Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Planowanie głowicy/zwiększe spężania ?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-03-26 19:29:27

Dobra, dam se spokój z zabawa z głowicami, trza pozbierać na 2.0.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-25 23:46:22

Cytat:
2009-03-25 08:17:40, RemikGT pisze: Róznica pewnie jest bo komprecha wróciła



dokładnie jest tak jak mówisz

-----------------
2017-03-18 22:00
  
 
 2009-03-25 23:00:52

Dotrzeć zawory można samemu. To nie jest wielka sztuka. Ściągacz można zrobić ze ścisku stolarskiego. Wymiana uszczelniaczy też nie powinna sprawić problemów. Samemu jedynie jej nie zestrugasz.
2009-12-04 23:37
  
 
 2009-03-25 21:55:32

No właśnie, dziś dzwoniłem do zakładu, cena za planowanie, dotarcie zaworów i wymiana uszczelniaczy 200zł, olej, uszczelki, wychodzi ponad 400.
A znowu dzwoniłem tez do gościa za 2.0 136KM z Mondka, powiedział mi 1 tyś zł, wiec chyba lepiej odczekać i zrobic tylko przekładke na 2.0.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-25 19:09:41

Przy wymianie uszczelki, liźnij ją minimalnie. Nie baw się w jakiś radykalne "skrobanie". Chyba, że masz drugą na wszelki wypadek.
Jakie tam są komory spalania? Bo możliwe, że można trochę poprawić napełnianie cylindrów.
2009-12-04 23:37
  
 
 2009-03-25 18:03:23

Stożek??
Ostre wałki z 2.0, przepustnica 60mm, przepływka 60mm, kompletny dolot z RKC, lzejsze koło zamachowe i kpl wydech z wieksza srednicą.
Kilku osobom dobrze znana przeróbka, dlatego zastanawiam sie nad głowica

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-25 17:49:57

Najlepiej po prostu PORZĄDNIE i SOLIDNIE zrobić głowicę. Splanować tyle ile trzeba, wyczyścić, dotrzeć zawory, zapewnić szczelność. Dla chętnych polerowanie kanałów (z tego co wiem, tego też nie robi się na lustro). A silnik zacznie zachowywać się dużo lepiej.
:Magik - jak masz zmieniany ten dolot i wałki? Jakieś pomiary były robione? Jakieś strojenie? Czy po prostu włożyłeś (pewnie) stożek?
Co to za wałki?
2009-12-04 23:37
  
 
 2009-03-25 14:06:46

Tylko że u mnie cały dolot jest juz zmieniony, wydech moze nie sportowy, ale wiekszy, wałki ostre również, jedynie polerowanie i spasowanie tego. Dlatego pytam czy jest sens to robić.
Kombinuje jak podnieść z deka Nm, z paliwem nie ma co bo jedynie program tu pomorze, wiec z komprecha jedynie.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-25 10:13:49

Tak jak Jozwa pisze obróbka głowicy ma sens,tylko i wyłacznie wtedy jesli zrobimy ,porting,polerowanie ze spasowaniem kanałów,skrobanie,swinie,szybkie wałki wzrost mocy na poziomie rzedu 15% max 20%, dodam iz metodami garazowymi bedzie to cięzkie do wykonania
Ponad to wtedy warto podłubac w dolocie i z tego co ja wiem bez hamownii na której to bedzie strojone nic sie nie zrobi, i to nie raz wjazd na rolki tylko kilka krotnie,
niestety wedle przysłowia ile pieniedzy tyle radości
Czyli wychodzi na jedno teoria ,teoria a praktyka ma się do tego nijak, no ale widac kazdy musi przejśc droge podobna do mojej,tez sam kiedyś kombinowałem z dolotami,wydechami i co i nic, dlatego zamin coś zaczynacie robic warto uzbierać $$$ kupić graty sprawdzonych firm, które gwarantują wzrost mocy, lub od razu oddac do fachowców i wtedy wydacie z 2=-3 koła i cieszycie się z tego ze to jezdzi jak nalezy i tak jak chcecie

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2009-03-25 09:54:28

Cytat:
2009-03-25 08:28:17, Magik123 pisze:
ze przy znacznym stopniu splanowania, może dochodzic juz do samozapłonu przy PB95, a tego bym nie chciał dlatego pytam, lać 98 tez mi sie nie opłaci.



ale chyba nie w seryjnym Zetecu kolego... planowanie glowicy bez zadnych innych modyfikacji w kierunku n/a to totalny bez sens i glupota, roznicy odczuwalnej nie bedzie, mogę Cie zapewnić. Bez wystrojenia i cofnięcia zapłonu może byc wręcz odwrotnie. Wiec dolicz sobie do tego koszt świni i ogarniecia czyli jakies 2000zl.
2012-02-03 14:40
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM