| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
pepsi_rulz
 Ford Escort MK4 Wrocław | 2007-11-20 21:09:26 otóż to..
powinno być mniej niz 0,2A (200mA), bo 50mA (0,05A) to naprawde mało.
pozdro |
| | |
MasterCheat Sympatyk FEFK
 MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2007-11-20 21:04:02 No miernik chyba faktycznie do niczego. Mam dwa i obydwa do bani...
Jak byłem sprawdzać aku to sprawdzili tez prąd ładowania i wyszło że jest ok, ale mógłby być wększy.
Dlatego zastanawiam się nad szczotkami czy czasem się nie kończą.
te 0,05 A to nie wydaje mi się zeby dużo robiło bo przez 10 godzin to dopiero 5 A, a tyle to powinien spokojnie doładować. i to chyba alarm tyle pobiera. |
| 2013-05-08 09:42 | |
MacFly
 Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2007-11-20 15:58:05 Z tego co wiem to powinno być poniżej 0,03 lub 0,02. już nie pamiętam dokładnie.
Ja bym proponował podjechać do jakiegoś elektryk i niech rzuci okiem co i jak, ale np. może Tobie radio wpitalać prąd na postoju ( zwarcie jakieś, ze starości radio lub coś innego ) ----------------- FEFK #1591
FKDW #013 |
| 2014-02-17 20:06 | |
MasterCheat Sympatyk FEFK
 MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2007-11-20 15:13:10 już to robiłem. ok. 0,05 A |
| 2013-05-08 09:42 | |
MacFly
 Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2007-11-20 13:59:49 to najwidoczniej coś Ci wpitala prąd na postoju, odłącz chyba klemę + a minus do aku ( oczywiście musi być ta klema minusowa podłączona do aku  ) i zmierz miernikiem i podaj co tam Tobie wychodzi ----------------- FEFK #1591
FKDW #013 |
| 2014-02-17 20:06 | |
MasterCheat Sympatyk FEFK
 MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2007-11-20 13:55:16 Akumulator jest ok, ma dopiero rok, a w zeszłym miesiącu byłem na jego kontroli gwarancyjnej. Pojecałem dlatego, że wytrzymuje tydzień do 3 tygodni i pada. Nie wiem co jest grane, ale faktycznie sprawdzę jeszcze raz ten mienik.
Ps. ile kilometrów wytrzymuja szczotki w alter. |
| 2013-05-08 09:42 | |
Sinuspi Sympatyk FEFK
 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-11-20 12:37:49 12,5V z wyłączonym silnikiem,
14,5V przy właczonym  na przewodach ----------------- Uczeni szukając kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wysłali w kosmos drogą radiową informację o wartości ludolfiny. Wierzą, że inteligentne istoty spoza Ziemi znają tę liczbę i rozpoznają nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus. |
| 2022-05-13 13:39 | |
przemkowal
 Escort mkVII Kombi Wrocław | 2007-11-20 12:29:37 Cytat:
| 2007-11-20 10:52:00, MasterCheat pisze:
no dobra le skąd się bierze te ponad 14 V na wyłaczonym silniku?
|
|
Jeśli napięcie zasilania jest 16,4V na odpalonym silniku to zaraz po jego zgaszeniu będzie 14V. Sprawdź jakie masz napięcie np po nocy przed odpaleniem silnika.
A co prawda to prawda - sprawdź co masz w akumulatorze. |
| 2011-04-07 19:23 | |
surec Sympatyk FEFK
 Gdańsk | 2007-11-20 11:33:59 Cytat:
| 2007-11-20 10:52:00, MasterCheat pisze:
no dobra le skąd się bierze te ponad 14 V na wyłaczonym silniku?
|
|
jeśli tak jest, to sprawdź napięcie przy odpiętych klemach. Jeśli się powtórzy, to sprawdź jaki stan elektrolitu i czy w celach nie ma jakiegoś syfu. Najprawdopodobniej masz coś nie halo jednak z miernikami. Przy 16,4V, to powinny się spalać żarówki po kilku dniach... |
| 2024-07-06 23:09 | |
lukasino
 Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-11-20 11:15:34 Cytat:
| 2007-11-20 10:52:00, MasterCheat pisze:
no dobra le skąd się bierze te ponad 14 V na wyłaczonym silniku?
|
|
miernik nie kłamię? jakby o 2 volty za dużo pokazywał. Sprawdź go jeszcze na jakimś zasilaczu ----------------- |
| | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|