Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[ASTRA F KOMBI] - hamulce tył

 Moderowane przez: GSI
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-02-14 13:20:52

bo jeżeli są zużyte bębny i szczeki wtedy szczeki maja większy skok przez co powstaje pompowanie hamulca. sposobem sprawdzenia tego jest rozkręcenie regulatorów tak zęby bębny weszły , miedzy cylinderki a szczeki włożyć dystanse (nakrętki aby maksymalnie zmniejszyć skok cylinderka) zęby nie wypadły w czasie jazdy. jeżeli sie straci ten problem wiadomo ze trzeba wymienić bębny i szczeki

-----------------
[B] MONTAŻ SZYB SAMOCHODOWCH, FOLIOWANIE SZYB,AUTOALARMY,ZABEZPIECZENIA [/B]
2012-12-29 21:24
  
 
 2009-02-08 16:53:12

-tłoczki sprawdzałem, rozpierają szczęki po obu stronach
-nie ciekną

2009-11-27 18:50
  
 
 2009-02-07 07:57:19

może to byc wina regulatorów, słabych szczek z cienkimi bębnami(i na to bym stawial ale jest sposob zeby to sprawdzic) lub cieknącego cylinderka .


-----------------
[B] MONTAŻ SZYB SAMOCHODOWCH, FOLIOWANIE SZYB,AUTOALARMY,ZABEZPIECZENIA [/B]

[ wiadomość edytowana przez: alex-bytom dnia 2009-02-07 07:58:09 ]
2012-12-29 21:24
  
 
 2009-02-05 00:10:50

obstawiam tłoczek/cylinderek

-----------------
Subaru FORESTer :D
2014-07-02 09:50
  
 
 2009-02-04 21:50:31

Dokładnie tak, jak pisze mój przedmówca. Przerabiałem temat zużytycj bębnów i wtedy pedał mi nie wchodził w podłogę. Stawiam na tłoczki.

-----------------
2013-06-08 22:34
  
 
 2009-01-31 16:00:53

tak lub zapieczonych tłoczków.

-----------------
Isuzu POWER oraz 6 baniaków w rzędzie.
2013-02-15 16:09
  
 
 2008-11-24 20:00:34

Witam,
Mam problem z hamulcami tylnymi w ASTRZE kombi.
Po odpuszczeniu/zwolnieniu dźwigni ham. ręcznego, pedał wpada w podłoge. Trzeba go dwa, trzy razy podpompować żeby hamulce działały jak trzeba. Układ odpowietrzałem dwa razy i nic się nie poprawiło.
Czy może to być wina kiepsko działających samoregulatorów lub zużytych bębnów? Proszę o radę.



[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2008-11-25 08:42:02 ]
2009-11-27 18:50
  
 
 
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM