2003-08-12 21:26:00
Już wyjaśniam. Mojego Kanciaka kupiłem bez aku. Aktualnie ma silnik 1.3 i chce na nim jeszcze trochę pojeździć - na zime chyba nie bede zakładał 2.0 bo i tak bedzie rzucało nieźle

. Jednak chciałbym żeby ten akumulator współpracował w późniejszym czasie właśnie ze wspomnianym 2.0 mając do zasilenia jeszcze stado innych odbiorników jak np. oświetlenie podwozia, spore audio na postoju, zmodyfikowane oświetlenie wnętrza, domykanie szyb i bóg wie co jeszcze będzie pracować bez zapłonu

.
Prawdopodobnie DOHC będzie miał troche zwiększone sprężanie.
Teraz praktycznie nie ma ładowania (jest 0,2-0,3V przy ok. 3krpm - co może być przyczyną?). Jednak na (troche chyba wiekszym niz seria) aku od malucha odpalil sam i to kilka razy

. Dopiero po ponad 40km jazdy mial male problemy ale ostatecznie tez zakrecil. Napiecie na aku spadło co prawda z początkowych 13V do 12,5V lecz malacz bez problemu na nim odpalil. Za to seryjny aku od CC700 (tez 13V na poczatku) przekrecil z trudem walem 2 razy po czym silnik sie zatrzymał i po ok 2s. spod maski zaczal wydobywac sie dym w okolicy pompy hamulcowej

. Chyba sie cos zgralo jak potrzymalem chwilke prąd na stojącym rozruszniku

. Po tej operacji CC tez odpalil majac do dyspozycji juz tylko ok. 12V. Zanim zmienie olej musi jeszcze troszke pojezdzic tak jak jest wiec jaki aku najlepiej zapodac?
Czy 50Ah i 500A wystarczy do tego celu czy powinienem się rzucić na coś większego?
A, prawdopodobnie aku będzie firmowany logo "Baren" - co sądzicie o tej marce, ma ktoś jakieś doświadczenia z akumulatorami tej firmy??
-----------------
oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-08-12 22:13:04 ]