński, Lepper, Giertych i Rydzyk. lol :) |
| | |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ
 sluzbowka :) Lublin | 2004-12-15 02:10:23 No ja mam takie cus u siebie teraz i jest to fajna sprawa ale ponoc okolo 800 zl kosztuje.Rzeczywiscie po przekreceniu kluczyka slychac dzwiek pompy i pali od razu.Pompa siedzi za zbiornikiem paliwa.Mysle jak koledzy wczesniej ze najlatwiej by bylo skombinowac cos takiego z jakiegos starego zachodniaka.Tylko ciekawe jak z cisnieniem i przepustowoscia takiej pompy ? Bo moze pompowac mniej lub wiecej |
| 2012-09-28 00:41 | |
MikeB SYMPATYCZNY GOŚĆ
 Lada USB,LPT,TCP,AT, ... Zaśnieżony Kaczogród | 2004-12-14 23:36:03 Odnawiam trochę wątek, bo chciałbym jakiś relacji samarowiczów którzy mają elektryczne pompki usłyszeć  i za ile i od czego była
Sprawa jest taka, że kupiłem sobie nowiutką pompkę mechaniczną, do mojego "klasyka" i nie zapala mi od 1 razu, tylko za 2-3  Więc trochę mnie to wkurza  ----------------- 4 jeźdźców Apokalipsy:
Kaczyński, Lepper, Giertych i Rydzyk. lol :) |
| | |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ
 ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-08-07 03:04:37 nie twierdze że takie ciśnienie jest potrzebne jakie daje moja pompa ale akurat taka mi w ręce wpadła i powrót był konieczny pompa daje 3,5 bar co do gaźnika zdecydowanie za dużo dlatego jest powrót w każdym razie działa i jest to wykonalne |
| 2008-05-15 04:25 | |
Maykel SYMPATYCZNY GOŚĆ
 Lada Niva 21214 Zgierz | 2004-08-05 10:30:22 U mnie w nivie pompa pracuje też podczas jazdy na LPG. Podobno ze względów bezpieczeńswa benzyna musi być dostepna jaknajbliżej silnika. |
| 2009-05-11 09:08 | |
piotrzezglobic SYMPATYCZNY GOŚĆ
 2107 Zgłobice k Tarnowa | 2004-08-05 07:23:37 Elektryczne pompy paliwa do gaźników mają fabrycznie ustawione mniejsze ciśnienie, tak od 0,3 do 0,6 bar, nie trzeba montować powrotów ani regulatorów ciśnienia. Musisz wygrzebać gdzieś na złomie od starszego zachodniego auta. |
| | |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ
 ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-08-05 01:50:44 Pawełku to się słabo przyglądałeś bo ja też mam założoną elektryczną pompę paliwa w swoim aucie w baku od fiata i to jeszcze wysoko ciśnieniaową ale wymaga to dorobienia powrotu |
| 2008-05-15 04:25 | |
Qba_Szklarska SYMPATYCZNY GOŚĆ
 VW Golf Mk3 1.6B/For ... Szklarska Poręba | 2004-08-04 21:13:55 ...ja mysle o pompie elektrycznej takiej typowej dla aut z wtryskiem.... wtedy oczywiscie zawor przed gaznikiem i powrot do baku...to nie problem.... myslalem raczej o tym jak rozwiazac elektryke....moment zalacznia....zeby auto odpalalo na benzynie tylko przy przelaczniku na benz a pozniej normalnie wypalam benzyne z gaznika i na LPG. ale co z pompa czy normalne odcice radu dla niej przy zasilaniu LPG, no i jak zrobi zeby przy przelaczniku w pozycji benz. po przekreceniu kluczyka był ten taki "strzał" rozruchowy do gaznika...???
----------------- POZDRAWIAM
Qba
------------------------------- |
| 2022-02-16 11:16 | |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ
 Lada 2107 Krakow | 2004-08-04 20:53:30 Najlepszy bylby elektryk membranowy.
A tak, to musisz miec zawor cisnieniowy, oraz wrotny przewod paliwa do baku.
|
| 2019-01-22 20:28 | |
Qba_Szklarska SYMPATYCZNY GOŚĆ
 VW Golf Mk3 1.6B/For ... Szklarska Poręba | 2004-08-04 11:15:34 witam,
chciałem odświeżyć ten wątek.
mianowice chodzi mi po glowie pomysl zeby wstawic do samary elektryczna pompe. Mysle o tym przede wszystkim dlatego zeby w momencie przełączenia z LPG na Benz. gażnik sie szybciej napełniał. Albo zeby np. kiedy zapomne przelaczyc autko na benz. rano przyjsc wlaczyc zaplon uslyszec miłe syczenie pompki i po dlaszym przekreceniu kluczyka od razu odpalic auto....bez tego nieszczesnego recznego pompowania i krecenia rozruchem czy paleniem na pych.
czy widzi ktos jakies sensowne rozwiazanie takiego ukladu zasilania?? ----------------- POZDRAWIAM
Qba
------------------------------- |
| 2022-02-16 11:16 | |
pawel_krakow
 | 2004-01-08 23:26:22 taka jak na zdjęciu???ta większa czy ta mniejsza??? |
| 2004-05-20 01:02 | |
stemplowski
 Lada Forma 21099 MPI ... Rzeszów | 2004-01-08 23:05:22 Witam
w Ladzie 21099 montowana jest taka |
| 2006-01-29 17:59 | |
mkee SYMPATYCZNY GOŚĆ
 lada 2105 bochnia | 2004-01-03 12:32:48 tak daje ale caly czas 2.5 bar,a orginalna ok 0.6 i niezawsze wydala,przed gaznikiem zaklada sie regulator cisnienia i ile silnik potrzebuje tyle dostaje. |
| 2006-06-11 17:49 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|