| | | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | | Autor | | Magik123 Sympatyk FEFK
 osobowy gdzieś | 2009-03-10 21:24:43 Cytat:
| 2009-03-10 21:17:03, grabol24 pisze:
zrozumialem juz ale czy nie lepiej bylo wytlumaczyc w prosty sposob?? tylko na okolo??
|
|
A czy przczytałes tekst wczesniej?
Nie da sie tego w prosty sposób wytłumaczyć, napisane masz wczesniej co trzeba przejrzec/wyczyscic/umyc. ----------------- | | 2016-11-06 16:03 | | grabol24
 ford escort lodz | 2009-03-10 21:17:03 zrozumialem juz ale czy nie lepiej bylo wytlumaczyc w prosty sposob?? tylko na okolo?? | | 2009-08-03 21:52 | | Magik123 Sympatyk FEFK
 osobowy gdzieś | 2009-03-10 21:12:30 Jesli nie zrozumiałes zasady działania, to jednak mechanik zostaje ----------------- | | 2016-11-06 16:03 | | grabol24
 ford escort lodz | 2009-03-10 20:27:13 po co od razu do mechanika jak mozna zapytac na forum | | 2009-08-03 21:52 | | essi1616v Sympatyk FEFK
 Ford Escort Pyszczynek | 2009-03-10 20:04:06 bo jak ktos ma troche pojęcia to zrozumie magika i yezXr3i... a jak ktos nie ma popjecia to niech jedzie do mechaniora na ogledziny | | 2012-12-25 12:56 | | grabol24
 ford escort lodz | 2009-03-10 19:24:14 magik ty mi tu jakimis filozoficznymi slowami tlumaczysz a yezXR3i wytlumaczyl mi to w bardzo prosty sposób i o to wlasnie mi chodzilo.dzieki kolo | | 2009-08-03 21:52 | | Magik123 Sympatyk FEFK
 osobowy gdzieś | 2009-03-10 00:15:43 Ależ Ty piszesz o problemach przedmuchów, zauważ ze przy sprawnym obiegu jak i dopuszczalnych przedmuchach, tedy nie ma prawa leciec olej, szczególnie w 16V, w 8V sie moze zdarzyc.
Ale jesli pcha olej, to na sam początek musowo sprawdzić i przczyscic całe odp. skrzyni, odmy/zaworki/wszystkie przewody do tego dołączone.
Jeśli po tym nadal bedzie walic olej, to pomiar cisnienia cylindrów sporo tu powie.
Ale Ciekawostka, u mnie w starym silniku 8V pchało równiez olej tak ze nowy filtr po kilku tys, był od spodu cały w oleju.
Umnie całkowicie rozwiazało problem rozebranie odmy, i wywalenie separatora czyli drucianego sitka ze srodka, tak ze po tym nie miałem juz oleju w filtrze, ale ciśnienie na cylindrach równiez nie było za wesołe. ----------------- | | 2016-11-06 16:03 | | yezXR3i Sympatyk FEFK
 BMW E91 Bukowno | 2009-03-09 23:57:43 Dobra dobra, jest jak jest i to się nie zmieni. Jednak to nie zmieni faktu że koledze wywala olej odmą a mi poleciał tym przewodem w momencie jak straciłem pierścień. Więc chyba jakiś związek jest?! ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 | | 2023-11-07 10:41 | | Magik123 Sympatyk FEFK
 osobowy gdzieś | 2009-03-09 23:47:13 Cytat:
| 2009-03-09 23:39:48, yezXR3i pisze:
Ten przewód o ktorym mówisz nie ciągnie powietrza a nim dmucha (przy padniętych pierścieniach) [ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-03-09 23:40:10 ]
|
|
Ehh, nie chce mi sie kłocic ani Ci tłumaczyc, wez poczytaj co to przewietrzenie skrzyni korbowej/obieg zamkniety/otwarty, co to odma.
Wtedy zrozumiesz po co ten zawor i po co przewod.
Tutaj co nieco
Przewietrzenie
Dla jasności, zatkaj zaworek od zewnetrznej strony, i przyłoz reke do tego przewodu filtra i daj gazu, pozniej sobie podepnij zawerek i przyłoz reke na wolnych obrotach.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-09 23:50:01 ][ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-09 23:50:56 ] | | 2016-11-06 16:03 | | yezXR3i Sympatyk FEFK
 BMW E91 Bukowno | 2009-03-09 23:39:48 Ten przewód o ktorym mówisz nie ciągnie powietrza a nim dmucha (przy padniętych pierścieniach)
----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 [ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-03-09 23:40:10 ] | | 2023-11-07 10:41 | | Następna strona [ 1 2 3 4 ] | |
|
|
|
|