Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

SILNIK KROKOWY przyczyną skaczących obrotów ???

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2009-02-16 22:22:02

Witam

Macie może krokowca do "wypożyczenia" ? (chodzi o Wrocław)
Zapłacę za podmianę. Jeśli nie pomoże krokowiec w moim problemie zapłacę za usługę wymiany. Jeśli pomoże - kupie krokowca (chyba że nie będzie na sprzedaż )

Wiem, wiem jestem wygodny, ale może ktoś ma dobre serce i pomorze.

Pozdrawiam
2009-07-11 11:53
  
 
 2009-02-11 00:01:51

Miałem też problem z obrotami,noi jak zawsze pierwsze odpowiedzi KROKOWY,potem kable i swiece.Po wymianie kabli i świec i czyszczeniu krokowego i przepływki dalej to samo.Wreszcie wziąłem miernik w łapy i pomierzyłem sonde lambda i znalazłem winowajce.3 miesiące się męczyłem a to była sonda i już od września po jej zmianie nie mam problemów.
2020-03-30 16:13
  
 
 2009-02-10 23:35:00

hej,czy kolega ktory pisal o silniczku dowiedzial sie juz o cene?
2009-02-14 17:49
  
 
 2009-02-09 08:23:39

Przez te wasze tematy i u mnie zaczął sobie skakać. Ale jako że silniczek miałem dobrze rozgrzany, to dostał kilka razy zdrowo w palnik pod 5000 i mu przeszło. Widocznie się coś na krokowym musiało osadzić.
A co do kabli, to podobno NGK i Magnecor robią w dobrze przewody też. Cen jeszcze nie sprawdzałem, ale chyba sprawię prezent autku.
2011-04-07 19:23
  
 
 2009-02-08 22:34:09

U mnie te same objawy i na beni i na LPG. To na pewno nie pompa paliwa.
Pojadę jeszcze na warsztatową, ale coś mi się wydaje że krokowca będę musiał kupić. Wtedy będę trzymał kciuki by to jego wina była.

[ wiadomość edytowana przez: kala44 dnia 2009-02-08 23:01:39 ]
2009-07-11 11:53
  
 
 2009-02-08 13:43:18

filtr no name, hmm za 22 mozna miec filtrona - nie warto pakowac byle czego.
Przewodow zaplonowych nie zmienialem sobie nigdy ale z doswiadczenia wiem ze dobrze chodzi tylko oryginal a reszta to loteria, tak samo jak swiece.
przyczyn moze byc ... hektar. miernik w dlon!
pompa paliwa, reg. cisnienia, tps, vss, slynna skrzynka, "niekontakt" na jakiesc kostce, cz. polozenia walka rozrzadu czy walu korbowego w zaleznosci od silnika - zasyfiony - trudne odpalanie, gasniecie.


-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2009-02-08 13:31:11

Czuje sie jakbym czytal o swoim Escorcie... Obroty wariuja bez przerwy do tego gasnie przy hamowaniu. Wymienione kable, świece, filtry (wszystko oryginalne), byl reset kompa, test pisaka zrobiony - efekt zaden, wyczyszczony potencjometr przepustnicy i dalej to samo. Zostaje chyba ten nieszczesny krokowiec, jakis czas temu czyscilem go i pomoglo na pare dni ale pozniej wszystko wrocilo do "normy". A moze to zbieg okolicznosci bo nawet teraz bywa ze Essi ma dobre dni. kala44 Znajomy ma dojscia do hurtowni ma sprawdzic w przyszlym tyg ceny silniczkow, moze przy 2 szt. uda sie jeszcze cos utargowac.

-----------------
Opel Astra 1.6 97 --> Fiat Cinquecento 0.7 93r --> Ford Escort Kombi Ghia 1.6 16V 98r - ABS, Klimatyzacja, el. szyby, lusterka, el. siedzenia, podgrzewana szyba przednia, wdzięk i styl :]
www.kodybledow.pl www.fap-dpf.pl
2012-02-29 08:35
  
 
 2009-02-08 13:09:36

Mam stare kable - ale daleko poza Wrocławiem. Jednak przed ich wymianą już te objawy się pojawiły.

Świece platynki od Motorcrafta a kable Boscha. Filtr jakiś no name - nie pamiętam.

Tak, czytałem o tym mechaniku z warsztatowej. Wyżej na forum jest jednak już zła o nim opinia. Ale chyba się do niego i tak przejadę w tygodniu.
2009-07-11 11:53
  
 
 2009-02-08 11:04:15

A zostawiłeś sobie stare kable? Jeśli tak, to wysusz je dobrze i załóż do auta.
Jakiej firmy pozakładałeś części - kable, filtr, świece?

A odnośnie mechanika - na warsztatowej jest - za wiaduktem po prawej jadąc od Ślężnej ostatni warsztat. Jest dodany nawet do polecanych warsztatów.

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2009-02-08 11:06:23 ]
2011-04-07 19:23
  
 
 2009-02-07 16:38:08

O.K. dzisiaj dorobiłem kluczyk i dostałem się do auta.
Wszystkie bezpieczniki mam o.k..

Auto po tygodniu stania odpaliło bez problemu przy lekkim dodaniu gazu. Cały czas na benie i na lpg utrzymywał równo 1100 obrotów - chodził z 5 minut.
Wystarczy ze przejadę 300 metrów i zaczynają wariować obroty - schodzą b. nisko lub gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła.
Delikatnie zatrzymuje się na światłach (długo trzymam go na biegu) delikatnie sprzęgło, zatrzymuję się i jest o.k. utrzymuje obroty na 1100 przez 5-7 sekund. Potem zaczyna się znowu kangur. I tak za każdym razem. Przy szybkim zatrzymywaniu wciskam sprzęgło i od razu gaśnie.
Po chwili postoju chcę zapalić - muszę go kręcić sporo trzymając na gazie. Za chwile odpala bez większego problemu. I tak na przemian.
Druga sprawa silnik chodzi nie równo tzn. trochę kwadratowo. J jak dobrze sobie przypominam to od tego momentu jak zaczął inaczej chodzić zaczęły się problemy ze skaczącymi obrotami.

Wymieniłem jakieś 2 miesiące temu świece, kable i filtr powietrza. Nic się nie zmieniło.

Druga sprawa silniczek do MKVI kosztuje min. 190 PLN Do nowszych modeli za 80 pln można kupić na allegro.

Mieszkam w okolicach Akademii Ekonomiczne. Czy ktoś może polecić mechanika w okolicy do którego mógłbym podjechać w celu zdiagnozowania usterki? Macie kogoś godnego polecenie znającego się na fordach?




[ wiadomość edytowana przez: kala44 dnia 2009-02-07 19:20:33 ]
2009-07-11 11:53
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM