Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wybieram omege b - ale jaki silnik?

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-04-26 11:46:20

bmw 335i najlepiej coupe bo najmniej brzydkie jest

dosyc ciężko coz zlego na ten silnik powieziec

no tyle ze to nie omega... ale to chyba lepiej

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2008-04-26 09:35:10

Cytat:
2008-04-26 03:07:00, Vino pisze:
Haha Czasem nawet piatke wrzucilem



Też z odcinką

-----------------
2021-12-26 00:52
  
 
 2008-04-26 03:07:00

Cytat:
2008-04-25 21:03:46, Immo pisze:
Vino przejechałeś całą trasę na odcince na II biegu?



Haha

Czasem nawet piatke wrzucilem

-----------------
2014-04-18 16:58
  
 
 2008-04-26 02:04:47

Cytat:
2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Sekunda mniej od 0 do 100kmh to 3 sekundy mniej od 100 do 150kmh, a to róznica mogąca ocalić życie w pewnych sytuacjach. Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę, równie kłopotliwy w użytkowaniu tak jak 3.0, tyle samo pali, tyle samo kosztuje OC, ale nie odwdzięcza jak większy brat. Na temat diesli się nie wypowiadam, ale wolałbym poddać się wazektomii niż kupić omegę w dieslu [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]



Mało tego. Jak ktoś nie wie, to za przewody wn zapłaci więcej niż do 3.0. A takie same są

Ogólnie koszty te same a mocy więcej. Jeśli można to tak nazwać


-----------------
2021-12-26 00:52
  
 
 2008-04-26 01:02:36

No to zesmy namieszali koledze w glowie,przestal sie nawet juz odzywac zalozyciel watku Dojdzie do tego,iz jeszcze wogole nie kupi Omegi hehe Reasumujac,kazdy doradza to ,czym jezdzi. A kolega powinien byc bardziej zdecydowany. Moc,czy ekonomia.

-----------------
"Na krzywe drzewo sam Salomon nie naleje..."
2014-12-18 17:34
  
 
 2008-04-25 21:03:46

Cytat:
Heh, ostatnia trasa Wawa-Poznan - 15.6l /100km

Vino przejechałeś całą trasę na odcince na II biegu?

-----------------
 
 
 
 2008-04-25 21:00:43

Cytat:
2008-04-25 12:46:52, Stahu pisze:
A propos spalania 3.0, nie wiem jak bym się jeszcze musiał starać (? jeździć na max trójce) żeby średnie spalanie z trasy przekroczyło 12 litrów benzyny. I nie ma zmiłuj



Heh, ostatnia trasa Wawa-Poznan - 15.6l /100km

12l na 100 w trasie to zaden wyczyn



-----------------
2014-04-18 16:58
  
 
 2008-04-25 17:27:35

Cytat:
2008-04-25 16:34:52, mkaminski100 pisze:
Czyli powinienem sie cieszyc, ze moja 2.0 w ogole rusza, bo wg niektorych nie powinna. No i gdyby Omegi mialy 4 i 5 litrowe silniki to tez by palily tyle co 2.0... 7gsi ujal to najlepiej. Kazde auto jezdzi, psuja sie podobnie. To TY odpowiedz sobie tylko czego szukasz.


kwestia spalania to bardzo rozlegly temat, ale fakt jest faktem ze w moim przypadku porownanie spalania C30SE i C20NE wychodzi bardzo podobnie, a jednak kop w 3.0 jest o niebo wiekszy.

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-04-25 16:47:36

Immo - 3.2 z linka to jakas popierdolka jest a nie 3.2
a problemy sa fajne i tyle
2014-12-14 19:10
  
 
 2008-04-25 16:34:52

Czyli powinienem sie cieszyc, ze moja 2.0 w ogole rusza, bo wg niektorych nie powinna.
No i gdyby Omegi mialy 4 i 5 litrowe silniki to tez by palily tyle co 2.0...
7gsi ujal to najlepiej. Kazde auto jezdzi, psuja sie podobnie. To TY odpowiedz sobie tylko czego szukasz.

-----------------
2020-12-14 12:26
  
 
 2008-04-25 16:29:01

Cytat:
2008-04-25 15:01:35, silent pisze:
Jeżdżąc w 2.5 nie ciśniesz tak, żeby poczuć się jak w 3.0. I dlatego palisz typowo dla 2.5 a nie dla 3.0 - czyli mniej


I tu się mylisz. I chyba nie jeździłeś omegą 3,0. Myślę, że jakbyś jeździł nie pisał byś takich rzeczy...

-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2008-04-25 15:03:48

Cytat:
2008-04-25 12:58:07, Brutal pisze:
biuerz 3.2, a dlaczego, bo :
1: zajebisty problem z katalizatorami
2: zajebisty problem z tlumikami
3: zajebisty problem z oplatami
4: ogolnie zajebisty problem





Ale fakt jest faktem, że chętnie bym się takim motorkiem przejechał

2014-10-01 13:08
  
 
 2008-04-25 15:01:35

Cytat:
2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Sekunda mniej od 0 do 100kmh to 3 sekundy mniej od 100 do 150kmh, a to róznica mogąca ocalić życie w pewnych sytuacjach. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]



Myśląc w ten sposób dojdziemy do Porche, później Ferrari, później.... później może trzeba byłoby Maćka zapytać jak to jest z tymi bezpiecznymi sekundami i ocalaniem życia.
Jeździłem nie jednym autkiem i mogę stwierdzić że 170KM przy masie Omegi B jest wystarczająco. Zaznaczam tylko że "Szybkich i wściekłych" to ja tylko na TV oglądam


Cytat:
2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Owszem, przy pełnym bucie - w końcu 3.0 jest większy. W cyklu mieszanym 3.0 pali dokładnie tyle samo co 2.5 bo nie musisz tak ciężko pracować prawą stopą żeby jechać. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]



Jeżdżąc w 2.5 nie ciśniesz tak, żeby poczuć się jak w 3.0. I dlatego palisz typowo dla 2.5 a nie dla 3.0 - czyli mniej


Cytat:
2008-04-25 11:44:51, Immo pisze:
Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]







2014-10-01 13:08
  
 
 2008-04-25 14:18:01

Cytat:
2008-04-25 13:17:40, Immo pisze:
W 3.2 z linką gazu nie ma tych problemów


ale taki rodzynek to wg mojej wiedzy raptem 2szt w PL

a wracając do tematu - jak kolega leeyo będzie uparcie szukał problemu to oczywiście znajdzie go W KAŻDYM silniku dostępnym w omedze.

krótko:
oszczędzasz - 2,0 + gas lub diesle
nie oszczędzasz - 3,0 - 3,2

nic więcej nie wymyślisz.

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2008-04-25 13:17:40

Cytat:
2008-04-25 12:58:07, Brutal pisze:
biuerz 3.2, a dlaczego, bo : 1: zajebisty problem z katalizatorami 2: zajebisty problem z tlumikami 3: zajebisty problem z oplatami 4: ogolnie zajebisty problem

W 3.2 z linką gazu nie ma tych problemów

-----------------
 
 
 
 2008-04-25 13:11:31

Cytat:
2008-04-25 12:58:07, Brutal pisze:
biuerz 3.2, a dlaczego, bo : 1: zajebisty problem z katalizatorami 2: zajebisty problem z tlumikami 3: zajebisty problem z oplatami 4: ogolnie zajebisty problem



Co masz na myśli że jest problem z katalizatorami i tłumikami?

-----------------
Moja Ω
2012-12-11 18:21
  
 
 2008-04-25 12:58:07

biuerz 3.2, a dlaczego, bo :
1: zajebisty problem z katalizatorami
2: zajebisty problem z tlumikami
3: zajebisty problem z oplatami
4: ogolnie zajebisty problem
2014-12-14 19:10
  
 
 2008-04-25 12:46:52

A propos spalania 3.0, nie wiem jak bym się jeszcze musiał starać (? jeździć na max trójce) żeby średnie spalanie z trasy przekroczyło 12 litrów benzyny. I nie ma zmiłuj

-----------------
Stahu
2025-11-26 08:56
  
 
 2008-04-25 12:14:29

Hehehe
Moja opinia pokrywa się z opinią Immo
Dodam tyko opinie o dieslu: ble

-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2008-04-25 11:44:51

Cytat:
2.5 V6 TAK - dlatego że z mocą 170KM można komfortowo jeździć w omedze (..) idealny silnik dla ludzi, którzy lubią poczuć moc pod pedałem

Nie zgadzam się - stosunek mocy do masy to ok 100KM/tonę czyli podobnie jak w Astrze 1.6. To anemia a nie moc, cięzko tym dynamicznie (czyt. bezpiecznie) wyprzedzać. Swoją drogą 3.0 też jest anemiczny ale trochę mniej

Cytat:
Silnik nie jest tak bardzo wysilony jak 3.0

2.5 wyciska 68KM z litra, 3.0 aż 70,3. Po prostu demon

Cytat:
mniej pali od 3.0

Owszem, przy pełnym bucie - w końcu 3.0 jest większy. W cyklu mieszanym 3.0 pali dokładnie tyle samo co 2.5 bo nie musisz tak ciężko pracować prawą stopą żeby jechać.

Cytat:
mniej się grzeje

Różnica pomijalnie mała

Cytat:
jego awaryjność uzależniona jest od eksploatacji i wymiany wszystkiego co trzeba na czas (info zasłyszane)

To się tyczy jakiegokolwiek silnika

Cytat:
sekunda mniej do setki równoznaczna jest z życiową porażką - prztyczek dla 3.0 V6

Sekunda mniej od 0 do 100kmh to 3 sekundy mniej od 100 do 150kmh, a to róznica mogąca ocalić życie w pewnych sytuacjach.

Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę, równie kłopotliwy w użytkowaniu tak jak 3.0, tyle samo pali, tyle samo kosztuje OC, ale nie odwdzięcza jak większy brat.

Na temat diesli się nie wypowiadam, ale wolałbym poddać się wazektomii niż kupić omegę w dieslu


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ]
 
 
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM