Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Montaz elektrycznych szyb

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-09-18 22:40:13

Chodziło mi, że prosto się pisze "wywiercić" jednak rzeczywistość jest inna, u mnie sie wykręcało wszystko i tzebabyło coś innego wymyślić by nie zniszczyć gumek - "Polak jak chce to potrafi"
Cytat:
Lukas_power pisze:
@pat14_4 -> jak bede w żorach to się musimy styknąć


nie ma sprawy daj tylko wcześniej znać
2016-08-17 02:44
  
 
 2007-09-18 22:33:11

Uważaj jak będziesz rozwiercał, bo ta guma na górze ma wtopioną metalową podkładkę i jak wezmiesz za duże wiertło i sie zacznie kręcić z ta gumą to możesz ją uwalić, pęknie po prostu.


[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:33:42 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2007-09-18 22:30:59

dzieki za podpowiedzi. jednak kupie ta nitownice. w najblizszym czasie zrobie fotorelacje. jeszcze raz dzieki
2016-01-15 15:26
  
 
 2007-09-18 22:27:20

Nikt nie pisał, że prosto Ale się dało
@pat14_4 -> jak bede w żorach to się musimy styknąć

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:27:50 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2007-09-18 22:25:35

Cytat:
Lukas_power pisze:
Ja je poprostu rozwiercałem i nitowałem na nowo.


U mnie przy wierceniu pozostałości nitu nie szło tak prosto.
Z boku tej gumki wywierciłem dziurke do pozostałej cześci niechcianego maleriału. Potem od góry podwarzyłem śrubokrętem wypychajac resztki bokiem przez wywiercony wcześniej otwór. Następnie nitowanie i radość z elektrycznych
2016-08-17 02:44
  
 
 2007-09-18 22:21:58

No na blachowkrety to nie bo tam jest normalny gwint, bo te dystanse gumowe możesz wykrecic z silnika. To jest tak jakbys miał śrubę, bodajże na klucz 10, tylko zamiast "łebka" śruby jest ta guma, w która wchodzi gwint


[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:23:08 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2007-09-18 22:20:23

wlasnie najgorsze jest to ze ja nitownicy nie mam a na blachowkrety nie mozna tego zrobic ?
2016-01-15 15:26
  
 
 2007-09-18 22:16:01

Znajżc życie to te gumowe dystanse są zaślepione pozostałościami nitów, tak?? Ja je poprostu rozwiercałem i nitowałem na nowo. Te elementy muszą być bo inaczej silnik od szybek bedzie dotykał do drzwi, i bedzie walił o blache. Jezeli nie masz ochoty tego rozwiercać to możesz zastosować grubą gume, jedna podkładka była zniszczona więc dałem grubą gume i skręciłem śrubą.

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-09-18 22:16:30 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2007-09-18 22:14:58

rozwierć resztki starego nita z tej gumy ,nie musisz robić tego dokładnie ,aby tylko trochę wszedł nowy

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2007-09-18 22:10:05

w najblizszych dniach chce sie zabrac za montaz elektrycznych szybek na przod w essim i mam w zwiazku z tym pytanie. jak zamontowac te oryginalne silowniki? wiem ze fabrycznie sa one na nity, ale czy mozna np zamontowac to na sruby? kolo silniczka sa trzy nity i tam jest to montowane na taka jakby gumowa podkladke, glownie o to miejsce mi chodzi poniewaz nie za bardzo wiem jak to zamontowac.... :/ usunac te gumowe podkladki i wtedy na sruby ?prosilby kogos kto juz montowal u siebie taki zestawik o wypowiedzenie sie jak to zamontowac. z gory dzieki
2016-01-15 15:26
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM