Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Turbina 1.8 tdi

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-05-04 19:47:28

pomiędzy pompą wtryskową a pompką ręczną, za parę groszy kupisz, a unikniesz czasem przykrych niespodzianek
2013-11-24 16:30
  
 
 2007-05-04 14:43:22

Rozkręciłem filtr paliwa i okazało się że oring był nieszczelny , a poza tym filtr tez był zanieczyszczony. Wymieniłem filtr na nowy razem z oringami i od razu lepiej. Ale jeszcze od czasu do czasu pojawiaja sie bombelki ale już takie malutkie. Ale skoro sam sie odpowietrza to trzeba troche pojeździć i zobaczymy. Nie wiem co rozumiesz Kris75 przez słowo zabuduj jesli nie masz zaworek zwrotny. Przeciez zaworek zwrotny jest na pompce recznej. Wiec chyba nie ma potrzeby montowac drugiego szeregowo. Być może od tego miałem spadek mocy i wrażenie że turbo się później zalancza. Zobaczymy co bedzie teraz i napisze jakie efekty.

[ wiadomość edytowana przez: maniu28 dnia 2007-05-04 15:48:07 ]
2013-12-18 19:17
  
 
 2007-05-04 10:08:37

Pompka na Allegro 80pln sam kupowałem i działa lepiej niż orginał

-----------------
jadę więc jestem
remas #1742
2008-06-26 14:58
  
 
 2007-05-04 09:22:29

Witam
Jak łapie ci powietrze sprawdź najpierw pompkę ręczną przy filtrze paliwa w środku jest membrana już w kilku escortach zauważyłem że pada średnio po 7-9 latach membrana parcieje i zasysa powietrze jest to oficjalnie nienaprawialne.Koszt w serwisie nowa pompka razem z filtrem około 300zł są reperaturki można samemu naprawić.
2010-04-29 02:59
  
 
 2007-05-03 13:31:23

Odpowietrza się sam ale u ciebie notorycznie się zapowietrza, możliwe że przez wymienioną ręczną pompkę. Rzuć okiem na filtr paliwa i jego oringi, a także na mocowanie wężyków zarówno przy pompce jak i na pompie. Po drugie primo jeśli nie masz zabuduj zaworek zwrotny pomiędzy pompą paliwa a pompką ręczną. I te oringi na wkładzie filtra !!!
2013-11-24 16:30
  
 
 2007-05-03 12:12:28

Układ paliwowy był zapowietrzony. Odpowietrzylem go i auto odpaliło. Ale nadal jeszcze pojawiaja sie bombelki powietrza i auto wtedy nierówno pracuje. Byc moze słabo odpowietrzony chyba że gdzieś jest nieszczelność. Czy układ sam sie odpowietrza po pewny mczasie czy trzeba to zrobić samemu?
2013-12-18 19:17
  
 
 2007-05-02 15:45:11

Wlasnie rozebralem ten łącznik gumowy pomiędzy turbo a intercoolerem i nie ma w nim dziury. Ale teraz problem tkwi w tym że auto nie che odpalić. Po przekręceniu kluczyka nie słychać że jest podawane paliwo. Co może byc tego przyczyną. Czy paliwo jest zasysane tylko przez główną pompę paliwową przy normalnej pacy a pompka paliwowa sluzy tylko do podpompowania paliwa przy rozruchu? Jeśłi chodzi o przezroczysty wężyk to go mam, i wlasnie ostatnio na wolnych obrotach od czasu do czasu troche tak jak by go cos dusilo szarpalo i przesatwalo. Wczoraj jak jeszcze moglem go uruchomic zauwazylem ze w przezroczystym przewodzie pojawiaja sie banki powietrza. Wiec skads musi zasysac lewe powietrze.

[ wiadomość edytowana przez: maniu28 dnia 2007-05-02 15:54:46 ]
2013-12-18 19:17
  
 
 2007-05-02 13:07:08

a pompki paliwa nie szukaj bo nie znajdziesz.
Reszta to tak jak kris75 napisał.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2025-01-14 12:53
  
 
 2007-05-02 12:47:33

Odkręć dwie opaski i obejrzyj dokładnie ten łącznik. Wystarczy mała dziurka i herbert jest zimny, jak to mówią. Bardzo możliwe, że cofa ci się paliwo i stąd te kłopoty z paleniem. Przezroczysty wężyk pomiędzy ręczną pompkę a pompę paliwa i już wszystko będziesz wiedział.
Temat cofającego sie paliwa, przyczyn i ich likwidacji był wyczerpany. Kliknij w wyszukiwarkę.
2013-11-24 16:30
  
 
 2007-05-02 11:56:10

Zauważyłem że wąż łączący turbo z intrercoolerem ma pęknięcie na dole do okoła. Nie ma dziury na wylot bo jest jeszcze jakas warstwa od srodka bo sprawdzalem srubokretem. Nie ma tam zabardzo dostepu zeby sie przyjzec. Możliwe że to jest przyczyna. Nie moge teraz wogole odpalic auta , po przekreceniu kluczyka nie slychac ze jest podawane paliwo mozliwe ze pompka paliwa siadla. Sprawdzilbym ja ale nie wiem gdzie jej szukac? Przypuszczam że jest gdzieś w okolicy baku. Ale ona dziala tylko na początku czy cały czas? Bo jest jeszcze ręczna pompka z zaworem zwrotnym. Wiec przyczyna ze nie chce odpalic jest od tego ze pompka nie podaje czy moze od tego ze sie zapowietrza? Po dluzszym kreceniu odpala ale gasnie od razu.

[ wiadomość edytowana przez: maniu28 dnia 2007-05-02 12:14:05 ]
2013-12-18 19:17
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM