| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-21 14:21:44 Witam,
Umarł mi alternator a raczej spalil poszedl dym z chama
Jeszcze go nie wyciagnolem powiedzcie mi jak ktos wie, jaki rodzaj czy model alternatora kupic do silnika 1.8 bo widze ze sa jakies 75A i 85A i badz tu madry jak sie czlowiek nie zna.
Pozdrawiam
----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
Dominik_Olechnowicz
![](https://img.motonews.pl/users/avatar/1159179422.jpg) Szczecin | 2007-05-21 16:39:02 wymontowanie alternatora w espero to meka pańska, sam sie za to nie bierz , bo trzeba zdemontowac oslony, kolo, nadkola plastikowe i w dodatku akuto musi byc na podnosniku, chyba ze jestes gimastykiem to wtedy moze sie dobierzesz....moj wsiowy mechanik skroil mnie 150 zl za naprawe, ale po mojej wizycie powiedzial ze w nastepnym espero naprawa mostka co najmnie 250 ![](https://img.motonews.pl/s/13.gif) ----------------- www.speedtest.net/result/142982937.png |
2015-07-16 21:20 | |
Robert_S
![](https://img.motonews.pl/users/avatar/1075147304.jpg) Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-05-21 17:02:48 wydaje mi się, że nie jest tak źle w silnikach 1,8/2,0 - chyba wystarczy odkręcić pompę wspomagania i alternator da się wyjąć górą. ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
2015-11-21 22:38 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
![](https://img.motonews.pl/i/a/018.gif) Toyota Corolla WF | 2007-05-21 17:22:34 Musisz jeszcze sprawdzić czy wirnik jest na zewnątrz,czy wewnętrz alternatora.Mocniejsze alternatory były w wersjach z klimatyzacją. ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
2019-07-12 15:27 | |
tomtu
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) PRIMERA GT łódź | 2007-05-21 17:39:53 Cytat:
| 2007-05-21 17:22:34, JaRabbit pisze:
Musisz jeszcze sprawdzić czy wirnik jest na zewnątrz,czy wewnętrz alternatora.Mocniejsze alternatory były w wersjach z klimatyzacją.
|
|
Nie wirnik tylko wentylator.
Wirnik to raczej jest zawsze wewnątrz. |
2020-08-13 11:03 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
![](https://img.motonews.pl/i/a/018.gif) Toyota Corolla WF | 2007-05-21 17:49:22 Cytat:
| 2007-05-21 17:39:53, tomtu pisze:
Nie wirnik tylko wentylator. Wirnik to raczej jest zawsze wewnątrz.
|
|
To był skrót myślowy ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
2019-07-12 15:27 | |
tomtu
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) PRIMERA GT łódź | 2007-05-21 17:56:42 A to przepraszam .
W taki upał to się ciężko myśli... |
2020-08-13 11:03 | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-21 18:00:11 zostala mi jeszcze jedna sruba tylko musze skombinowac dobry klucz bo zanic nie moge ruszyc tej u gory przynajmniej tym co mam
musze jakas grzechotke zakupic chyba do niej
ale juz prawie mam nowy alternator gostek z allegro
ma dac cyne czy ma taki bo jak to umnie nawsi bywa
nigdzie w sklepie i na szrocie niema alternatora tylko na zamowienie
i to jeszcze za 500 stowek ----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
Dominik_Olechnowicz
![](https://img.motonews.pl/users/avatar/1159179422.jpg) Szczecin | 2007-05-21 19:27:39 Cytat:
| 2007-05-21 17:02:48, Robert_S pisze:
wydaje mi się, że nie jest tak źle w silnikach 1,8/2,0 - chyba wystarczy odkręcić pompę wspomagania i alternator da się wyjąć górą.
|
|
chyba masz racje, przez te 16v gora nie dalo rady trzeba bylo przez cala komore go targac dolem...masakra robota ----------------- www.speedtest.net/result/142982937.png |
2015-07-16 21:20 | |
papciak
![](https://img.motonews.pl/i/a/034.gif) espero 1.8 gdansk | 2007-05-21 20:57:35 ja demotowalem alternator i zakladalem bez problemu, faktem jest ze zeby go wyciagnac trzeba go spuscic dolem. Nie jest tak zle...i zdemontowac trzeba TYLKo pasek klinowy. |
2008-10-05 21:15 | |
rafalko
![](https://img.motonews.pl/users/avatar/1159565232.jpg) Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-05-21 21:06:12 w 1,5 to ja ostatnio wyciagalem górą na parkingu pod blokiem - są tylko 2 warunki:
- trzeba odkrecic ten górny wspornik calkowicie - tam jest sruba pod przepustnicą - troche gorszy dostep ale da rade
- trzeba odlaczyc jeden przewodów paliwowych bo nie chce przejsc bez tego
---plecy bolą od schylania wiec polecam browar przy robocie
---zalozenie ten dlugiej sruby od dolnego wspornika graniczy z cudem o ile ktos nie ma zbyt duzo cierpliwości i giętkich rączek
[ wiadomość edytowana przez: rafalko dnia 2007-05-21 21:08:29 ] |
2012-04-04 10:44 | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-22 17:36:41 Cytat:
| 2007-05-21 17:02:48, Robert_S pisze:
wydaje mi się, że nie jest tak źle w silnikach 1,8/2,0 - chyba wystarczy odkręcić pompę wspomagania i alternator da się wyjąć górą.
|
|
zajelo mi to godzinke bo kompletowalem w sklepie klucze a dokladnie oczkowa 13
wiec tak mozna wyciagnac go od gory bez zadnego problemu trzeba tylko odklrecic wiatrak nawiewu.
