2008-11-22 06:39:34
A no np to ze przewod wzbudzenia idzie przez nią, ale nie wazne.
To wkoncu jest to ladowanie czy go nie ma? po co szukasz tego przewodu wzbudzenia skoro piszesz ze masz ladowanie ale niskie, to nie ma nic wspolnego.
Jesli masz identyczny odczyt na aku i na alternatorze to bardzo mozliwe ze regulator napiecia robi takie cuda, na poczatek mozna go wymienic ze szczotkami, koszt nie wielki.
Nastepnie, przewod Gruby od aku idzie zawsze na rozrusznik, od niego idzie cienszy do alternatora - to jest wlasnie przewod Gruby zasilania rozrusznika i pozniej cienki od alternatora i gruby to przewody powrotne czyli ladowania.
Ale przed wymiana reg. mozesz odkrecic kabel od alternatora, przeczyscic go i skrecic, to samo przewody czerwone i masowy przy rozruszniku, to wazne, i wszystko posmarowac wazelina techniczna.
Jesli nic sie nie zmieni to wtedy mozesz zmienic regulator.