| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
homer171 LOB SYMPATYK
 Esesman Wrocław | 2010-09-14 22:49:46 Mowie o zdrowym dole.
Blok wał tłoki.
Poszukaj znajdziesz napewno cos w swojej okolicy. ----------------- moja aukcje |
| 2013-03-24 13:31 | |
Elektryk20
 Opel Omeba B Recaro ... Bolesławiec | 2010-09-14 22:45:36 "zdrowy dół" Mówisz o całym bloku, czy wale i tłokach z korbami? ----------------- "...za auta sterem, atmosfere chłone, mam myśli szczere, mam swoją drogę..." |
| 2010-10-24 16:11 | |
homer171 LOB SYMPATYK
 Esesman Wrocław | 2010-09-12 16:23:52 Cytat:
| 2010-09-11 19:12:17, Elektryk20 pisze:
News'y: w smogu znalazłem dwa kawałki jakiegoś plastiku wielkości 1,5cm rysika od ołówka....Możliwe żeby taka pierdoła spowodowała nie dosmarowanie pierwszej panewki? Pytanie do mechaników...czy lepiej kupić nad wymiarowe panewki i wysłać wał korbowy do szlifu, czy kupić drugi silnik i przełożyć wał i całe tłoki z korbami ? Czy może do drugiego całego bloku wrzucić moją głowicę i całą resztę tego co nowe? Robię to dla siebie, nie na sprzedaż więc chcę, żeby było dobrze...i najlepiej jak najtaniej.... [ wiadomość edytowana przez: Elektryk20 dnia 2010-09-11 19:15:07 ]
|
|
Kupic zywy dół silnika...odkrecic panewke i zobaczyc jak to wyglada.
A głowice zalozyc swoja jesli z nia wszystko ok.
Ja tak samo zrobiłem. ----------------- moja aukcje |
| 2013-03-24 13:31 | |
Elektryk20
 Opel Omeba B Recaro ... Bolesławiec | 2010-09-11 19:12:17 News'y:
w smogu znalazłem dwa kawałki jakiegoś plastiku wielkości 1,5cm rysika od ołówka....Możliwe żeby taka pierdoła spowodowała nie dosmarowanie pierwszej panewki?
Pytanie do mechaników...czy lepiej kupić nad wymiarowe panewki i wysłać wał korbowy do szlifu, czy kupić drugi silnik i przełożyć wał i całe tłoki z korbami ? Czy może do drugiego całego bloku wrzucić moją głowicę i całą resztę tego co nowe?
Robię to dla siebie, nie na sprzedaż więc chcę, żeby było dobrze...i najlepiej jak najtaniej.... [ wiadomość edytowana przez: Elektryk20 dnia 2010-09-11 19:15:07 ] |
| 2010-10-24 16:11 | |
homer171 LOB SYMPATYK
 Esesman Wrocław | 2010-09-09 22:54:39 Cytat:
| 2010-09-09 20:01:11, fjuczer pisze:
Głowa do góry. Kup dół silnika i będzie git.
|
|
to chyba najlepsze rozwiazanie koszt nawet nie duzy.
----------------- moja aukcje[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2010-09-09 22:55:14 ] |
| 2013-03-24 13:31 | |
fjuczer LOB SYMPATYK
 Omega B Wrocław | 2010-09-09 20:01:11 Głowa do góry. Kup dół silnika i będzie git. |
| 2019-08-06 15:28 | |
Cleber (S) LOB MODER
 Jeep WG Overland :-) Legnica | 2010-09-09 19:16:32 Mój silnik zdechł w ten sam sposób a bardzo o niego dbałem
Ręce mi opadły i pożegnałem się z Omegami  na jaki czas.
----------------- "w leniwym umyśle diabeł sadzi swoje kwiaty" |
| 2024-07-09 13:09 | |
homer171 LOB SYMPATYK
 Esesman Wrocław | 2010-09-08 21:59:39 Ja tam kilka razy robilem sama gore tylko obejrzałem wczesniej panewki. I takie przypadku jak twoj nie widziałem. Jak juz robiłes remont gory to mogłes zrzucic miske i tylko zobaczyc i sprawdzic jak wyglada dół. Mogłes sprawdzic i po sprawdzeniu skrecic według sztuki i wszystko. ----------------- moja aukcje |
| 2013-03-24 13:31 | |
erwinomega LOB WETERAN
 Irmscher Ostroleka-Neustadt/Wstr. | 2010-09-08 21:18:19 Dzwon do Mariosa,On cosik poradzi
----------------- >Wir leben Autos [ wiadomość edytowana przez: erwinomega dnia 2010-09-08 21:18:47 ] |
| 2017-04-30 23:37 | |
Elektryk20
 Opel Omeba B Recaro ... Bolesławiec | 2010-09-08 20:44:19 No to panowie mam pytanie.....Miesiąc temu wpakowałem 1,5 tyśla i kilka dni harówki w remont góry silnika bo mi uszczelka pod głowicą się kończyła i wyczułem moment....dni temu kilka po lekkim katowaniu bestii zaczęło coś nie "tykać" a zdrowo napier^%@lać w silniku im wyższe obroty tym głośniej.....hol na garaż i znowu rozbiórka  Góra silnika zdrowa jak ryba szczelna i świeci się jak psu interes  więc silnik do góry i bierzemy się za dół...Okazało się, że panewek na 1szym korbowodzie praktycznie niema...sprasowana o ponad połowę...a co ciekawe śruby od stopki korbowodu odkręciłem dwoma palcami  ...Teraz usłyszałem, że wyremontowana góra spowodowała lepszą kompresję i dół tego nie ogarną. Jak robi się remont to cały. ILE W TYM PRAWDY?