Naj gorsze bedzie jego wlozenie i zaciagniecie paska
moj altek to firma DELCO REMY bo nic innego na nim niema ![](https://img.motonews.pl/s/15.gif) ----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-23 07:42:32 czy ktos moglby sprawdzic jaki ma alternator jesli posiada silnik 1,8
bo juz normalnie mnie cos trafi
ja mam z lopatami wiatraka na zewnatrz jedni na stronach podaja ze to jest od silnika 1,5 a inni ze to 1,8 i juz zglupialem.
Kupilem nowke sztuke na allegro i gostek twierdzi ze z lopatkami to do 1,8 a jakie wy macie ----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
Robert_S
![](https://img.motonews.pl/users/avatar/1075147304.jpg) Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-05-23 08:06:10 Cytat:
| 2007-05-23 07:42:32, penmar pisze:
czy ktos moglby sprawdzic jaki ma alternator jesli posiada silnik 1,8 bo juz normalnie mnie cos trafi ja mam z lopatami wiatraka na zewnatrz jedni na stronach podaja ze to jest od silnika 1,5 a inni ze to 1,8 i juz zglupialem. Kupilem nowke sztuke na allegro i gostek twierdzi ze z lopatkami to do 1,8 a jakie wy macie
|
|
wg katalogu części wentylator wewnętrzny był w silniku 1,5 (z pewnymi wyjątkami, ale nie potrafię rozgryźć jakimi - chodzi o wyposażenie "EEC")
zwewnętrzny był w silnikach 1,8/2,0 (tu bez wyjątków)
Katalog twierdzi, że oba modele dają ten sam prąd - 85A ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
2015-11-21 22:38 | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-23 09:47:04 wielkie dzieki Robert_S bo juz myslalem ze kasa w bloto
cholera gamonie wyslali mi zamiast kurierem to poczta priorytetowa
wiec moze w piatek bedzie buhahahah ----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
kylos Klubowy Weteran
![](https://img.motonews.pl/users/avatar/1175307813.jpg) Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-05-23 09:52:22 A ile dales jak mozna spytac? |
2023-07-10 14:36 | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-23 10:33:24 Cytat:
| 2007-05-23 09:52:22, kylos pisze:
A ile dales jak mozna spytac?
|
|
Za oryginal z roczna gwarancja 300zł nowka sztuka, bo umnie na wiosce z tramwajami ( szczecin ) to babka na zamowienie znalazla jakis najtanszy za 500zł a na szrotach ani jednego nie ma ![](https://img.motonews.pl/s/15.gif) ----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
KaZaK
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) Ford Focus KOMBI 200 ... Warszawa | 2007-05-23 11:14:48 Sprawdź w trakcie wymiany czy masz dobrą masę na karoserii.
Ja swego czasu nie miałem i zanim Pan Sławek doszedł że masa uciekła to spaliło 3 alternatory.....
Powodzenia...
p.s. mi osobiście przegniła masa w komorze silnika.... ----------------- Zamieniłem na 100KM z czystej Ropy... |
2015-10-06 13:30 | |
penmar
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) EsPeRo CD POLICE | 2007-05-23 11:30:16 Cytat:
| 2007-05-23 11:14:48, KaZaK pisze:
Sprawdź w trakcie wymiany czy masz dobrą masę na karoserii. Ja swego czasu nie miałem i zanim Pan Sławek doszedł że masa uciekła to spaliło 3 alternatory..... Powodzenia... p.s. mi osobiście przegniła masa w komorze silnika....
|
|
Cholerka a jak to sprawdzic ?? bo ja zielenina z elektryki ![](https://img.motonews.pl/s/15.gif) ----------------- Tak to bywa raz sie tonie raz sie pływa |
2008-07-02 12:47 | |
Rysiek2
![](https://img.motonews.pl/i/a/blank.gif) Dzierżoniów | 2007-05-23 14:10:13 Cytat:
| 2007-05-23 11:14:48, KaZaK pisze:
Sprawdź w trakcie wymiany czy masz dobrą masę na karoserii. Ja swego czasu nie miałem i zanim Pan Sławek doszedł że masa uciekła to spaliło 3 alternatory..... Powodzenia... p.s. mi osobiście przegniła masa w komorze silnika....
|
|
Ktoś kto pali 3 alternatory -to nie napisze co powinien robić a najdelikatniej zmienić zawód-masa w pojazdach to drugi biegun zasilania wszelkich odbbiorników pojazdu.Alternator jest głownym źródłem energii dla tych odbiorników-stąd płynie główny prąd.Akumulator to rezerwowe źródło-głownie do rozruchu silnika i stabilizacji chwilowych wachnięć poboru mocy przez odbiorniki pojazdu. |
2015-05-30 11:20 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|