| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-08 14:12:56 Czy ktoś miał tego typu wydatki?
Bo mi za kompleksową robociznę krzyknęli 450 zł
czyli:
sprawdzenie szczelności
planowanie
wymiana i honowanie prowadnic zaworów
wymiana i docieranie zaworów
składanie do kupy.
to są koszty robocizny,bez części.
Niestety wykałaczką i pilniczkiem do paznokci nie dało się zrobić dokładnie  , zostały rysy ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
kisztan Klubowy Weteran
 Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2008-12-08 14:27:42
Całkiem świeżutko mogę Ci przedstawić koszty jakie są w Rzeszowie.
Głowicę do regeneracji oddałem bez wałków (sam ściągałem).
Za planowanie, sprawdzanie szczelności, wymianę uszczelniaczy + uszczelniacze, docieranie zaworów za to wszystko zapłaciłem całe 230zł.
I żeby nie było, przed oddaniem do regeneracji zrobiłem szczegółowy wywiad co i jak w temacie w mojej okolicy. Głowica powędrowała do najlepszego szpeca w okolicy. A jak pewnie Jacku się domyślasz mam dość szerokie horyzonty choćby odnośnie mojej pracy zawodowej ----------------- Pozdrawiam
Paweł
________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy |
| 2020-07-13 11:38 | |
Ikarus260 Klubowy Weteran
 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-12-08 16:15:30 Zadzwoń pod numer 507 544 225 do Marcina.
Powiedz, że jesteś z Klubu Espero i od Andrzeja z Foty.
On Ci powie ile to będzie. Myślę, że może jakoś taniej to ogarnie  |
| 2018-11-24 13:59 | |
Torp12 Klubowy Weteran
 Było Daewoo Espero Warszawa | 2008-12-08 18:52:01 Rabbit niestety ale takie sa ceny za robote glowicy... Mi kiedys za podobna rzecz wzieli 600 zl. Teraz kiedy znowu ja robie za sam szlif i wymiane uszczelniaczy i dotarcie zaworow 350 zyla... Takze niewiele mozna poradzic... Chyba ze Pstrus Ci zrobi ale to dopiero jak skonczy moja  |
| 2016-03-22 14:09 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-08 19:09:03 Cytat:
| 2008-12-08 18:52:01, Torp12 pisze:
Chyba ze Pstrus Ci zrobi ale to dopiero jak skonczy moja
|
|
No właśnie Pstruś ma mi ją wrzucać na auto. Już jest wstępnie obgadane. Tylko muszę się z nim umówić na konkretny termin ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
jarecki124
 Daewoo Espero Łódź | 2008-12-11 17:27:43 To nie lepiej za te 450 czy nawet trochę więcej poszukać sobie drugiej głowicy... np. z rozbitego. Bez roboty a podejrzewam że i koszt będzie mniejszy bo całe silniki od 1.5 chodzą od 700pln w górę. |
| 2009-05-04 13:47 | |
Ikarus260 Klubowy Weteran
 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-12-11 17:32:16 Cytat:
| To nie lepiej za te 450 czy nawet trochę więcej poszukać sobie drugiej głowicy... np. z rozbitego. Bez roboty a podejrzewam że i koszt będzie mniejszy bo całe silniki od 1.5 chodzą od 700pln w górę.
|
|
A skąd wiesz, że na takiej z rozbitka nie pojeździsz tygodnia albo trzech.
Może paść, bo powinna być splanowana przed założeniem. Ja w Maluszku kiedyś nie splanowałęm to teraz po zaledwie 4 miesiacach pierdnęla uszczelka ale i tak i tak planowałem remont silniczka.
Kupisz używany silnik to będziesz musiał rozrządzik robić, bo nie masz tak naprzwdę pewności ile to już ma przejechane.
Koszta się sumują, a więc nie warto kupować drugiego silnika skoro w tamtym jest do splanowania tylko głowica. |
| 2018-11-24 13:59 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-12-11 18:08:44 poza tym już widzę tego handlarza, który sprzedaje osobno głowicę i osobno resztę ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-14 20:22:45 Cytat:
| 2008-12-11 17:32:16, Ikarus260 pisze:
A skąd wiesz, że na takiej z rozbitka nie pojeździsz tygodnia albo trzech. Może paść, bo powinna być splanowana przed założeniem.
|
|
Dokładnie.
Ja kupiłem głowicę z rozbitka (Lanos,168kkm,zagazowany) i na dzień dobry dałem ją do regeneracji. Wymienili prowadnice zaworowe i uszczelniacze zaworowe. Zawory zostały stare,bo były jeszcze dobre. Głowica była równiutka,nie zwichrowana. Nie trzeba jej było planować,tylko ją zabielili.
Ta która jest w Nubirze już do niczego się nie nadaje. A szkoda,bo była troszkę przerobiona  i dzięki temu auto miało 126KM (zamiast 106)  . I bez żadnego cip tjóningu ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-12-15 02:17:03 Masz wykres ? ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-15 09:26:07 Cytat:
| 2008-12-15 02:17:03, Zoltar pisze:
Masz wykres ?
|
|
Gdzieś miałem, musiałbym poszukać. Pomiary robiłem w FSO w Falenicy,ot tak z ciekawości chwilę po kupieniu Nubiry.A modyfikacja była niezamierzona, bo głowica była splanowana duuuużo za dużo  ze względu na zwichrowanie. ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-12-15 12:12:18 A ta hamownia jakoś sensownie była ustawiona ?
Bo 20 koni przez planowanie to dużo ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-15 12:50:52 Cytat:
| 2008-12-15 12:12:18, Zoltar pisze:
A ta hamownia jakoś sensownie była ustawiona ? Bo 20 koni przez planowanie to dużo
|
|
A bo ja wiem  . To była hamownia w OBR, więc chyba była sensowna. I tak się wkręciłem na krzywy ryj
A może on nie miał tych 106 tylko np.110KM? Nie mam bladego pojęcia. W każdym razie,jak go kupiłem buta od początku miał i zużycie oleju też miał 5l/1000km  ( ale to było wiadome od początku i nie było żadnego zonka)
Na pewno było zbyt duże ciśnienie sprężania po planowaniu. Ponad 16 czegoś tam ( kPa?) na sucho i prawie 18 przy próbie olejowej.
Prawie jak diesel
[ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2008-12-15 12:55:49 ] |
| 2019-07-12 15:27 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-12-15 15:26:29 ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
pawel12356
 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2008-12-15 15:53:58 Cytat:
| 2008-12-15 12:50:52, JaRabbit pisze:
A bo ja wiem . To była hamownia w OBR, więc chyba była sensowna. I tak się wkręciłem na krzywy ryj A może on nie miał tych 106 tylko np.110KM? Nie mam bladego pojęcia. W każdym razie,jak go kupiłem buta od początku miał i zużycie oleju też miał 5l/1000km ( ale to było wiadome od początku i nie było żadnego zonka) Na pewno było zbyt duże ciśnienie sprężania po planowaniu. Ponad 16 czegoś tam ( kPa?) na sucho i prawie 18 przy próbie olejowej. Prawie jak diesel [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2008-12-15 12:55:49 ]
|
|
Ja juz sie pogubiłem-co kupiłes
na razie rozumiem tak-kupiłes nubire-padła głowica w niej-wiec zakupiłes mocno splanowana od lanosa-po załozeniu okazało sie ze silnik bierze olej ale kopa jeszcze ma(pewnie ten nagar...  )-
teraz chcesz regenerowac ta głowice bo padła(nie miała innego wyjscia  )
o czyms zapomniałem? ----------------- Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi. |
| 2011-05-19 22:49 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-15 19:00:10 Cytat:
| 2008-12-15 15:53:58, pawel12356 pisze:
Ja juz sie pogubiłem-co kupiłes na razie rozumiem tak-kupiłes nubire-padła głowica w niej-wiec zakupiłes mocno splanowana od lanosa-po załozeniu okazało sie ze silnik bierze olej ale kopa jeszcze ma(pewnie ten nagar... )- teraz chcesz regenerowac ta głowice bo padła(nie miała innego wyjscia ) o czyms zapomniałem?
|
|
O niczym nie zapomniałeś,tylko poprzestawiałeś kolejność
Kupiłem Nubirę- ponad 2 lata temu  z padniętym silnikiem. Naprawiałem wtedy głowicę.I wtedy mi ją tak mocno splanowali.Teraz głowica znowu padła. I nie da się jej już naprawić.To kupiłem od Lanosa i zanim ją wrzuciłem poszła na zapobiegawczy remoncik.I będzie total seria bez tjóningów i zwiększania ciśnienia.Teraz jasność? ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
pawel12356
 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2008-12-16 01:57:46 Cytat:
| 2008-12-15 19:00:10, JaRabbit pisze:
O niczym nie zapomniałeś,tylko poprzestawiałeś kolejność Kupiłem Nubirę- ponad 2 lata temu z padniętym silnikiem. Naprawiałem wtedy głowicę.I wtedy mi ją tak mocno splanowali.Teraz głowica znowu padła. I nie da się jej już naprawić.To kupiłem od Lanosa i zanim ją wrzuciłem poszła na zapobiegawczy remoncik.I będzie total seria bez tjóningów i zwiększania ciśnienia.Teraz jasność?
|
|
juz jasne  -nawet w czerwcu cos mówiłes o tej głowicy ----------------- Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi. |
| 2011-05-19 22:49 | |
Rospur
 Daewoo Espero Kraków | 2008-12-16 17:17:49 Podepne się pod posta szukam mechaniora sprawdzonego z Krakowa ,który zrobi glowicę do 1,5 16 v chcę ją trochę spalnować aby parę koników było więcej |
| 2014-09-03 13:51 | |
DeeJay Klubowy Weteran

 Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2008-12-16 19:00:34 Cytat:
| 2008-12-16 17:17:49, Rospur pisze:
Podepne się pod posta szukam mechaniora sprawdzonego z Krakowa ,który zrobi glowicę do 1,5 16 v chcę ją trochę spalnować aby parę koników było więcej
|
|
Chyba nie tędy droga ----------------- Da Bass |
| 2025-10-09 20:11 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-12-16 20:26:10 Cytat:
| 2008-12-16 17:17:49, Rospur pisze:
Podepne się pod posta szukam mechaniora sprawdzonego z Krakowa ,który zrobi glowicę do 1,5 16 v chcę ją trochę spalnować aby parę koników było więcej
|
|
Osobiście nie polecam  . Silnik złożony na seryjnych częściach padnie wcześniej, niż się tego spodziewasz. Na dzień dobry padną uszczelniacze popychaczy zaworowych.Gdybym wiedział,że tak się u mnie skończy założyłbym wyczynowe Erlinga (a może Earlinga  ). Potem sypną ci się panewki nieprzystosowane do dużych obciążeń itp i itd.
Parę koników więcej to nie tylko zmodyfikowany program i opornik w czujniku temperatury  , to np. jeszcze inne wałki rozrządu.
Esperowe 1,5 ma inną charakterystykę silnia niż nubirowe 1,6, chociaż gdyby założyć kolektor VGIS różnie mogłoby być ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|