Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pompa wtryskowa a moc silnika

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-02-11 18:00:47

Cytat:
To jest tak:
zawór może działać prawidłowo, żeby paliwo nie wracało



Czy ty się chociaż przez sekundę zastanowiłeś co piszesz i o co kolega pyta??? Nie piszę że więcej jak jedną bo zbyt wiele wymagać nie można ale na litość .....
Gdzie to paliwo ma nie wracać? Do baku??? A może do pompy???
2013-11-24 16:30
  
 
 2009-02-11 17:50:20

To jest tak:
zawór może działać prawidłowo, żeby paliwo nie wracało, ale mogą być rozszczelnione przewody i ja tak miałem w Volvie 340. Problem został oczywiście usunięty (wymiana wężyków i nowe zaciski).

-----------------
Laguna III 2.0dCi/Yamaha FZR 600 3HE/KTM Super Duke 990
2025-03-05 21:05
  
 
 2009-02-11 17:40:13

istotą przewodu powrotnego jest to aby paliwo cofało się do baku, albo ściślej przelewał się jego nadmiar, więc po co ci tam zawór zwrotny???
2013-11-24 16:30
  
 
 2009-02-11 17:07:59

wiem jak działa zawór zwrotny
wiem tez gdzie on jest datego pisałęm że założyłem zawór zwrotny dodatkowy jeszcze raz ponawiam zapytanie] czy w miejscu podłączenia przewodu przelewowego do pompy wtryskowej jest róznież jakiś zawór i czy jego wadliwość może powodowac cofanie sie paliwa
2009-05-29 19:24
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM