2008-01-05 00:20:18
No nareszcie się mogę wypowiedzieć [awansowałem z zakresu wiedzy mając podobny problem].
1. sprawdź czy masz odpowiednią ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
2. sprawdź czy Ci go nie ubywa. Jeśli ubywa to może być to wina walniętej pompy [jeśli cieknie na rozrząd i pasek klinowy].
3. zerknij czy Ci się nie tworzą bąbelki w nadmiarze w zbiorniku uzupełniającym - jeśli tak i płynu ubywa to walnięta uszczelka pod głowicą...
4. sprawdź termostat... luz, przygazuj, zostaw go odpalonego na 15 min. i zerknij czy wskazówka od temperatury cokolwiek [poza ciągłym minimum] pokazuje.
5. sprawdź czy nie masz zasyfionego układu.
To tyle co wiem... jak czegoś nie napisałem to sorry, %%% robią swoje
Pozdrawiam.
-----------------
In The Glare Of Burning Churches!