Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zapieczone hamulce

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-10-21 10:10:55

dziś rano nie mogłem ruszyć auta tak jak by był zaciągnięty ręczny auto podniosło się z tyłu do góry coś chrupło i opadło i wtedy wyjechałem autem ale na każdym zakręcie tak piszczało w tylnych bębnach ze ludzie sie oglądali podejrzewam ze bębny do wymiany i pytanie jakie kupić i czy prócz bębnów cos jeszcze

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2008-10-21 10:31:23

Szczęki II
2010-05-19 16:56
  
 
 2008-10-21 10:57:56

odkleiły ci się okładziny szczęk
Warto wymienić bębny +szczeki



[ wiadomość edytowana przez: rysiu1 dnia 2008-10-21 10:59:10 ]
2024-11-03 18:39
  
 
 2008-10-21 11:12:32

Plus te wszystkie sprężynki gówniane. Zobacz też, czy cylinderki są w porządku.
2024-05-22 11:09
  
 
 2008-10-21 11:17:17

A jakiś zestawik godny polecenia macie najlepiej z internetu bo u mnie w sklepie ceny są takie ze hoho

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2008-10-21 21:45:27

Mnie to dopadło wczoraj.
Jakoś dziwnie wypracowała się płyta hamulcowa.
Szczęki na płycie pracują na takich płaszczyznach i z niewiadomych przyczyn u mnie jest to wyrobione.
Dodatkowo w prawym kole pękła sprężyna górna.
Jej jedna część dostała się pomiędzy okładzinę a bęben i jak każdy może się domyśleć zniszczeniu uległo praktycznie wszystko.
Jak by tego było mało w lewym kole zapieczony na amen jeden tłoczek cylinderka.

U mnie niestety nie obędzie się bez wymiany całego kompletu.

Raczej nie ma co liczyć na tanie podzespoły.
A tak przy okazji zestawów znalazłem na Allego fajny komplecik, brakuje tylko bębnów

Zestaw hamulcowy - Allegro

-----------------
Pozdrawiam
Paweł

________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy
2020-07-13 11:38
  
 
 2008-10-21 21:56:01

Ja kupuję tutaj.Polecam zestaw ate od biedy jak by nie mieli możesz kupić bębny brembo (79.97zł)
wg. mnie kup szczęki ate lub textar

-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
2024-11-03 18:39
  
 
 2008-10-21 23:51:51

Ja kupilem najtansze bebny na allegro chyba za 70 2 szt, do tego 2 tloczki na 2 sttorny za 24 zl i szczeki nitowane Pagid za 40 zl - calosc 134 zl z moja robota - ale chodzi jak dzikie i zadnych problemow nie ma - po co przeplacac - lepsze hamulce z tylu zagwarantuja nam tylko tarcze z vectry/astry...
2012-04-04 10:44
  
 
 2008-10-22 12:11:20

ja mam zmontowany zestaw bebny MIKODA (100zł) + szczeki TRW/Lucas (75zł), do tego wsadzilem nowy zestaw sprezynek i blaszek (cena tego kurewstwa mnie przerazila - za pare sprezynek kolo 50zł!!!), calosc smiga juz 1,5 roku i nie mam zadnych zastrzezen
2009-05-10 11:08
  
 
 2008-10-22 19:05:12

Cytat:
2008-10-21 21:45:27, kisztan pisze:
Raczej nie ma co liczyć na tanie podzespoły. A tak przy okazji zestawów znalazłem na Allego fajny komplecik, brakuje tylko bębnów Zestaw hamulcowy - Allegro


Mam ten zestaw u siebie. W zasadzie chciałem wymienić jeden cylinderek, ale jak zdjąłem bęben to się okazało że fajnie by było wymienić jeszcze szczęki i bębny, więc pomyślałem że po zdjęciu szczęk okaże się zaraz że kilka sprężynek też trzeba będzie kupić, o zabawie z zapieczonymi samoregulatorami nie wspominając. A że jeden nowy samoregulator kosztuje koło 50 zł, to rachunek okazał się oczywisty. A tu miałem wszystko w komplecie poskładane, bez zbędnej zabawy i problemów wymieniłem wszystko sam w jedno popołudnie.

-----------------
czasem tu zaglądam
2025-12-18 22:13
  
 
 2008-10-22 19:46:46

tak jak Adam pisze, jak chcesz jeszcze troche bezproblemowo tym autem pojeździć to wymień wszystko.... do tego dojdą jeszcze na 99% przewody hamulcowe, a przynajmniej ja musiałem zmienić bo nie dało się ich od tłoczka odkręcić...

Na bębnach nie ma co oszczędzać... miałem u siebie tanie ZAMETO ... po niecałym roku miały już kształt jajowaty... a przynajmniej tak twierdzili na przeglądzie dopuszczeniowym....


Pozdro

-----------------
Paweł
....::::: VW TOURAN & SKODA OCTAVIA :::::....
2023-08-09 18:20
  
 
 2008-10-23 01:35:48

a z tych KLIKKK

LUB TO

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2008-10-24 00:35:01

Cytat:
2008-10-23 01:35:48, markon pisze:
a z tych KLIKKK LUB TO



serwisowalem cnc w brembo pod czestochowa, ronala w jelczu-laskowicach, widzialem -> szkoda slow - nie ma co przeplacac bo to wszystko i tak jednakiej jakosci a tyl nie odgrywa u nas zbyt wielkiej roli w hamowaniu - to niestety ta przykra prawda
2012-04-04 10:44
  
 
 2008-10-24 07:31:43

Cytat:
2008-10-24 00:35:01, rafalko pisze:
serwisowalem cnc w brembo pod czestochowa, ronala w jelczu-laskowicach, widzialem -> szkoda slow - nie ma co przeplacac bo to wszystko i tak jednakiej jakosci a tyl nie odgrywa u nas zbyt wielkiej roli w hamowaniu - to niestety ta przykra prawda


TAK? Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz, drogi Kolego.
Proponuję odłączyć sobie tylne hamulce i sprawdzić wtedy Twoją teorię.
Zresztą samo nie rozciągnięcie samoregulatorów tylnych szczęk w znaczący sposób mniejsza efektywność hamowania.

-----------------
Pozdrawiam
Paweł

________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy
2020-07-13 11:38
  
 
 2008-10-24 21:28:08

Cytat:
2008-10-24 07:31:43, kisztan pisze:
TAK? Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz, drogi Kolego. Proponuję odłączyć sobie tylne hamulce i sprawdzić wtedy Twoją teorię. Zresztą samo nie rozciągnięcie samoregulatorów tylnych szczęk w znaczący sposób mniejsza efektywność hamowania.



Nie twierdze ze praktycznie w ogole nie dzialaja - ale w porownianiu do samochodow z tylnymi tarczami mozna odczuc ogroooomna roznice - chociazby na tym ze tylu nie zarzuca tak bardzo przy hamowaniu w zakrecie - w espero przod od razu nurkuje jak dziki przy lepszym depnieciu w pedal....
2012-04-04 10:44
  
 
 2008-10-26 19:55:12

Cytat:
2008-10-24 21:28:08, rafalko pisze:
Nie twierdze ze praktycznie w ogole nie dzialaja - ale w porownianiu do samochodow z tylnymi tarczami mozna odczuc ogroooomna roznice - chociazby na tym ze tylu nie zarzuca tak bardzo przy hamowaniu w zakrecie - w espero przod od razu nurkuje jak dziki przy lepszym depnieciu w pedal....


To może warto pomyśleć o tarczach?

Różnica rzeczywiście odczuwalna.

-----------------
Pozdrawiam
Paweł

________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy
2020-07-13 11:38
  
 
 2008-11-05 20:05:18

dzis odebrałem auto bębny KRAFT 58zł x 2 + szczęki 39zł x 2 czyszczenia ustawienia robocizna itd zapłaciłem za wszystko 314zł

-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!
2024-06-11 03:10
  
 
 2008-11-07 23:07:12

w sprawie bębnów należy potelefonować, bo ceny rozpinają się od 45 do 110 pln
2010-05-10 21:12
  
 
 2008-11-08 02:27:25

Cytat:
2008-11-05 20:05:18, markon pisze:
dzis odebrałem auto bębny KRAFT 58zł x 2 + szczęki 39zł x 2 czyszczenia ustawienia robocizna itd zapłaciłem za wszystko 314zł



Drogi no-name

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2008-11-08 08:48:14

Drogo ale tylko jak się nie ma znajomości. Jesli nie miał to nie miał wyjścia. Musiał tyle zapłacić.
2018-11-24 13:59
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM