Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wymienilem walek rozrzadu

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-03-31 13:44:01

Eee tam.

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2007-03-30 17:41:32

ja tez musze wymienic ten walek rozrzadu ,a ze mechanik ze mnie zaden to kasy poleci :/
2007-04-30 05:24
  
 
 2004-07-19 11:05:12

ten zabieg przedemna
musze jeszcze nazbierac na waleczek i do dziela

-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2004-07-18 20:28:25

Porady... I ktoś Ci ich udzielił w końcu?

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2004-07-18 20:21:16

To rzeczywiscie. Tylko jak mowie, ja duzo czekalem na porady Poza tym nie wiedziec czemu, ale jak grzebie przy moim aucie, to strasznie mi sie rece trzesa
A co do popychacz tez slyszalem, ale sytuacja mnie zaskoczyla, bo myslalem, ze nie bede musial wymieniac, a tu ...

-----------------
Ford Escort 1.6EFi/105KM, 1991rok
2012-04-30 22:01
  
 
 2004-07-18 20:18:57

Popychacze TRW nie cieszą się zbyt dobra opinią.

Ale gratulacje. Mi wymiana głowicy tyle zajęła. A tu więcej kręcenia

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2004-07-18 20:14:42

W piatek wymienilem walek rozrzadu. Nie bylo tanio,
walek FEBI - 350zl,
komplet popychaczy TWR chyba - ok. 240
uszczelki i inne ok 50zl
robocizna (ze znajomym mechanikiem i przy udziale wlasnym - do tej pory rak nie moge domyc 100zl.
Jak widac tanio nie bylo, ale chyba sie oplacilo.
Stary walek byl niezle wyrobiony, szczegolnie na 3 krzywkach, dzialal jak pila, wiec 10 tysieczne popychacze byly zmasakrowane.
Ale teraz obserwacje
1. Cicha praca - praktycznie nie slychac zaworow, tylko cyka wtryskiwacz, popychacze napelnily sie chyba w 30sekund, wiec ok.
2. Moc, moc i jeszcze raz moc. Od okolo 4000 obrotow/min silnik nie chcial sie wkrecac, teraz az rwie sie pod 6000obrotow. Milo jezdzic.
3. Brzmienie koncowki sportowej - ladnie brzeczy na wyzszych obrotach, nie zaglusza jej silnik.
4. Mniejsze spalanie, ale to tylko tak na oko, jeszcze nie sprawdzone, pochwale sie pozniej.

I teraz moje wnioski:
1. Przy wymianie popychaczy warto wymienic walek, szczegolnie jesli popychacze sa nierowno wytare, tylko srodki, itd. Szkoda roboty i pieniedzy ...
2. Wbrew pozorom wymiana nie jest trudna i nie zabiera duzo czasu. Mi zajela moze 3h, w wiekszosci czekanie na mechanika
3. Mam nadzieje, ze do 200kkm (teraz 175kkm) nie bede zagladal do silnika, pozniej planuje wymienic pierscienie.

To tyle ode mnie
ide cieszyc sie jazda essinka

-----------------
Ford Escort 1.6EFi/105KM, 1991rok
2012-04-30 22:01
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM