Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Problem z układem kierowniczym

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-04-10 09:00:16

Pojedź na zbieżność wtedy skonczy się Twój problem nie wracającej kierownicy.

Jeśli wydobywają się dzwięki i nie jesteś w stanie ich zlokalizować, zrobią to za Ciebie panowie od zbierzności. Dostaniesz listę co trzeba wymienić i po sprawie.

-----------------
>
2012-10-17 19:57
  
 
 2009-04-10 08:13:23

Witam. Na zbieżności nie byłem jeszcze ale w przyszłym tygodniu zajadę. Jesli powoli skręcam na postoju w prawo z zawieszenia wydobywają się dziwne dźwięki. Dokładnie nie jestem w stanie określić co to. Pozdrawiam
2009-11-22 12:57
  
 
 2009-04-09 19:25:04

Kierownica nie wraca do swojego położenia pierwotnego w przypadkach kiedy zbieżność jednego z kół jest na dużym minusie lub plusie.

Z tego co wyczytałem to wymieniałeś drążek i koncówkę, czy po tym zabiegu byłeś na zbieżności? Jeśli nie to masz odpowiedź na swoje pytanie.

-----------------
>
2012-10-17 19:57
  
 
 2009-04-09 18:59:20

Jedyne wyjście to pojechać do zakładu, który zajmuje się geometrią i pomierzyć zawieszenie. A skoro jest to jedyne wyjście, to jest zarazem ono i najprostsze, i najtańsze...
No, chyba, że masz sprzęt do pomiarów geometrii zawieszenia.

-----------------
Jam ten, którym tu straszą!
2009-12-04 23:37
  
 
 2009-04-09 17:13:34

Witam. Wahacz oglądałem i wygląda na cały. Jak to najprościej sprawdzić? Pozdrawiam
2009-11-22 12:57
  
 
 2009-04-09 07:31:37

Brak lub zły kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy(skrzywiony wahacz/zwrotnica/sanki) uszkodzona maglownica

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-04-09 00:07:52

Witam. Niedawno wyrzuciło mnie z zakrętu i uderzyłem z nie małą prędkością w dość wysoki krawężnik. Obejrzałem auto i wszystko wyglądało ok poza skrzywionym drążkiem i końcówką drążka, więc to wymieniłem. Po wymianie mam problem. Otóż na postoju wspomaganie normalnie działa i przy małej prędkości kierownica normalnie odbija natomiast przy wyższych ok 60 km/h wzwyż kierownica kreci się jakby auto nie miało wspomagania i nie odbija na zakrętach. W czym może tkwić problem? Kolega obstawia na maglownice, a ja nie za bardzo wiem. Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-04-09 10:40:43 ]
2009-11-22 12:57
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM