2007-10-02 23:12:04
Hehe, żeby się nie wpakować - właśnie!
Najgorzej jest z rdzą, są takie miejsca gdzie pojawia się ruda i jest trudna do usunięcia. Wiadomo, że nie będziesz podczas oględzin rozbierał samochodu na części, ale podam ci kilka ważnych elementów do baczniejszego przyjrzenia się:
1. spójrz pod uszczelkę na słupkach przednich tuż przy szybie, jak jest rdza lub rozwarstwia się już blacha to kaplica.
2. zobacz jak wyglądają okolice zawiasów drzwi przednich, co ciekawe tylnie nie gniją prawie wogóle
3. rant tylniego nadkola, najniżej położona jego część, choć jak są bąbelki na błotniku to już nie jest dobrze, za rok/dwa remont
4. rant na samym dole progów w okolicach gdzie zakłada się fabryczny lewarek, oraz podłoga w pobliżu tego miejsca szczególnie z przodu
Powodzenia! Też myślę o zmianie na MK7, ale kombi 1,8 16V.