2008-11-12 08:49:39
moja Vectra 2.0 16V w mieście lubi 12-13 łyknąć, w trasie zamyka się w 8 (120-140). Kupiłem ją z przebiegiem około 135kkm, po półtora roku jeżdżenia (35kkm) wymieniłem czujniki wału korbowego, wałków rozrządu, teraz będę wymieniał termostat no i olej
czytając post
mojo wychodzi na to, że pewnie nie ma co się szarpać na 2.0 skoro 1.8 też sobie dobrze radzi. Pewnie nie ma takiego momentu obrotowego i trzeba go trochę wyżej podkręcić ale zgubić te 3 litry w mieście przy codziennych dojazdach do pracy gdzie tak naprawdę nie ma miejsca na szaleństwa to szybko przeliczając 35km*5dni*4tygodnie daje to około 100zł oszczędności miesięcznie, a to przez rok daje oszczędności w zupełności wystarczające na opłacenie przeglądu i ubezpieczenia, pewnie i na jakieś eksploatacyjne wymiany zostanie
ps. zamienie vectre 2.0 16V na 1.8 16V
proszę nie iść dalej i nie pisać, że przy dieslu 1.7 te oszczędności względem pyszne_dwa_zero sięgną 150-200zł miesięcznie

a gdzie tu jeszcze wyjazdy na urlop, wypady na zloty klubowe, podjechać do kina, na kręgle itd.
-----------------
ascona (a,b,c) maniak
vectra driver
Piszę poprawnie po polsku
www.michalchwalik.pl