Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

LPG porada

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-01-07 15:11:39

w przypadku instalacji gazowych naprawde trudno cos radzic bo kazdy mial swoje przejscia. ja pierwsza instalacje montowalem jakies 10 lat temu bylo to lowato w calosci syn w skorpio 2,.0l mial brc bez problemu auto jezdzi do dzis u kogo innego bez problemu ja mialem troche problem w orionie 1,6 efi ale to tylko na benzynie bo poprzednik jezdzil tylko na gazie i wryski zarosly kamieniem z wody ktorej jest duzo w gazie,w kombi mialem jakias skladanke ale chodzil bez zarzutowtrzeba dbac tylko o kable wn i swiece i filtry. teraz w mondeo st24 v6 mam sekwencje ale jeszcze nic nie noge powiedziec narazie jest ok.czytajac opinie kolegow widze,ze te instalacje to jakies skladanki np elektronika nasza zbiornik nasz reszta cos tam,cos tam i moze z tad niektorzy maja problemy,wczesniej bylo lovato ,brc , i landi renzo w calosci. pozdrowienia

-----------------
Posiadam już 3 z kolei Forda: Escort (83), Orion (91), Escort Combi (92). Z żadnym nie miałem poważniejszych problemów.Silnik w Orionie miał 360 tys. km w tym ponad 150 tys. z instalacją gazową pod ciśnieniową. Jeste bardziej użytkownikiem niż "maniakiem"
2008-06-10 12:37
  
 
 2008-01-05 22:28:43

45 tys na stag 200 albo 300 plus cos tam tomasseto i tylko zmieniam filterki

-----------------
#1894
1,8 16V (115KM) lpg
Ford+Zender+Morette+Weitec = moj Escort :-)

Henry Ford : " Gdy widzę przejeżdzającą ośmiocylindrowa Alfę, ściągam z głowy kapelusz."
2018-02-02 18:27
  
 
 2008-01-05 22:26:29

dzieki za rady chyba na tego staga 300 się zdecyduje. Nie za bardzo chcę tańszą istalacje bo znajomemy wystrzał wywalił przepływomierz. Zobaczymy jak to będzie chodzło. pozdrawiam
2013-12-12 15:37
  
 
 2008-01-05 19:29:25

co do LPG II gen za duzo sie nasluchalem juz jak to dziala w 16V. Do twojego silnika jak najbardziej (1.4) ale ja mam Zeteca i teraz tylko czekam za pieniążkami i zakładam sekwencje Stag 300 a II gen do mojego auta to ok 1800-1900 zl wiec roznica 700 zl jest dla mnie tyle warta co wymiana przeplywki i krokowca po strzale na II gen.
2009-04-03 21:06
  
 
 2008-01-05 19:05:22

tylko teraz jedno pytanie, czy do samochodu wartego powiedzmy 6tys zł jest sens zakladac instalacje za 3 tys zl??? kiedy mozna np za 1,5zl IIgen i to tez fajnie chodzi kwestia dobrej regulacji, sam mam taka i to w silniku 1,4 (wszyscy wiedza jak to "jezdzi" i ile pali), wedlug mnie trzeba tez spojrzec na kwestie ekonomiczne no chyba ze z kasa sie nie liczycie
kolego strychnina w lądku masz bardzo dobry zaklad LPG, jesli nie masz namiarow to pisz na priv, chociaz nie wierze ze nie znasz Pana Zbyszka z Lądka
2020-10-08 21:08
  
 
 2008-01-05 18:44:23

Cytat:
2008-01-05 18:24:36, przem127 pisze:
To coś mnie nie wkręcił, bo któryś z Was stwierdził, że sekwencji w escorcie brak (nie rozmawiałem z gazownikiem i escortach nawet ) Faktem jest, że przed zakupem instalacji sporo szukałem informacji na ten temat i wtrysk LPG musi nadążać za benzyną, a czas wtrysku jednej dawki lpg jest sporo dłuższy niż pb, więc wtryskiwacze mają nielekkie życie. Inna sprawa, że za BRC przemawia fakt, że Stag to tylko elektronika, a cała reszta będzie pochodzić z różnych źródeł. Oczywiście indywidualnie mogą to być świetne elementy, ale tylko od gazownika zależy co z tego wyrzeźbi


Z tą dawką iczasem wtrysku to nie jest tak do końca...
Im wyższe ciśnienie ustawione na reduktorze tym różnica (w ms )podawania gazu jest krótsza

Czyli im wyższe tym krótszy czas wtrysku przy tym samym obciążeniu....
Oczywiście nie zaleca się aby czas wtrysku lpg był krótszy niż PB ,
2018-11-23 10:58
  
 
 2008-01-05 18:24:36

Cytat:
2008-01-05 10:50:53, djtados pisze:
to coś cię twój gazownik wkręcił bo w escortach od silnika ZETEC wszystko to sekwencje.....a były te silniki montowane już od 93r.... W rs-ie jest np półsekwencja... od 2000r to był wprowadzany(w większości autach) system OBD...