Jakie macie rady co ja mam teraz zrobić....słabo z kasą, auta nie sprzedam i je potrzebuje...
Ps. poszukuję x20xev no przekładki
Elektryk ----------------- "...za auta sterem, atmosfere chłone, mam myśli szczere, mam swoją drogę..." |
| 2010-10-24 16:11 | |
katanos LOB SYMPATYK
 MV6 Góra Kalwaria | 2008-02-24 11:17:41 Qrcze człowieku to jakas paranoja!! Nie chcę być złośliwy bo dobrze Ci życzę, ale jak tak dalej będzie to prześwietlisz całe auto a na koniec okaże się, że teraz tyka Ci w ostatnim tłumiku, a kiedy już obejrzysz tłumik to może stwierdzisz, że już nie tyka?
Cuda są na tym świecie.
pozdrawiam ----------------- Żeby żyło się lepiej ... |
| 2017-11-13 13:01 | |
przemas_24
 omaga grudziądz | 2008-02-23 13:00:09 troche sytuacja się zmieniła teraz nie słychać w silniku tylko w samej kabinie tak jakby z pod deski rozdzielczej ale jak przekroczy 3200 tyś obr. to przestaje. prosze o jakieś porady bo już mnie szlak trafia bo nie mogę do tego dojść.
|
| 2008-06-24 20:52 | |
przemas_24
 omaga grudziądz | 2008-01-26 19:25:18 kolektor cały szykam tego ustrojstwa już wszyskie nie potrzebne blaszki wywaliłem i bez zmian |
| 2008-06-24 20:52 | |
l3h
 opel omega b caravan opole | 2008-01-26 12:50:39 A może masz poprostu pęknięty kolektor i z tąd to tykanie |
| 2008-10-13 21:10 | |
Szcurek LOB MEMBER
 Kosiarka; Czarna Owca Tarnowskie Góry | 2008-01-25 12:30:20 Pewnie jakiś arab siedzi pod maską
Sprawdź czy nie jeździsz samochodem pułapką
Ale odgrzałeś kotleta.
|
| 2018-12-04 14:47 | |
przemas_24
 omaga grudziądz | 2008-01-24 18:07:15 a mozesz napisać co ci tam tak tyka bo u mnie słychać to już w kabinie po 3200 obr. zanika tykanie |
| 2008-06-24 20:52 | |
savvy
 Opel Omega Caravan Oborniki Śląskie | 2006-04-03 08:54:29 no to sprawdzone...
na 100% nie pompa
na 100% nie panewki
tyka gleboko w silniku z tylu tak jakby nad skrzynia...
w sobote bylem na kanale i wszystko z ojcem posprawdzalismy...
tyka tylko na wolnych obrotach...no moze do 2000 rmp pozniej cichnie i zanika [sprawdzone specjalnym patyczkiem do sluchania pracy silnika]...
rece opadaja...
savvy
----------------- Caravaning :) [ wiadomość edytowana przez: savvy dnia 2006-04-03 08:55:28 ] |
| | |
PEPE
 3,2V6 TORUŃ | 2006-03-30 23:58:36 Pompa jest zębatkowa i lubi się zatrzeć są dwa rodzaje do 96 i wydajniejsza od 96. Ta od 96 była w silnikach z wiekszą aluminiowa miską olejową.
Jakby co mam takie pompy na zbyciu. |
| 2009-06-12 22:49 | |
irek71
 omega b mv6 3,0 piaseczno | 2006-03-30 15:01:17 witam
a moze to ten zawor od cisnienia oleju, nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale sklada sie to bodajrze z kolki i sprezynki i moze cos jest z nim nie tak i sobie tak tyka. Moze wartoby bylo to sprawdzic.
pozdro irek |
| 2006-07-28 20:58 | |
savvy
 Opel Omega Caravan Oborniki Śląskie | 2006-03-30 14:27:43 kurcze tak wlasnie bylo...
Ojciec jest mistrzem mechaniki pojazdowej...na sucho bylo wszystko sprawdzane itd...
bylem przy odpalaniu i odpalil za 1 razem tak jakby silnik nie byl wczesniej rozkrecany...
wiec panewki raczej bym nie posadzal o taki klekot...
ciekawy jestem schematu pompy... i co tam moze ewentualnie tykac...kompletnie nie wiem jak pompa dziala...
dzieki za debate...
savvy
----------------- Caravaning :) |
| | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|