Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Hamulce, docisk

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-07-28 23:45:57

Cytat:
(...)
Otwory są drogie technologicznie przy produkcji, a odlewanie lewej i prawej tarczy z tych samych form znacznie ogranicza koszty. To dlatego Zimmermann może zaproponować całkiem fajnej jakości sportowe tarcze w takich cenach.



Kee ??? Ze niby otwory powstaja przy odlewaniu ? Jasne...
Nawiercane sa przeciez. Albo ja sie totalnie nie znam, ale odlewanie otworow by bylo dopiero technologiczna komplikacja w przypadku tarcz.
Wywiercic im sie nie chce osobno na lewa i prawa i tyle


-----------------
2014-04-18 16:58
  
 
 2008-07-28 18:08:50

No troszke minelo od kupna do zalozenia, ale wazne ze w koncu sa Tyl zamontowalem pare tygodni temu i tez ladnie sie sprawuja. Teraz tylko jezdzic, dotrzec zestaw i bedzie mozna robic bardziej hardcore'owe testy sprawnosci

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-28 18:04:38

Swego czasu do A kupwalem takie zestawilki naprawczwe na strone kosztowaly jakies 40 zl....
Rozmawialismy o tych tarczach i wreszcie je zamontowales
Pozdrawiam

-----------------
*** LOS OMEGAS BESTIALES ***
2011-06-23 00:04
  
 
 2008-07-28 17:27:50

Cytat:
2008-07-28 09:17:58, Immo pisze:
Fatboy odwrotnie założyłeś tarcze Chyba że na wstecznym non stop śmigasz



odpowiedz goscia od ktorego kupilem zestaw:
Cytat:
Tak dokładnie - tarcze Zimmermann Sport są symetryczne. Czyli nie mają podziału na tarczę lewą i prawą. Przy nacięciach niezbędne są tarcze asymetryczne, ale gdy mają tylko otwory nie robi to przy hamowaniu żadnej różnicy. Może to troszkę dziwnie wyglądać, ale tarcze po jednej stronie auta mają otwory poprowadzone w jedną stronę więc trudno to wychwycić. No a jest jedna niezaprzeczalna zaleta takiego rozwiązania - cena tarcz . Otwory są drogie technologicznie przy produkcji, a odlewanie lewej i prawej tarczy z tych samych form znacznie ogranicza koszty. To dlatego Zimmermann może zaproponować całkiem fajnej jakości sportowe tarcze w takich cenach.



-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-28 13:48:21

nie bede ukrywal, ze za Twoja namowa je zakupilem
Narazie sa tylko z tylu, bo z przodu nadal jedna trze, ale to z powodu zlego ustawienia. W tym tygodniu jade na zbieznosc i geometrie to mi wszystko ustawia na zicher
Jezdzi sie na nich bardzo dobrze (przez pewien czas byly w 2.0), milo trzymaja, ciche całkiem, na mokrym też nie można narzekać. Jedynie w koleinach gorzej, ale to juz kwestia rozmiaru i tego sie nie przeskoczy.

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-28 13:43:24

Fatboy: kupiles te same opony co ja mam
i jak ci sie na nich smiga ?

-----------------
2014-04-18 16:58
  
 
 2008-07-28 12:42:55

to dobrze ze nie ma, bo juz mi sie nie chce tego wszystkiego rozbierac i przekladac. Nie smiesznie tylko oryginalnie

edit:
teraz spojrzalem na foty z drugiej manki i gosc tak mi dal tarcze jakby tylko na jedna strone, bo z drugiej strony dziurki sa w dobrym kierunku.
oto foto:




-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0

[ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2008-07-28 13:28:44 ]
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-28 12:13:48

Cytat:
2008-07-28 12:03:46, fatboy82 pisze:
k...a faktycznie, dopiero teraz na to zwrocilem uwage Moze jednak to nie ma znaczenia?

Przy normalnej jeździe nie ma wiekszego znaczenia.

Ale trochę śmiesznie wygląda

-----------------
 
 
 
 2008-07-28 12:03:46

k...a faktycznie, dopiero teraz na to zwrocilem uwage Moze jednak to nie ma znaczenia?

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-28 09:17:58

Fatboy odwrotnie założyłeś tarcze Chyba że na wstecznym non stop śmigasz

-----------------
 
 
 
 2008-07-28 08:47:58

Róznica jest znaczna,do środka wpadnie więcej błota i tarcze korniki Ci wpierniczają Jest OK
2022-11-09 03:15
  
 
 2008-07-28 01:52:38

to dobrze, bo okazalo sie ze dol w drugim tez stanal przez walnieta gumke, ale tutaj wystarczylo popukac i pokrecic kluczem i odpuscil Zestawikiem cieszy sie juz samochodzik Jest roznica gora dol?

przed...



i po:





-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-27 19:06:12

Tak , można dokupić kpl.

-----------------
2011-09-25 15:07
  
 
 2008-07-27 18:06:06

pomogl dopiero palnik, ale gumka poszla na zlom, bo i tak dziurawa byla. Teraz tylko sie modle by drugi byl dobry, bo nie chce mi sie znow jechac do goscia z palnikiem. W ogole mozna kupic taka gumeczke lub caly sworzen z guma?

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-27 11:04:39

Cytat:
2008-07-27 00:00:07, fatboy82 pisze:
no to mam problem, bo dolny stoi Pewnie przyrdzewial, terz tylko pytanie jak do tego podejsc by nie rozwalic, a ruszyc skubanca?



Wykręćić całe jarzmo, wkręćić w imadło wyjac gumke, wziać palnik i grzać podczas grzania delikatnie próbowac krećić sworzniem. wcześniej czy później puści, sprawdzone robione wielokkrotnie. A środki penetrujące są dobere ale na zawiasy żeby nie piszczały a nie na rozruszanie zapieczonych prowadnic.
Pozdrawiam.
2019-07-19 18:53
  
 
 2008-07-27 00:58:09

co do gumy, to u gory jak sie kreci sruba, to guma obraca sie razem z nia.

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-27 00:56:16

guma wyglada na zdrowa, przynajmniej na tyle co teraz ja moge obejrzec. Wyglada ze mocno siedzi i szczelnie pokrywa, wiec jak ja bede probowal zdjac to przy szczesciu jej nie porwe, ale raczej juz nie zaloze ponownie. Tak mi sie przynajmniej wydaje, wiec delikatnie sie obawiam przed takim zabiegiem.
Rano bede walczyl ze sruba i potraktuja ja z nalezyta sila

PS.
Nawiercana tarcza ladnie sie komponuje z Bestyjka

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-27 00:45:59

zapomniałem ze tam jest tez 17. heheh. To smiało mozesz krecic tym bolcem. gume mozesz zdjac bo moze sie porwac. moze ona wlasnie jest porwana i temu to zardzewiało. tylko kluczem oczkowym albo nasadowy.


-----------------
moja aukcje

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2008-07-27 00:47:34 ]
2013-03-24 13:31
  
 
 2008-07-27 00:14:55

juz psiknalem penetrujacym by do rana mial czas podzialac. Mowisz ze lepiej wkrecic srube do mocowania docisku i nia krecic ta czesc z guma czy moze wystarczy sprobowac krecic zakladajac klucz na sam ten element? Sruba mocujaca to 13 a od tego elementu to 17, wiec troche pewniejsza
Krecic moge w obie strony bez stresu? W ogole jak to cholerstwo siedzi w jarzmie? :|

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-07-27 00:09:16

Wpierw opsikaj czyms do odrdzewiania ale nie wd40 pozniej mozesz obstukac cały zacisk mlotkiem. wkrecic ta srube do mocowania zacisku i srobowac przekrecic razem z tym bolcem tylko zeby nie ukrecic sruby i nie za mocno pukac młotkiem ale tylko czołowo powinno puscic.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM