2008-06-18 01:36:49
Wszystko fajnie ale Zastava 1100 Special występowała tylko i wyłącznie w wersji pięcio drzwiowej. To był samochód wyposażony w zestaw wskaźników z Fiata 128 rally, serwo hamulcowe, felgi Cromodora, silnik 1,3, prostokątne reflektory i wyglądało to tak:
Poza tym Mediteran jako seryjny samochód wyjechał w październiku 1980 i początkowo powstawał tylko w FSO (te pierwsze sztuki można poznać po tym, że mają drzwi z przekrzywionymi klamkami, bo były robione na starych tłoczniach Fiata). Dopiero w 81 roku ruszyła produkcja seryjna w Jugosławii.
Zastava Mediteran 1,3 wychodziła jako "ZASTAVA 101 Mediteran 1300" i od zwykłej Zastavy Mediteran rózniła się tylko i wyłącznie silnikiem i tym, że miała serwo
Ja bym bardziej stawiał na 5547 z poprawką dołączającą Mediterana
[ wiadomość edytowana przez: taxi1313 dnia 2008-06-18 01:39:43 ]