| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
dARTi LOB WETERAN
 czarna mamba Radomsko | 2008-04-26 11:46:20 bmw 335i najlepiej coupe bo najmniej brzydkie jest
dosyc ciężko coz zlego na ten silnik powieziec
no tyle ze to nie omega... ale to chyba lepiej ----------------- only at J E E P ... |
| 2015-12-15 21:08 | |
kuba LOB WETERAN
 A Zawieje i nie zamiecie | 2008-04-26 09:35:10 Cytat:
| 2008-04-26 03:07:00, Vino pisze:
Haha Czasem nawet piatke wrzucilem
|
|
Też z odcinką ----------------- |
| 2021-12-26 00:52 | |
Vino LOB SYMPATYK
 M5 Warszawa | 2008-04-26 03:07:00 Cytat:
| 2008-04-25 21:03:46, Immo pisze:
Vino przejechałeś całą trasę na odcince na II biegu?
|
|
Haha
Czasem nawet piatke wrzucilem ----------------- |
| 2014-04-18 16:58 | |
kuba LOB WETERAN
 A Zawieje i nie zamiecie | 2008-04-26 02:04:47 Cytat:
| 2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Sekunda mniej od 0 do 100kmh to 3 sekundy mniej od 100 do 150kmh, a to róznica mogąca ocalić życie w pewnych sytuacjach. Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę, równie kłopotliwy w użytkowaniu tak jak 3.0, tyle samo pali, tyle samo kosztuje OC, ale nie odwdzięcza jak większy brat. Na temat diesli się nie wypowiadam, ale wolałbym poddać się wazektomii niż kupić omegę w dieslu [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]
|
|
Mało tego. Jak ktoś nie wie, to za przewody wn zapłaci więcej niż do 3.0. A takie same są
Ogólnie koszty te same a mocy więcej. Jeśli można to tak nazwać
----------------- |
| 2021-12-26 00:52 | |
Mariusz_P LOB SYMPATYK
 Limo Long Vehicle Gdynia Kosakowo | 2008-04-26 01:02:36 No to zesmy namieszali koledze w glowie,przestal sie nawet juz odzywac zalozyciel watku  Dojdzie do tego,iz jeszcze wogole nie kupi Omegi  hehe Reasumujac,kazdy doradza to ,czym jezdzi. A kolega powinien byc bardziej zdecydowany. Moc,czy ekonomia. ----------------- "Na krzywe drzewo sam Salomon nie naleje..." |
| 2014-12-18 17:34 | |
profil-usunięty
 | 2008-04-25 21:03:46 Cytat:
| Heh, ostatnia trasa Wawa-Poznan - 15.6l /100km |
|
Vino przejechałeś całą trasę na odcince na II biegu?  ----------------- |
| | |
Vino LOB SYMPATYK
 M5 Warszawa | 2008-04-25 21:00:43 Cytat:
| 2008-04-25 12:46:52, Stahu pisze:
A propos spalania 3.0, nie wiem jak bym się jeszcze musiał starać (? jeździć na max trójce) żeby średnie spalanie z trasy przekroczyło 12 litrów benzyny. I nie ma zmiłuj
|
|
Heh, ostatnia trasa Wawa-Poznan - 15.6l /100km
12l na 100 w trasie to zaden wyczyn
----------------- |
| 2014-04-18 16:58 | |
fatboy82 LOB WETERAN

 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-04-25 17:27:35 Cytat:
| 2008-04-25 16:34:52, mkaminski100 pisze:
Czyli powinienem sie cieszyc, ze moja 2.0 w ogole rusza, bo wg niektorych nie powinna. No i gdyby Omegi mialy 4 i 5 litrowe silniki to tez by palily tyle co 2.0... 7gsi ujal to najlepiej. Kazde auto jezdzi, psuja sie podobnie. To TY odpowiedz sobie tylko czego szukasz.
|
|
kwestia spalania to bardzo rozlegly temat, ale fakt jest faktem ze w moim przypadku porownanie spalania C30SE i C20NE wychodzi bardzo podobnie, a jednak kop w 3.0 jest o niebo wiekszy. ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
| 2025-09-13 03:14 | |
Brutal LOB MEMBER
 Szczytno | 2008-04-25 16:47:36 Immo - 3.2 z linka to jakas popierdolka jest a nie 3.2
a problemy sa fajne i tyle
|
| 2014-12-14 19:10 | |
mkaminski100
 Focus Basingstoke | 2008-04-25 16:34:52 Czyli powinienem sie cieszyc, ze moja 2.0 w ogole rusza, bo wg niektorych nie powinna.
No i gdyby Omegi mialy 4 i 5 litrowe silniki to tez by palily tyle co 2.0...
7gsi ujal to najlepiej. Kazde auto jezdzi, psuja sie podobnie. To TY odpowiedz sobie tylko czego szukasz. ----------------- |
| 2020-12-14 12:26 | |
ilku LOB MEMBER
 Omega B234 Koszalin | 2008-04-25 16:29:01 Cytat:
| 2008-04-25 15:01:35, silent pisze:
Jeżdżąc w 2.5 nie ciśniesz tak, żeby poczuć się jak w 3.0. I dlatego palisz typowo dla 2.5 a nie dla 3.0 - czyli mniej
|
|
I tu się mylisz. I chyba nie jeździłeś omegą 3,0. Myślę, że jakbyś jeździł nie pisał byś takich rzeczy... ----------------- who dares wins |
| 2019-12-21 15:28 | |
silent LOB SYMPATYK
 ΩB 2.5 Warszawa | 2008-04-25 15:03:48 Cytat:
| 2008-04-25 12:58:07, Brutal pisze:
biuerz 3.2, a dlaczego, bo :
1: zajebisty problem z katalizatorami
2: zajebisty problem z tlumikami
3: zajebisty problem z oplatami
4: ogolnie zajebisty problem
|
|
Ale fakt jest faktem, że chętnie bym się takim motorkiem przejechał
|
| 2014-10-01 13:08 | |
silent LOB SYMPATYK
 ΩB 2.5 Warszawa | 2008-04-25 15:01:35 Cytat:
| 2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Sekunda mniej od 0 do 100kmh to 3 sekundy mniej od 100 do 150kmh, a to róznica mogąca ocalić życie w pewnych sytuacjach. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]
|
|
Myśląc w ten sposób dojdziemy do Porche, później Ferrari, później.... później może trzeba byłoby Maćka zapytać jak to jest z tymi bezpiecznymi sekundami i ocalaniem życia.
Jeździłem nie jednym autkiem i mogę stwierdzić że 170KM przy masie Omegi B jest wystarczająco. Zaznaczam tylko że "Szybkich i wściekłych" to ja tylko na TV oglądam
Cytat:
| 2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Owszem, przy pełnym bucie - w końcu 3.0 jest większy. W cyklu mieszanym 3.0 pali dokładnie tyle samo co 2.5 bo nie musisz tak ciężko pracować prawą stopą żeby jechać. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]
|
|
Jeżdżąc w 2.5 nie ciśniesz tak, żeby poczuć się jak w 3.0. I dlatego palisz typowo dla 2.5 a nie dla 3.0 - czyli mniej
Cytat:
| 2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]
|
|
|
| 2014-10-01 13:08 | |
7gsi LOB MEMBER
 wieś | 2008-04-25 14:18:01 Cytat:
| 2008-04-25 13:17:40, Immo pisze:
W 3.2 z linką gazu nie ma tych problemów
|
|
ale taki rodzynek to wg mojej wiedzy raptem 2szt w PL
a wracając do tematu - jak kolega leeyo będzie uparcie szukał problemu to oczywiście znajdzie go W KAŻDYM silniku dostępnym w omedze.
krótko:
oszczędzasz - 2,0 + gas lub diesle
nie oszczędzasz - 3,0 - 3,2
nic więcej nie wymyślisz. ----------------- ...hodowca. |
| 2024-01-14 01:03 | |
profil-usunięty
 | 2008-04-25 13:17:40 Cytat:
| 2008-04-25 12:58:07, Brutal pisze:
biuerz 3.2, a dlaczego, bo : 1: zajebisty problem z katalizatorami 2: zajebisty problem z tlumikami 3: zajebisty problem z oplatami 4: ogolnie zajebisty problem
|
|
W 3.2 z linką gazu nie ma tych problemów  ----------------- |
| | |
zYx LOB SYMPATYK
 ____Ω____ EU | 2008-04-25 13:11:31 Cytat:
| 2008-04-25 12:58:07, Brutal pisze:
biuerz 3.2, a dlaczego, bo : 1: zajebisty problem z katalizatorami 2: zajebisty problem z tlumikami 3: zajebisty problem z oplatami 4: ogolnie zajebisty problem
|
|
Co masz na myśli że jest problem z katalizatorami i tłumikami? ----------------- Moja Ω |
| 2012-12-11 18:21 | |
Brutal LOB MEMBER
 Szczytno | 2008-04-25 12:58:07 biuerz 3.2, a dlaczego, bo :
1: zajebisty problem z katalizatorami
2: zajebisty problem z tlumikami
3: zajebisty problem z oplatami
4: ogolnie zajebisty problem |
| 2014-12-14 19:10 | |
Stahu LOB WETERAN

 MV6 wieś z tramwajami | 2008-04-25 12:46:52 A propos spalania 3.0, nie wiem jak bym się jeszcze musiał starać (? jeździć na max trójce) żeby średnie spalanie z trasy przekroczyło 12 litrów benzyny. I nie ma zmiłuj ----------------- Stahu |
| 2025-11-26 08:56 | |
ilku LOB MEMBER
 Omega B234 Koszalin | 2008-04-25 12:14:29 Hehehe
Moja opinia pokrywa się z opinią Immo
Dodam tyko opinie o dieslu: ble ----------------- who dares wins |
| 2019-12-21 15:28 | |
profil-usunięty
 | 2008-04-25 11:44:51 Cytat:
| 2.5 V6 TAK - dlatego że z mocą 170KM można komfortowo jeździć w omedze (..) idealny silnik dla ludzi, którzy lubią poczuć moc pod pedałem |
|
Nie zgadzam się - stosunek mocy do masy to ok 100KM/tonę czyli podobnie jak w Astrze 1.6. To anemia a nie moc, cięzko tym dynamicznie (czyt. bezpiecznie) wyprzedzać. Swoją drogą 3.0 też jest anemiczny ale trochę mniej
Cytat:
| Silnik nie jest tak bardzo wysilony jak 3.0 |
|
2.5 wyciska 68KM z litra, 3.0 aż 70,3. Po prostu demon
Owszem, przy pełnym bucie - w końcu 3.0 jest większy. W cyklu mieszanym 3.0 pali dokładnie tyle samo co 2.5 bo nie musisz tak ciężko pracować prawą stopą żeby jechać.
Różnica pomijalnie mała
Cytat:
| jego awaryjność uzależniona jest od eksploatacji i wymiany wszystkiego co trzeba na czas (info zasłyszane) |
|
To się tyczy jakiegokolwiek silnika
Cytat:
| sekunda mniej do setki równoznaczna jest z życiową porażką - prztyczek dla 3.0 V6 |
|
Sekunda mniej od 0 do 100kmh to 3 sekundy mniej od 100 do 150kmh, a to róznica mogąca ocalić życie w pewnych sytuacjach.
Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę, równie kłopotliwy w użytkowaniu tak jak 3.0, tyle samo pali, tyle samo kosztuje OC, ale nie odwdzięcza jak większy brat.
Na temat diesli się nie wypowiadam, ale wolałbym poddać się wazektomii niż kupić omegę w dieslu
----------------- [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ] |
| | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|