2008-01-03 00:39:28
Cytat:
|
2008-01-02 18:34:14, rachuRS pisze:
A co do wyposażenia garażu kazdy wypowiada się na temat tego co ma bo z narzedziami nie ma problemu. od 11lat jeździmy z bratem na motorach więc trzeba troche tego miec skoro wsztko robimy sami.Poprostu nigdy nie miałem okazji wymieniać tych poduszek w samochodzie.Ale co człowiek skonstruwał to drugi człowiek da rade naprawić (albo rozpieprzyć jeśli jest antytalentem) więc pozdro i dzięki za rady
|
|
No to skora kolega ma tak dobrze wyposażony warsztat 11 lat doświadczenia w majsterkowaniu to zapewne nie muszę mówić że żeby sprawdzić poduszki wystarczy pojechać na pierwszy lepszy kanał poprosić druga osobę by odpaliła auto zaciągnęła ręczny i delikatnie popuszczała sprzęgła przy włączonym pierwszym biegu zaś samemu wziąć latareczkę i pofatygować się pod maskę i świecąc sobie na poduszeczki zobaczyć która z nich jest zerwana operacje tę powtórzyć pod spodem auta ot cała filozofia
Co do rozpórek... sam mam u siebie i musze przyznać że niektóre z nich potrafią być średni spasowane co powoduje spore problemy. Właśnie dobijanie elementu kolektora ssącego w RS ale i czasem element wspornika rozpórki że tak powiem obejmujący kielich jest zbyt ciasny i potrafią zapierać się o górne mocowanie mcPersona, sam szukałem długo przyczyny dziwnych dźwięków i nawet bym na to nie wpadł bo kiedy auto stało z kołami na wprost nie widać było żeby górne mocowanie o coś wadziło dopiero przy całkowitym skręcie.
W poście poniżej napisałem koledze które dwie poduszki należy sprawdzić najdokładniej, miałem ten sam problem w moim MKV ( kolektor ssący do dziś ma blizny po bliskim spotkaniu 3 stopnia z rozpórką), w MKVI z 92 roku poduszki są te same.
PS Co do stwierdzenia ''człowiek skonstruował to drugi człowiek da rade naprawić" muszę przyznać że to bardzo optymistyczne założenie... chyba aż za i ja pewien jestem tylko jednego "człowiek skonstruował to drugi człowiek da rade zepsuć ''
Mam nadzieje że kolega nie ma mi za złe tego małego żarciku.
Pozdrawiam
-----------------