2008-09-26 13:53:12
Kolego widze że strasznie błądzisz. Weź sobie zerknij do mojego wątku. Taka sie składa że prawie dwa lata temu robiłem sam osobiście od początku do końca swapa własnie z 1,6 EFI 105 koni na N7A i poświęciłem sporo czasu żeby to opisać.Myślałem że może komuś sie to przyda ale widze że nikomu nawet nie chce sie tam dokopać
Odpowiedź pierwsza, co do półosi, przekładasz półoś z pregubami od RS a zwrotnice zostają twoje,te od 1,6 są dokładnie takie same jak w RS więc nie widze potrzeby ich zmiany.
odp dwa belka ma dodatkowe mocowanie do poduszki, prawie każdy pisał o tym podczas swapa. Sprawa ma sie tak możesz to wogóle zignorowac ale pojawią sie małe trudności z wrzucaniem biegów kiedy całość bedzie sie mocno skręcać. Na upartego możesz dospawać mocowania do poduszki do swojej belki. Kupic też belke od rsa lub escorta TD w którym byla skrzynia MTX75
odp 3 Odpuść sobie tych elektryków. Jak masz wiązke od silnika to masz do dobrą sprawe 3 wtyczki do podpięcia. Jedna częśc instalki z grubą wiązką idzie do kompa a druga łączy sie z instalacją samochody dwoma wtyczkami. Po podłączeniu tego zostawiasz swoją skrzynkę bezpieczników od 1.6 i nic tam nie dokładasz, nie zmieniasz nie kombinujesz tylko odpalasz.
W tym nie ma żadnej magi. Zakładam że nie był to silnik z MKVII z imo.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-09-26 13:56:50 ]