Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pompa paliwa...

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2009-03-10 13:25:24

Bo ponoć 1.3 daje mniejsze cisnienie, ale nie wiem czy tak jest

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-10 12:55:58

a jeszcze jednopytanie czemu nie może byc z 1.3 mam taka pompke uzywana z 1.25 zettec
2011-08-29 20:04
  
 
 2009-03-05 19:27:05

obie z tych pomp są z magneti marelli symbole mam03157 3bar
pbv504/2 3.8 bar a nad mechanikiem sie zastanowie dzieki za odpowiedz chyba zdecyduje sie na te 3 bary
2011-08-29 20:04
  
 
 2009-03-05 14:49:08

W obu przypadkach jednopunkt i wielopunkt 1.4,1.6,1.8 jest cisnienie tłoczenia 3 bary, dopiero regulator obniza je do 2.1 bara.
W mechanicznej jest cos miedzy 2 a 3.8, ale pewnosci nie mam.
W escorcie pomp o wiekszym cisnieniu nie bylo.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-05 11:52:17

weź zmień mechanika chłopie. Za 200zł to ja moge mieć dwie pompy z montażem A u Ciebie to różnica między jedną a drugą - to ile one kosztują?!

Do monowtrysku zdajesie jest 2.8 (ale niech sie ktos wypowie bo nie mam pewnosci) a do wielopunktu jest 3.0bara.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2009-03-05 11:27:28

w tecdoc sa podane dwie referencje wiec zaczałem sie zastanawiac czym sie różnia i to była jedyna zmiana elektromechanik mi powiedział też ze była różnica że ta 3 bary jest do monowtyrusku i ze moze nie dawac rady przy wielopunktowym pytam bo różnica w cenie to ponad 200 zł a muszę wymienić
2011-08-29 20:04
  
 
 2009-03-05 11:04:00

Cytat:
2009-03-05 10:59:46, STRONGER_RS pisze:
Piszecie ze pompki są takie same i rzeczywiście wyglądają identycznie tylko ze jedne maja ciśnienie robocze 3 bar a drugie 3,8bar jak zamontuje te słabszą to auto będzie chulać czy lepiej kupić tę mocniejszą



A jakie to dają 3,8, normalnie cisnienie jest 3 bary.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-05 10:59:46

Piszecie ze pompki są takie same i rzeczywiście wyglądają identycznie tylko ze jedne maja ciśnienie robocze 3 bar a drugie 3,8bar jak zamontuje te słabszą to auto będzie chulać czy lepiej kupić tę mocniejszą
2011-08-29 20:04
  
 
 2009-03-05 05:43:32

Cytat:
2009-03-03 10:57:52, slawcek pisze:
R9, brązowy zaraz wstawię fotkę. Ogólnie jest mniejszy niż większośc przekaźników(ok. 2x2x1,5 cm) [ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2009-03-03 11:05:33 ]

dzięki

-----------------
------"Bezpiecznie do przodu"-------
------#Sympatyk FEFK#341#-------
---------#Sympatyk FKP#-----------
---------www.klubrenault.pl---------
--------www.megane.com.pl--------
2011-11-19 21:02
  
 
 2009-03-03 10:57:52

Cytat:
2009-03-03 10:53:53, tjmdm pisze:
Koledzy jak wygląda przekażnik pompy paliwa (kolor, wielkość, ile nóżek. symbol)?


R9, brązowy zaraz wstawię fotkę. Ogólnie jest mniejszy niż większośc przekaźników(ok. 2x2x1,5 cm)




-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'



[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2009-03-03 11:05:33 ]
2024-12-27 12:14
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM