Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Dziwne zachowanie auta po nocy spedzonej na dworze!!!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2007-12-05 15:50:27

u mnie po nocy odpali. potrzyma 1 moze 2 min na ssaniu zacznie nierowno pracowac bo obroty spadaja i gasnie (tak jakby ssanie odłączył) i tak ze dwa razy a nawet trzy jak jest zimno poki silnik temp nie zlapie.
Czujniki termiczne nowe (powietrza, cieczy co dają sygnal o ssaniu), wszystkie inne czyjniki sprawdzone, wymieniona lambda (ale to nie jej wina-spalanie bylo za wysokie), test pisaka i nic.
Teraz to długim gapieniu sie na silnik z kumplem, wpadł na pomysł ze tylko termostat nie był ruszany przy silniku o moze zbyt wczesniej puszczac cieply plyn, ktorego temp. szczytuje czujnik i wyłącza ssanie. Kupiłem termostat i w sobote wymiana. Jest to juz ostatnia pierdola nie tknieta przy tym silniku. Jak to nie to to juz kicham na ten silnik i sie nie bede przejmowal tylko jedzil jak jest.
2009-04-03 21:06
  
 
 2007-12-05 14:37:04

No to ja zrobię swego rodzaju UP.

Mam podobny problem tj:
-po nocy na dworze, jak go odpalę to obroty wchodzą na jakies 1300-1400, po chwili spadają na jakieś 500, silniczek wtedy sie dławi i przyspiesza do ~1600. I tak kilka razy. W tym momencie nie gaśnie i można uratować gazem, żeby nie krztusił się. Jeżeli pochodzi sam (drapanie szyb) to jak ruszę to jest przez chwile przymulony, ale szybko sie rozgrzewa i problemu nie ma. (czyli u mnie obroty falują, w przeciwieństwie do kolegi Marcina). Jeśli jednak wsiadam, odpalam i jadę, to przy drugim lub trzecim zatrzymaniu gaśnie, nie dzieje się to zawsze, jeszcze nie udało mi się w porę poratować gazem, więc nie wiem, czy ma to jakiś wpływ. Jak po tym zgaśnięciu go odpalam, wszystko jest pięknie - obroty nie falują, jest mniej przymulony, mimo, że wskazówka temp jeszcze ma daleką drogę do literki "N". Również mój przypadek od przypadku twórcy wątku odróżnia to, że mój essi się ładnie grzeje - we Wrocławskich korkach okolice "M", jeżeli jadę i nie ma korków to okolice "O". Żaden z opisanych tutaj przypadków nie jest taki, jak mój.

Będąc na przeglądzie powiedzieli mi, że świece i kable nowe (auto świeżo kupione, więc nie wiem co było robione). Akumulator był wymieniany (czy z wymianą akumulatora wiąże się reset komputera?

pozdrawiam i czekam na trafne wskazówki
karbar
2025-07-13 13:54
  
 
 2007-11-24 08:27:05

Witam ja mam tez ten problem z zimnym silnikiem po dojechaniu do skrzyzowania gasnie i ciezko ma sie zebrac na obroty wymienilem swiece,kable krokowy czujnik temp do kompa zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej i dalej gasnie bardzo bym prosil o pomoc.Pozdrawiam
2007-12-30 08:59
  
 
 2007-11-18 19:55:02

Bierz oryginał od Slawasa1 i będzie ok - jeżdżę na takim właśnie w 1,6 16V i jest ok.
2011-04-07 19:23
  
 
 2007-11-16 21:27:37

a wiec tak odpalilem autko na zimnym silniku i po chwili ten waz z lewej strony od powrotu plynu do chlodnica zaczal robic sie cieply, a ten 2 waz po prawej co idzie do termostatu byl zimny!!!
Czyli na 100% walniety termostat tak
zaraz zamowimy tylko powieccie mi,czy brac obojetnie jakiej firmy,czy polecacie cos konkretnego
pozdrawiam Marcin.

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-11-16 17:50:37

Cytat:
2007-11-16 17:43:59, POMPA pisze:


wielkie dzieki POMPA

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-11-16 17:43:59

2013-07-21 04:18
  
 
 2007-11-16 16:16:19

moze glupie pytanie zadam,ale jestem w mechanice troche zielony,wiec ktory to jest waz powrotu plynu do chlodnicy ten po lewej stronie u gory

-----------------
WWW.CABRIO-CLUB.PL

FEFK #1206

palenie powoduje impotencje - to poprosze te z RAKIEM :)
2010-09-23 01:35
  
 
 2007-11-16 06:53:42

Cytat:
2007-11-15 22:37:00, mirasescort pisze:
Oj ja mam ten sam problem, tylko nie wim czy mam termostat czy nie. Dlatego aby sterowac temperatura to wkładam sobie tektóre bo ja i tak we wrocku w korkach musze sciagac bo norm sie konczy dla wskazówki nawet podczas zimna w zimie. Ale on mi juz nie gasnie po tym jak wymieniłem wezyk od zaworka i przeczysciłem krokowca, przepływomierz i filtr paliwa.


Sprawdź na zimnym czy ci się grzeje wąż powrotu płynu do chłlodnicy zaraz po odpaleniu. Jeśli tak to masz walnięty termostat.
Jak nie dojdziesz to odezwij się w poniedziałek na priv to zobaczymy
2011-04-07 19:23
  
 
 2007-11-15 22:37:00

Oj ja mam ten sam problem, tylko nie wim czy mam termostat czy nie. Dlatego aby sterowac temperatura to wkładam sobie tektóre bo ja i tak we wrocku w korkach musze sciagac bo norm sie konczy dla wskazówki nawet podczas zimna w zimie. Ale on mi juz nie gasnie po tym jak wymieniłem wezyk od zaworka i przeczysciłem krokowca, przepływomierz i filtr paliwa.
2010-09-26 20:08
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM