Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Escort mk6- d czy td??

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2007-12-29 20:09:17

Ja również jak Kris75 mogę powiedzieć, że ten silnik jest nawet bez awaryjny. Ja przejeździłem niecałe 100tys bez żadnych napraw. Może tak dodam, żeby było jaśniej, turbo regenerowałem bo chciałem, wytryski tak samo(spalanie zmniejszyło się), na sprzęgle mogłem jeszcze pojeździć ale nie lubię jeździć z myślą, że zaraz padnie. A z pompom wyszło jak wyszło, za głowice zapłaciłem 1300zł za oryginał Lucasa 3700zł, tak jak Kris75 napisał mogłem kupić używkę ale kto mi da 1 rok gwarancji(firmom dają 1/2 roku)? Handlarz z allegro czy szrotu, ja w to nie wierze. Może na tej pompie bym, pojeździł długo a może też by padła. Wszystkie te naprawy były wykonane już jak dochodziło do 100tys mojej jazdy. Co do przebiegu ja obstawiam, że oni przejechali 130 i ja 100 i to daje 230tys, na pewno przez 2 lata i kilka miesięcy 500tys nikt nie przejeździł. Tak jak napisałem poniżej mogłem opchnąć essa i miałby problem "szczęśliwy nabywca". Dobra kończę te wypociny w tym temacie chodzi o co innego.
Ja życzę powodzenia autorowi tego tematu przy zakupie essa bezwypadkowego, zadbanego i z małym, potwierdzonym ks.serwisową przebiegiem.
POZDR.
2012-10-06 20:06
  
 
 2007-12-29 10:51:48

Podsumowując TD tylko trzeba się sporo nachodzić aby kupić coś o co ktoś naprawdę dbał, a posłuży ci jeszcze sporo czasu. Spalanie w zasadzie to samo co D a wrażenia z jazdy bywają nieocenione Wbrew obiegowym opiniom awaryjność nie jest wcale duża. Przy obecnym wtórnym rynku części zamiennych większość ewentualnych poważniejszych usterek to śmieszne pieniądze. Nie sugeruj się raczej problemami kolegi Mateq, z całym szacunkiem dla niego, bo to nie jego wina, został po prostu wyjeleniony. Mając niesprawną głowicę w pompie kupuje się za parę stówek inną pompę, sprawdza i montuje. A nie płaci za dokładnie to samo 2 czy 3 kafle, przy założeniu że była to faktycznie głowica. Ale jeśli tak było to autko ma prześmigane grubo powyżej pół miliona albo kolega Mateq trafił na naprawdę "wyjątkowy" egzemplarz.
2013-11-24 16:30
  
 
 2007-12-29 09:41:05

Cytat:
2007-12-29 01:44:48, Seba pisze:
Nie,nie ja nie neguje tego ,ze wg Ciebie 200tys cos tam to duzo ale chodzi mi o to co na koncu napisales w cytacie ktory podalem. Myslisz,ze TDS bmw czy jakis tam merc wytrzyma wiecej niz moj silnik w mondeo 1,8 TD ?? Zapewniam Cie,ze w tym czy innym do czegos zajzysz.



ale zobacz ile mamy na drogach "taryf" gdzie auto w Niemczech zrobiło 1000000 km i jeździ dalej.......... widziałem osobiście taka padake, jak jak przy -20 nie miała problemów z odpaleniem....... Wujaszek miał escorta 1.8TD i przy 300tyś pił olej - trzeba było zmieniać pierścienie...........

gdzieś czytałem o 1.6d w escorcie który zrobił 1000000km i "jeszcze chodził"

-----------------
Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam


Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany
2017-12-25 15:49
  
 
 2007-12-29 09:07:45

no to powoli przekonujecie mnie do td może to i lepiej, zawsze troche więcej koników pod maską, martwiłem się o tą żywotność bo tyle złego o niej słyszałem ale widze że nie jest tak źle, spalanie też myślałem że troche wiecej także wszystko zmierza w kierunku kupienia td.
2012-10-11 11:35
  
 
 2007-12-29 01:44:48

Nie,nie ja nie neguje tego ,ze wg Ciebie 200tys cos tam to duzo ale chodzi mi o to co na koncu napisales w cytacie ktory podalem. Myslisz,ze TDS bmw czy jakis tam merc wytrzyma wiecej niz moj silnik w mondeo 1,8 TD ?? Zapewniam Cie,ze w tym czy innym do czegos zajzysz.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2007-12-29 01:09:25

Cytat:
2007-12-29 00:22:23, Seba pisze:
co za glupota,ale faktycznie to Twoje podejscie...



może i głupota, ale jak chciałbym kupić auto (nie na sztuke - tak jak mam obecnie) to trzymałbym je napewno 3-4 lata, dzisiaj kupie takie co ma 230tyś, przez 4 lata zrobie ok 100tyś ........... i prawdopodobnie bede miał problem ze sprzedażą TD z przebiegiem 330tyś............ a jakoś nie mam we krwi tego, żeby wciskać nowemu nabywcy że ma 230tyś

-----------------
Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam


Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany
2017-12-25 15:49
  
 
 2007-12-29 00:22:23

Cytat:
2007-12-28 20:24:04, Asior pisze:
po 5 osobiście nie kupiłbym żadnego auta z przebiegiem ponad 200tyś..................no chyba że jakieś d,td,tdi innej półki (bmw, mercedes itp)



co za glupota,ale faktycznie to Twoje podejscie...



-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2007-12-29 00:15:53

Cytat:
2007-12-28 20:40:29, mateq111 pisze:
Może ktoś mi napisze co miałem robić, żeby stwierdzenie jak dbasz tak masz się sprawdziło. [ wiadomość edytowana przez: mateq111 dnia 2007-12-28 20:43:39 ]




poprostu kupiłeś auto o które predzej nikt nie dbał - takie fakty, możesz teraz sie dwoic i troic, ale to co zaniedbał poprzedni właścicie zje Tobie sporo nerwów i czasu, o $$ nie wspominając

-----------------
Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam


Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany
2017-12-25 15:49
  
 
 2007-12-28 23:24:06

oj to bylo o kombi a w "limusine"
jest
4,8/6,8/7,5 (90PS)
5,2/7,2/7,3 (70PS)
2015-07-10 00:43
  
 
 2007-12-28 23:19:41

TD 90KM (nie endura 70KMbo ta pali wiecej) wg ksiazki
90km/h - 4,9l/100km
120km/h - 6,9l/100km
cykl miejski 7,6l
2015-07-10 00:43
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM