Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problemy z MK IV needed help!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2008-03-30 21:32:27

dzis zaobserwowalem nastepujaca rzecz..jak jechalem to znow sie zaczelo i bylo tak caly czas, zgasilem auto moze na 5 minut, wlaczylem i dalej to samo, ale jak wlaczylem wiatrak od chlodnicy to po jakiejs minucie mu przeszlo i jechalem na wlaczonym [ale nie mialem sie niestety jak rozpedzic zeby zobaczyc jak bardzo to pomoze] ale spokojnie dojechalem do domu i chodzil normalnie..
czy mozliwe zeby to mialo cos wspolnego z ukladem chlodzenia? bo ten bialy olej mam juz od dawna a auto się "ryje" dopiero od srody-czwartku, cos kolo tego..

-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"
2011-12-16 17:15
  
 
 2008-03-30 00:06:43

Nie no spokojnie. Tłoki tak mają, że jak sa gorące i dostaja wode to robia się kruche i pomału sie rozsypuja. To po prostu aluminium. Tak ma i już. Nic się nie stanie od razu. Po mału będziesz tracił ciśnienie na jednym cylindrze i tyle.
Ale nikt nie mówi, że tak musi być. Nie wiadomo co dolego Twojemu silnikowi. Z tego co piszesz uważam, że bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie.
2008-08-27 21:22
  
 
 2008-03-29 23:49:54

a jeszcze 1 pytanko..skruszenie tlokow mowicie..
wiec pytanie: co sie stanie jak mi sie skrusza w trakcie jazdy? czym to grozi? oprocz tego ze auto sie na zlom nadaje [z reszta on juz sie nadaje ]

-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"
2011-12-16 17:15
  
 
 2008-03-29 23:43:17

a moze byc tak ze ta woda dostala mi sie tam po myciu silnika crusherem? bo mylem jakis czas temu na orlenie bo mam caly w oleju po tamtej usterce..

-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"
2011-12-16 17:15
  
 
 2008-03-29 23:35:28

Bardzo poważna sprawa.
Piszesz, że na bagnecie jest biały osad? Że kontrolka się zapala? Że masz spalanie stukowe? Wygląda na przeciek wody do cylindra. To może skończyć się skruszeniem tłoków. Coś po tym przegrzaniu stało się więcej niż wydawało się w czasie remontu. Zawsze staram się być optymistą ale tu wygląda na coś poważniejszego. Coś z głowicą? Może tylko z uszczelką? Po poważnym przegrzaniu planowanie głowicy to tylko pół sukcesu. Trzaba też wyrównać powierzchnię bloku. To już wyższe komplikacje (koszty).
2008-08-27 21:22
  
 
 2008-03-29 23:32:13

jak masz biały olej -diagnoza prosta woda w silniku ,być może padnięta uszczelka pod głowicą

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2008-03-29 23:23:31

z tym olejem to tez sa jakies "cyrki", wlany byl nowy po tym remoncie [Lotos-tne koszta..] ale zrobil sie bialy,bynajmniej tam gdzie sie sprawdza poziom oleju bo jak zakretke do miski olejowej wymienialem to lecial normalny wiec nie wiem co sie tam dzieje ;/

-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"
2011-12-16 17:15
  
 
 2008-03-29 23:07:55

zapalająca się kontrolka oleju nie wróży nic dobrego ,na początek sprawdz poziom oleju

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2008-03-29 22:39:43

panowie, mam taki problem i potrzebuje jakiejs porady co to moze byc..

mianowicie od jakis 2-3 dni moim essim dzieja sie dziwne rzeczy, chodzi normalnie, ale jesli bede go cisnął na 4 biegu to potem "pyrka" i ma dzwiek podobny do jakiegos diesla 1,8, chodzi bardzo glosno i ma znaczny spadek mocy, czasem wydaje sie ze zgasnie ale nie gasnie i przy jezdzie na troche nizszych obrotach na jakims biegu zapala mi sie kontrolka od oleju ale poza tym jest ok...
dodam ze jesli ciągne go tak samo jak na 4 ale na 1,2 i 3 biegu [na 2 do 45km/h i na 3 do 75 bo nie mam obrotomierza ;/ ] to nic mu nie jest...

moze to cos wam pomoze..jak kupilem auto to bylo po przegrzaniu silnika i mialo wyciek z glowicy ale ma zalozone nowe uszczelki, glowice splanowana itd itp i wszystko bylo ok, od tamtego czasu minelo kolo 1,5 miesiaca...
aha, jezdze na
LPG, engine 1,4..

prosze o jakas pomoc bo nie chce go zlomowac a kasy na nowy tez nie mam ;|


-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"

[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-03-29 22:40:17 ]
2011-12-16 17:15
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM