2008-03-13 10:42:39
witam
jest to dół silnika z ritmo i głowica do wyboru
tuleje motoru są wg mnie na 4 z minusem, wyczuwalny niewielki prog, misy nie zdejmowałem i wolałbym tego nie robic, po otworzeniu głowicy mozna było stwierdzić ze silnik nie był przegrzewany i nie jezdził na jednym oleju od nowosci, o czym swiadczy kolor scianek wewnątrz głowiczek ('złoty'), kanały wodne są w kolorze szary co z kolei mowi nam ze eksploatowano go na płynie chłodniczym nie na wodzie,
co do głowicy i kolektorów oczywiscie zabieram je sobie a zainteresowanemu oferuję do wyboru:
głowicę po generalnej regeneracji w roku 2005 i przebiegu około 15tyśkm na małych zaworach tj 42mm,
lub głowicę do zupełnego remontu na zaworach duzych 43,5mm
lub obie jesli ktos w potrzebie
cena wszystkiego 1100zł tj silnik plus dwie głowice
w innyh przypadkach do dogadania
foty na zyczenie
edit: zapomniałem głowica po regeneracji jest równiez dłubnięta tj, posiada kanały ssące i wydechowe o zwiększonej śrenicy i odpowiednią strukturę scianek, jest splanowana w granicach 0,8 mm co najmniej i posiada prowadnice zaworowe "bullet style"
zawory były polerowane niestety najprawdopodobniej nie ma po tej operacji już sladu
-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2008-03-13 11:37:44 ]