2007-10-05 09:37:40
dwa razy się spotkałem z niemal identycznymi objawami, raz było to właśnie na wtrysku jednopunktowym, w obu przypadkach wystarczyło wyczyścić w jednym wtryskiwacze w drugim gaźnik, na 90% układ podawania mieszanki, co konkretnie?
zacznij od sprawdzenia przewodów paliwowych i dolotu powietrza, czy przypadkiem wacha nie leje się gdzieś na bok z uszkodzonego przewodu, bądź w dolocie powietrza czy nie ma nieszczelności, jeśli wszystko będzie ok to możliwa jest pompa paliwa ale prędzej obstawiałbym wtrysk, najpewniej dysze wtryskiwaczy są zabrudzone i przytkane,
ale wcześniej warto sprawdzić filtr powietrza i paliwa,
świece czy kable odpadają, złużyte bądź uszkodzone skutkowały by nierówną pracą w całym zakresie obrotów, bądź brakiem pracy któregoś z cylidrów, a nie brakiem mocy przy wyższych obrotach
-----------------
moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6
jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl