Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Nadmuch. Brak 4 poziomu...

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-02-04 19:35:03

Hymmm. Nie wiem. Szukałem ale nie mogłem jakoś znaleść. Nie działa mi w nadmuchu 4 bieg. Co to moze być i jak sie do tego dostać ??? Miał to ktoś juz ???
2018-11-24 13:59
  
 
 2008-02-04 19:36:44

Pomerdaj wtyczką na oporniku.Powinno pomóc

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-02-04 19:38:12

Zadam głupie pytanie Gdzie ten opornik Kurde może jest zbyt oporny jak Osioł
2018-11-24 13:59
  
 
 2008-02-04 19:38:17

Trzeba wymontować pokrętła i rozebrać.
Albo przerwa lutownicza, albo spalony rezystor.
Przy demontażu trzeba uważać na sprężynki i kulki, które śmigają po karbowanej prowadnicy dzięki czemu mamy wyczuwalny przeskok

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2008-02-04 19:40:13

znając życie ja te kulki pogubie... Ale pewnioe zrobie to jak będzie ciepło.
2018-11-24 13:59
  
 
 2008-02-04 19:43:37

Opornik jest przykręcony do przegrody czołowej w komorze silnika.Dostęp jest od góry za silnikiem (przynajmniej w 1,8 jest dostęp).Dochodzi do niego kostka z 3 kabelkami.I te kabelki lubią nie stykać i topić kostkę (vide sławekk)
Jak nie zadziała to przygotuj się może na to co pisze krzychu.

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich
2019-07-12 15:27
  
 
 2008-02-04 19:51:07

Błędy robie... Ok dzięki za pomoc. Będę się tym zajmował jak będzie cieplej Jak pogubie kulki to kupie drugi panel
2018-11-24 13:59
  
 
 2008-02-04 20:07:31

Szkoda kasy
Kulka ma średnicę 4 lub 5 mm - dopasujesz z każdego łożyska od roweru
A sprężynkę z długopisu

Działać działa i kasa w kieszeni

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2008-02-04 20:24:30

Opornik nie ma nic do 4-go biegu

Sprawdź przekaźnik K15 (pod maską) no bo bezpiecznik rozumiem nie spalony (F20).
2010-11-12 19:53
  
 
 2008-02-04 20:44:53

Cytat:
2008-02-04 20:24:30, ZBYCHOL pisze:
Opornik nie ma nic do 4-go biegu Sprawdź przekaźnik K15 (pod maską) no bo bezpiecznik rozumiem nie spalony (F20).



no właśnie to miałem napisać
przekaźnik

-----------------
Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher
2015-11-21 22:38
  
 
 2008-02-05 07:34:20

...No właśnie ...przekaźnik pod maską (od 4 biegu), ew. bezpiecznik od 4 biegu [chyba 30A] - też pod maską.

Popd maską jest też 2-gi przekażnik od dmuchawy "obsługujący" 1, 2, 3 prędkość ...tak, że nie pomyl ich.
2017-07-28 21:46
  
 
 2008-02-05 16:26:51

Cytat:
Popd maską jest też 2-gi przekażnik od dmuchawy "obsługujący" 1, 2, 3 prędkość ...tak, że nie pomyl ich.



Sorka ale nie ma drugiego przekaźnika od dmuchawy, prędkości 1,2,3, "lecą" bez przekaźnika ale przez opornik(i) właśnie.

Natomiast pod maską są jeszcze dwa przkaźniki od wentylatora chłodnicy (jeden od dużej K12 a drugi od małej K13 prędkości)
2010-11-12 19:53
  
 
 2008-02-05 18:42:17

Aż pójde teraz zerknąć
2018-11-24 13:59
  
 
 2008-02-05 18:57:54

KOLEDZY I KOLEŻANKI Naprawiłem. Nie działało to już od czasu kiedy to pożyczałem to Espero od kolegi, a to było jakieś ponad 2 lata temu. Ja kupiłem je w Październiku 2007 I dopiero teraz tknęło mnie to by zrobić tą 4 Kurde normalnie BEZPIECZNIK poszedł. A ile sie naszukałem by go znaleść, a on sobie w skrzynecce za akumulatorem siedział Nie miałem 30 to wstawiłem 25. Nic sie chyba nie stanie
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
2018-11-24 13:59
  
 
 2008-02-06 07:03:20

Cytat:
2008-02-05 16:26:51, ZBYCHOL pisze:
Sorka ale nie ma drugiego przekaźnika od dmuchawy, prędkości 1,2,3, "lecą" bez przekaźnika ale przez opornik(i) właśnie. Natomiast pod maską są jeszcze dwa przkaźniki od wentylatora chłodnicy (jeden od dużej K12 a drugi od małej K13 prędkości)


Prawda !!!
jest jeden przekaźnik od 4 prędkości "...wiedziałem, że dzwoni ale nie wiedziałem gdzie"
2017-07-28 21:46
  
 
 2008-02-10 20:50:02

Skoro problem już rozwiązany, to troszkę "offtopowo" się podepnę, bo mnie to od zawsze interesowało- czemu podczas zmiany kierunku nawiewu (środkowe pokrętło) zawsze robi takie "pssst"?

-----------------
NIE WIERZĘ W RDZĘ!!!
2025-09-23 19:46
  
 
 2008-02-10 21:10:30

Cytat:
2008-02-10 20:50:02, Esperynek pisze:
Skoro problem już rozwiązany, to troszkę "offtopowo" się podepnę, bo mnie to od zawsze interesowało- czemu podczas zmiany kierunku nawiewu (środkowe pokrętło) zawsze robi takie "pssst"?







tyle czasu na forum i nie znalazłeś????? Opuszcza się nasz klubowy detektyw .
Słychać takie "pssst" gdyż jest to powietrze.
Sterowanie nawiewów w espero jest za pomocą podciśnienia.
Jeżeli się mylę to niech mnie poprawią bardziej doświadczeni użytkownicy espero

-----------------
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
Pozdrawiam wszystkich
------ROBERT M------
2016-02-22 22:40
  
 
 2008-02-11 00:30:00

Cytat:
2008-02-10 21:10:30, KRECIK0001 pisze:
tyle czasu na forum i nie znalazłeś????? Opuszcza się nasz klubowy detektyw . Słychać takie "pssst" gdyż jest to powietrze. Sterowanie nawiewów w espero jest za pomocą podciśnienia. Jeżeli się mylę to niech mnie poprawią bardziej doświadczeni użytkownicy espero



nie mylisz się
Próżnia wykonuje robotę. Steruje ona również ruchem klapy obiegu zamkniętego. Ma to taką zaletę, że pokrętło porusza się lekko, wadę ma natomiast taką, że nie da się ustawić wartości pośrednich, jednak ta wada jest wg mnie mało istotna, oraz to, że przy wyłączonym silniku podciśnienia starczy na kilka ruchów klap - ale przy wył. silniku i tak nie ma większej potrzeby.


-----------------
Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher
2015-11-21 22:38
  
 
 2009-01-02 18:17:28

Witam
w temacie nadmuchu to w moim łegzemplażu działa jak trzeba ale również po wyjęciu kluczyka a czasami zapomninam wyłaczyć i juz kilka razy rozładował się akumulator chyba właśnie z tego powodu, że dmuchawa cały czas daje. Jak to jest i jeśli nie powinna to może ktoś ma pomysłjak to zmienić żeby nie działała.

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
 2009-01-02 20:19:42

Cytat:
rozładował się akumulator chyba właśnie z tego powodu, że dmuchawa cały czas daje


Nie ma prawa dawać po wyłączeniu zapłonu.
Sprawdziłeś to?
Jeśli wentylator się nie wyłącza to masz coś skopane z elektryką.
Ja tam podejrzewam raczej alarm, albo jakąś funkcję radioodtwarzacza o której zapomniałeś.

Pzdr.

-----------------
Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach
2021-01-27 21:47
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM