Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Brak iskry

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-10-24 11:10:27

wiec tak.
wez probnik lub miernik i w skrzynce bezp sprawdz czy jak krecisz silnikiem na bezp o oznaczeniu w rozpisce FI (bodajze 16) pojawia sie napiecie.Jak nie to faktycznie przekaznik ECU.Jak jest to idz do cewki i tym samym probnikiem (iernik tylko wskazowkowy) podepnij do zielonego kabla odpietej wtyczki iponownie krec silnikiem.Musi blyskac badz wskazowka plywac .
Potem znasz tel do mnie

-----------------
Unikatowy Senator B ,,Deep Blue"

Annon ebdelen edro bi ammen fannas nogothrim lasto beth lamen
2015-10-26 16:51
  
 
 2010-10-23 16:22:52

odgrzeje kotleta.
w czasie jazdy wskazówa obrotomierza samoczynnie skoczyła z 2 tyś do 4 tyś i silnik zgasł.
zero iskry
cewka dobra
aparat dobry
na "+" cewki 10V stacyjka w pozycji zapłon

kiedyś była wzmianka o przekaźniku zapłonu, który to gad?
a ten czujnik indukcyjny wkręcany obok aparatu zapłonowego to czujnik wału korbowego i może być winnym?
jak sprawdzić czy to umarło czy sprawne
tylko nie bić, bo elektryk ze mnie żaden



-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl

[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2010-10-23 16:24:39 ]
2013-08-03 22:11
  
 
 2007-04-26 07:33:02

Cytat:
2007-04-26 06:49:55, marekcaramba pisze:
Cytuję: "... lub przynajmniej w domu." Wożę zazwyczaj miernik, ale 2 dni wcześniej zostawiłem w BMW.


Masz rację.

-----------------
2024-04-07 17:07
  
 
 2007-04-26 06:49:55

Cytat:
2007-04-25 21:35:54, abigaz pisze:
A ty , Mareczku miałeś w aucie mierniczek???



Cytuję:

"... lub przynajmniej w domu."

Wożę zazwyczaj miernik, ale 2 dni wcześniej zostawiłem
w BMW.

-----------------
Pozdrawiam
Marek
2012-06-14 20:21
  
 
 2007-04-25 21:38:22

Cytat:
2007-04-25 19:38:08, WojtGda pisze:
ja tam prostsze rozwiazanie w poldku zawze miałem palec i kopułka leżały sobie w kole zapasowym ja k cos sie dzialo z iskrą szybka wymiana jeżeli nie to to dopiero zaczałem poszukiwania z miernikiem. ktoś kiedys nawet mi mówił lecz nie pamietam że własnie najczęstsze awarie sa powodowane palcem który sie przepala od wysokiej temp, mówił coś jeszcze o swiecach lecz nie pamiętam co mówił. pozdr


To może mam silnik zapasowy wozić w bagażniku ???

-----------------
2024-04-07 17:07
  
 
 2007-04-25 21:35:54

Cytat:
2007-04-25 09:12:15, marekcaramba pisze:
Krzysztofie Mierniczek trzeba mieć w aucie lub przynajmniej w domu. Zdetektowanie tego problemu trwałoby z 10 minutek. Sprawdzenie przejścia na paluchu jest u mnie na 2 pozycji w "check list"... ale bez miernika "to se ne da".


A ty , Mareczku miałeś w aucie mierniczek???

-----------------
2024-04-07 17:07
  
 
 2007-04-25 19:38:08

ja tam prostsze rozwiazanie w poldku zawze miałem palec i kopułka leżały sobie w kole zapasowym ja k cos sie dzialo z iskrą szybka wymiana jeżeli nie to to dopiero zaczałem poszukiwania z miernikiem.
ktoś kiedys nawet mi mówił lecz nie pamietam że własnie najczęstsze awarie sa powodowane palcem który sie przepala od wysokiej temp, mówił coś jeszcze o swiecach lecz nie pamiętam co mówił.
pozdr

-----------------
zmiana auta ale niedługo powrót do Omy...
2015-03-06 13:34
  
 
 2007-04-25 09:12:15

Krzysztofie

Mierniczek trzeba mieć w aucie lub przynajmniej w domu.
Zdetektowanie tego problemu trwałoby z 10 minutek.
Sprawdzenie przejścia na paluchu jest u mnie na 2 pozycji
w "check list"... ale bez miernika "to se ne da".


-----------------
Pozdrawiam
Marek
2012-06-14 20:21
  
 
 2007-04-25 08:49:15

Wojtek, ale wizualnie,na pierwszy rzut oka,niebyło nic widać.

-----------------
2024-04-07 17:07
  
 
 2007-04-25 08:05:16

ja zawsze pierwsze co sprawdzam to ten biedny palec. bo najczęciej pada. mozna też rozpoznac awarię palca po czarnych stykach w kopułce zapłonowej, żadzej zaśniedziałych.
pozdr

-----------------
zmiana auta ale niedługo powrót do Omy...
2015-03-06 13:34
  
 
 2007-04-25 00:41:35

Wczoraj w trakcie jazdy na rondzie zgasł mi silnik i za cholerę niechciał
zapalić.Po wstępnych oględzinach: brak iskry.Przyczyny mogły być różne cewka zapł. komp. halotron.....A wiecie co było ???Dziura w palcu rozdielacza!Iskra waliła do masy.Przepalił się opornik w palcu i wypaliła się dziura.Miał ktoś taki przypadek???
P.S.Dzięki dla Marekcaramba za zholowanie !!!

-----------------
2024-04-07 17:07
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM