| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
| Autor | |
pat14_4 Sympatyk FEFK
 Był Cień asfaltu -> ... Żory / Jastrzębie | 2007-09-18 22:40:13 Chodziło mi, że prosto się pisze "wywiercić" jednak rzeczywistość jest inna, u mnie sie wykręcało wszystko i tzebabyło coś innego wymyślić by nie zniszczyć gumek - "Polak jak chce to potrafi"
Cytat:
| Lukas_power pisze:
@pat14_4 -> jak bede w żorach to się musimy styknąć
|
|
nie ma sprawy daj tylko wcześniej znać |
| 2016-08-17 02:44 | |
Lukas_power
 Escort (był)/ Focus ... Łódź/Wieluń | 2007-09-18 22:33:11 Uważaj jak będziesz rozwiercał, bo ta guma na górze ma wtopioną metalową podkładkę i jak wezmiesz za duże wiertło i sie zacznie kręcić z ta gumą to możesz ją uwalić, pęknie po prostu.
[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:33:42 ] |
| 2013-03-13 20:28 | |
norm
 Escort Gdańsk | 2007-09-18 22:30:59 dzieki za podpowiedzi. jednak kupie ta nitownice. w najblizszym czasie zrobie fotorelacje. jeszcze raz dzieki |
| 2016-01-15 15:26 | |
Lukas_power
 Escort (był)/ Focus ... Łódź/Wieluń | 2007-09-18 22:27:20 Nikt nie pisał, że prosto  Ale się dało
@pat14_4 -> jak bede w żorach to się musimy styknąć [ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:27:50 ] |
| 2013-03-13 20:28 | |
pat14_4 Sympatyk FEFK
 Był Cień asfaltu -> ... Żory / Jastrzębie | 2007-09-18 22:25:35 Cytat:
| Lukas_power pisze:
Ja je poprostu rozwiercałem i nitowałem na nowo. |
|
U mnie przy wierceniu pozostałości nitu nie szło tak prosto.
Z boku tej gumki wywierciłem dziurke do pozostałej cześci niechcianego maleriału. Potem od góry podwarzyłem śrubokrętem wypychajac resztki bokiem przez wywiercony wcześniej otwór. Następnie nitowanie i radość z elektrycznych |
| 2016-08-17 02:44 | |
Lukas_power
 Escort (był)/ Focus ... Łódź/Wieluń | 2007-09-18 22:21:58 No na blachowkrety to nie bo tam jest normalny gwint, bo te dystanse gumowe możesz wykrecic z silnika. To jest tak jakbys miał śrubę, bodajże na klucz 10, tylko zamiast "łebka" śruby jest ta guma, w która wchodzi gwint
[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:23:08 ] |
| 2013-03-13 20:28 | |
norm
 Escort Gdańsk | 2007-09-18 22:20:23 wlasnie najgorsze jest to ze ja nitownicy nie mam  a na blachowkrety nie mozna tego zrobic ? |
| 2016-01-15 15:26 | |
Lukas_power
 Escort (był)/ Focus ... Łódź/Wieluń | 2007-09-18 22:16:01 Znajżc życie to te gumowe dystanse są zaślepione pozostałościami nitów, tak?? Ja je poprostu rozwiercałem i nitowałem na nowo. Te elementy muszą być bo inaczej silnik od szybek bedzie dotykał do drzwi, i bedzie walił o blache. Jezeli nie masz ochoty tego rozwiercać to możesz zastosować grubą gume, jedna podkładka była zniszczona więc dałem grubą gume i skręciłem śrubą. [ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:16:30 ] |
| 2013-03-13 20:28 | |
kamil76 Sympatyk FEFK
 Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2007-09-18 22:14:58 rozwierć resztki starego nita z tej gumy ,nie musisz robić tego dokładnie ,aby tylko trochę wszedł nowy ----------------- Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614 |
| 2017-03-09 22:11 | |
norm
 Escort Gdańsk | 2007-09-18 22:10:05 w najblizszych dniach chce sie zabrac za montaz elektrycznych szybek na przod w essim i mam w zwiazku z tym pytanie. jak zamontowac te oryginalne silowniki? wiem ze fabrycznie sa one na nity, ale czy mozna np zamontowac to na sruby? kolo silniczka sa trzy nity i tam jest to montowane na taka jakby gumowa podkladke, glownie o to miejsce mi chodzi poniewaz nie za bardzo wiem jak to zamontowac.... :/ usunac te gumowe podkladki i wtedy na sruby ?prosilby kogos kto juz montowal u siebie taki zestawik o wypowiedzenie sie jak to zamontowac. z gory dzieki |
| 2016-01-15 15:26 | |
| |
|