2008-04-15 21:08:51
Można wyliczyć całą litanię prawdopodobnych przyczyn. Najprostszym rozwiązanie będzie jak jakiś życzliwy forumowicz z Warszawy użyczy ci "na chwilę" czujników i przepływomierza, ewntualnie udać się na diagnoskop (m.in. sprawdzi reakcję nastawnika na potencjometr gazu).
Ja obstawiam za nastawnikiem na pompie, wtryskiem sterującym lub nieszczęsnym przepływomierzem. Może to być również niedobór paliwa na PW. Warjacje z obrotami zdarzały się też przy uszkodzonym czujniku położenia wału lub potencjometrze gazu (ale tu błędy na to nie wskazują).
Na początek możesz również zdjąć przewód gumowy z czujnika doładowania i dmuchnąć w kolektor - może być zapchany

.
Sprawdź czy przewody gumowe nie zostały zamienione przez przypadek... z tymi od EGR.
Sprawdzić można, czy nie zawiesił się zawór na turbinie lub nie uszkodził się wężyk od niego.....