Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem z odpalaniem 19TD dziwna sprawa

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-09-08 18:26:13

Cytat:
2008-09-08 10:18:07, Kris75 pisze:
Duże szanse że masz rozrząd przestawiony, podjedź do jakiegoś warsztatu niech ci to sprawdzą, tylko może już nie tam gdzie paski ci wymieniali. A propos turbiny - za 600 zet to można ją dobrze ale wypiaskować a nie zregenerować.... I dlaczego sądzisz że jest martwa? Nie kręci się w ogóle? Zaolejona jakoś bardzo jest, nie pompuje?

Załęże się że problem zaczął się po wymianie rozrządu, kiedyś u siebie miałem tak że koło wałka rozrządu przestawiło się o ociupinkę i z czasem zaczęło się coraz bardziej przesuwać aż mi się odkręciło i rozrząd poszedł.....
Jak miałem przestawiony to takie miał objawy wraz z dymieniem na czarno.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2008-09-08 14:28:37

Po pierwsze 2 lata temu po drugie zwozi się takie turbinki z UK lub Germany, pucuje, moczy w ropce itp itd, a potem na wymianę na giełdzie a twoją i owszem do regeneracji ale już na innych zasadach i za inne pieniądze. Sam zestaw naprawczy Garetta to wydatek ok 500 zet netto, a gdzie reszta...
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-09-08 13:26:46

Sorry Kris75 ale za 600zł można zregenerować ja zapłaciłem za tą usługę 650zł. I działa jak natura chciała, 2 lata(40 tys km) i wszystko jest ok. Ja na giełdzie w Gliwicach chciałem oddać swoją do regeneracji a koleś, że poco 2 razy jeździć, jak on ma taką samą już zrobioną i w porównaniu z moją widać było różnicę- brak luzów i jeszcze u mnie były lekko pokrzywione te łopatki a tam wszystko OK.
2012-10-06 20:06
  
 
 2008-09-08 10:18:07

Duże szanse że masz rozrząd przestawiony, podjedź do jakiegoś warsztatu niech ci to sprawdzą, tylko może już nie tam gdzie paski ci wymieniali.
A propos turbiny - za 600 zet to można ją dobrze ale wypiaskować a nie zregenerować....
I dlaczego sądzisz że jest martwa? Nie kręci się w ogóle? Zaolejona jakoś bardzo jest, nie pompuje?
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-09-08 02:26:04

Paski miałem wymieniane jakiś miesiąc temu a co do oleju to trochę bierze ale tak nieznacznie. Byłem wczoraj w specjalistycznym warsztacie diesla i powiedzieli mi że regeneracja pompy i wtrysków to koszt w moim przypadku 2,5tyś zł do tego trzeba jeszcze doliczyć niestety regenerację turbiny(kolejne 600zł) bo okazało się że jest martwa. Ale panowie z serwisu nie są pewni na sto procent co mu jest i obawiam się najgorszego czyli że pompa wtryski, turbina, i silnik są na wykończeniu.
2008-09-09 19:37
  
 
 2008-09-07 14:48:32

Zacznijmy od tego, że skoro strasznie Ci kopci to albo mocno bierze olej silnikowy albo masz bardzo bogatą mieszankę i występuje spalanie niecałkowite (wtedy jak najbardziej możesz mieć problemy z rozruchem). Nie wykluczone, że obydwa przypadki występują razem.
Ja bym polecał sprawdzić skład spalin na dymomierzu (na każdej stacji kontroli pojazdów), następnie poprawność rozpylenia palliwa przez wtryskiwacze a dopiero później brałbym się za pompę.
Z tego co się orientuję to porządne sprawdzanie pompy polega na jej demontażu, podłączeniu na stanowisku kontrolnym i przeprowadzeniu testu. Dosyć droga usługa niestety i wykonywana przez nieliczne warsztaty z odpowiednimi stanowiskami...

[ wiadomość edytowana przez: KomorniK dnia 2008-09-07 15:04:16 ]
2012-08-10 15:34
  
 
 2008-09-07 11:19:02

A rozrząd to ty jakiś wymieniałeś?
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-09-07 03:40:36

Co do zaworka zwrotnego to już próbowałem i nic to nie dało. A w ręcz było jeszcze gorzej bo po kilku sekundach gasł i trzeba było pąpować paliwo ręcznie to wtedy chodził.
Słyszałem też że te stuki i kopcenie może być spowodowane podwieszaniem się zaworów czy to możliwe??
2008-09-09 19:37
  
 
 2008-09-06 20:27:19

Cytat:
nie to odpowietrznik - nic tam w srodku nie ma w oryginalnym TD



To nie jest odpowietrznik i w środku coś jest
Tak na marginesie niejaki DoktorB miał opublikować na forum swoje "niezależne" badania nt tego co to też jest, znalazł się tu już taki jeden dla którego to był odpowietrznik, jakoś do dzisiaj stówki nie widzę to też na marginesie. Ten układ zasilania w paliwo (Lucas Cav Rotodiesel) odpowietrza się samoczynnie! Nie komplikujcie sobie życia, ponadto jak można wymyślić że to jest odpowietrznik, ile trzeba się nakombinować aby to rozebrać, już bardziej w tych okolicznościach podchodziłoby to pod napowietrzacz.
2013-11-24 16:30
  
 
 2008-09-06 19:44:31

Cytat:
2008-09-06 17:45:45, Kleszczak pisze:
i zaworka zwrotnego(oryginalnego który sie psuje) umieszczonego tam gdzie pisałem.



nie to odpowietrznik - nic tam w srodku nie ma w oryginalnym TD

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM