Wszystkie objawy jak u mnie poza zaworem - olej w turbine / nową / przez walniętą uszczelkę poleciał - cała zalana była - ropa na wdech leciała z pompy wtryskowej przewodem sterującym do turbiny - a za tą membrankę z wymianą grosze ci powiedzieli - napisz jak to się zakończy.
U mnie teraz autko śmiga jak marzenie.
KRIS dzięki za wiedze.
Jeśli nie wiesz jak dobrać uszczelke i w ust. kąta jeśli sam bedziesz pompe montował mogę troszke pomóc.
Pytanie mam do więcej wiedzących - jak precyzyjnie na czujnik ustawiś kąt wtrysku w lucasie.
[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-11-20 22:03:50 ]
Jutro odbieram pompę od specjalisty- wymiana i regulacja membrany (85zł +40zł).
Co do zaworów - 1 do wymiany , na szczęście inne są OK.
Jak mi się poszczęści najpóźniej we wtorek bedzie szansa na jazde.
Czas pokaże
Mechanik zaczął demontować - i takie ciekawostki zaobserwował:
- olej napędowy w interkulerze
- troche oleju silnikowego przed turbiną
- napewno trafiony jeden zawór.
Puki co to wszystko - reszte dopowie po całkowitym rozmontowaniu.
Co o tym sądzicie????
Czy ktoś wie dlaczego te oleje sa ta gdzie się pojawiły ????
Szukaj u pompiarzy którzy robią Lucasy - ja dostałem od firmy która regenerowała mi pompę w ramach gwarancji - ale tym nie handlują.
Uszczelke wstawiasz taką jak była, tzn tyle samo ząbków.
Byłem teraz w garażu bo przypomniałem sobie, że opakowanie chyba jest w koszu - jest na nim napisane www.stardiesel.com diaphragms dpc 36.386 ref/9100-561A - to do manualnego Lucasa,
diaphragms dpc 36.505 ref/9109-565 - do elektronicznego czyli takiego ja Twój przypuszczalnie - ja usiebie wywaliłem compa i wsadziłem manuala Lucasa
Może to ci pomoże
[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-11-12 18:48:40 ]
Wszystko pięnie opisane. Zdolny ten kolega z klubu mondeo.
Niestety nie mam bladego pojęcia gdzie ten zestaw sobie kupić.
Na allegro brak, w serwisie patrzą na mnie jak na kosmitę jeżdżącego zabytkiem.
Czy macie jakieś pomysły gdzie tego szukać???
A i inne pytanko.
Jakiej uszczelki powinienem użyć pod głowice i jaką wysokość powinna mieć (ząbki). jak to się mierzy?????
Przyczyną jest maleńka membranka w pompie /booster/ która kosztuje grosze i można ją wymienić na "silniku".
U mnie poleciała głowica i tłoki - po remoncie to samo było - w końcu eureka - znalazłem w necie piękny opis co i jak - wszystkie niedomagania znikneły po wymianie nieszczęsnej gumki.
Tu wszystko masz przepięknie opisane:
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=168
Powodzenia P.S.
Czy kolega KRIS mógłby mi pomóc przy regulacji boostera - nie wiem czy przy wkręcaniu śrubki regulacyjnej /sprężynki/ zwiększa się dawke czy zmniejsza?
Będę wdzięczny za wiedzę tajemną !!!!
Pozdrawiam
William
[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-11-12 14:13:37 ]