To coś mnie nie wkręcił, bo któryś z Was stwierdził, że sekwencji w escorcie brak (nie rozmawiałem z gazownikiem i escortach nawet )
Faktem jest, że przed zakupem instalacji sporo szukałem informacji na ten temat i wtrysk LPG musi nadążać za benzyną, a czas wtrysku jednej dawki lpg jest sporo dłuższy niż pb, więc wtryskiwacze mają nielekkie życie.
Inna sprawa, że za BRC przemawia fakt, że Stag to tylko elektronika, a cała reszta będzie pochodzić z różnych źródeł. Oczywiście indywidualnie mogą to być świetne elementy, ale tylko od gazownika zależy co z tego wyrzeźbi
2008-03-02 12:25
  
 
 2008-01-05 10:50:53

Cytat:
2008-01-05 10:39:01, przem127 pisze:
1. Różnicę odczujesz na 100% z uwagi na co napisałeś. Facetowi chodziło o to, że dla samochodu z wieloma wtryskami na cykl lepiej sprawdzi się instalacja z dobrymi, szybkimi wtryskiwaczami (takie są BRC). W zwykłym wielopunkcie gaz będzie wtryskiwany kilka razy rzadziej, więc wtryski mają lżej. A różnica będzie taka jak między najprostszym gaźnikiem a wielopunktem. 2. Strojenie na hamowni chyba jednak się sprawdza, bo autko żony w pewnym zakresie obrotów zbiera się lepiej na gazie niż benzynie. Inna sprawa, że IMO dupohamownia plus doświadczony gazman powinny dać radę


to coś cię twój gazownik wkręcił bo w escortach od silnika ZETEC wszystko to sekwencje.....a były te silniki montowane już od 93r....
W rs-ie jest np półsekwencja...
od 2000r to był wprowadzany(w większości autach) system OBD...
2018-11-23 10:58
  
 
 2008-01-05 10:39:01

Cytat:
2008-01-04 23:46:20, Darekmk3 pisze:
pierwwsze słysze o takim czyms jak strojenie auta na hamowni po zalozeniu lpg ? -dziwne ,a i co do auta starszych ze niby na sekwencji nie odczuje sie takiej roznicy to tez bajki bo sekwencyjny wtrysk lpg jest bardzo precyzyjny to raz a dwa nie ingereuje w uklad dolotowy czyli nie ma tzw zwęzki pozdro



1. Różnicę odczujesz na 100% z uwagi na co napisałeś. Facetowi chodziło o to, że dla samochodu z wieloma wtryskami na cykl lepiej sprawdzi się instalacja z dobrymi, szybkimi wtryskiwaczami (takie są BRC). W zwykłym wielopunkcie gaz będzie wtryskiwany kilka razy rzadziej, więc wtryski mają lżej. A różnica będzie taka jak między najprostszym gaźnikiem a wielopunktem.
2. Strojenie na hamowni chyba jednak się sprawdza, bo autko żony w pewnym zakresie obrotów zbiera się lepiej na gazie niż benzynie.
Inna sprawa, że IMO dupohamownia plus doświadczony gazman powinny dać radę
2008-03-02 12:25
  
 
 2008-01-05 00:26:39

Cytat:
2008-01-03 23:55:13, przem127 pisze:
A jaką cenę u Ciebie krzyknęli, jeśli wolno? A instalka I klasa. Jedyny mankament to drogie wtryskiwacze, ale też podobno rzadziej padają niż inne.



Około 2,5k za montaż instalki Sequent 24 w "pełnej krasie" + zbiornik w kole i obiecali mi, że będzie "jakaś" promocja z uwagi na to, że to już drugi montaż w tym warsztacie. Ostatecznie ile przekonam się podczas montażu. Miałem mieć info dziś wieczorem czy jutro montaż i cisza, może się kurier nie sprawił wtedy dopiero w środę.
Pozdrawiam.
2017-01-10 10:05
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM