2008-10-15 15:25:40
Witam,
Omesia A C20NE, ASB
Dzis przy okazji spradzania poziomu oleju odkrylem ze sprezynka ktora jest przyczepiona do linki gazu jest urwana

Jednak pomyslalem sobie, ze to nic, bo ona ma tylko dociagac linke do poziomu "0", a i tak linka wraca, wiec nie ma problemu. W drodze jednak przekonalem sie, ze moze cos miec jeszcze do gadania, poniewaz przy wyprzedzaniu, przy pelnym bucie samochod jest ostro zamulony i w zasadzie nie przyspiesza. Nie ukrywam, ze przekonujac sie o tym podczas wyprzedzania, nie nalezy do najfajniejszych rzeczy. Tak wiec wzialem sie za testy.
- robie kickdown, ASB reaguje prawidłowo, czyli robi redukcje, obroty sa na poziomie 4,5-5k RPM i na takich pozostaja, tkwia jak zaczarowanie (jadac pod gorke wieksza pozniej spadaly)
- odpuszczam gaz do polowy samochod idzie do przodu znacznie lepiej niz przy pelnym bucie.
- na Torunskiej pobawilem sie biegami:
1 - do 3,5-4k RPM samochod idzie dobrze czy z duzym czy z malym butem (nie zauwazylem wiekszej roznicy, wkreca sie), powyzej przy pelnym bucie nic sie nie dzieje, przy polbucie wkreca sie powoli na wyzsze obroty
2,3 - podobnie
4 - Torunska jest za mala na ten bieg
przy pelnym bucie i wyzszych obrotach czuc delikatne szarpanie jakby mieszanka/dawka byla niedobra
- na luzie wkreca sie na wyzsze obroty, ale kurka nie robilem tego z pedalem w podlodze tylko na polbucie.
- zadnych niepokojacych dzwiekow nie slyszalem (za wyjatkiem wydechu, ktory mi sie chyba rozszczelnil na wysokosci srodkowego tlumika/katalizatora)
Teraz najwazniejsze pytanie - czy to jest wina tej sprezynki, ktora jednak costam otwiera przez co mieszanka jest wtedy dobra czy moze to cos innego np. ASB?

Wolalbym wersje ze sprezynka
-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0[ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2008-10-15 15:27:51 ]