2009-03-25 10:13:49
Tak jak Jozwa pisze obróbka głowicy ma sens,tylko i wyłacznie wtedy jesli zrobimy ,porting,polerowanie ze spasowaniem kanałów,skrobanie,swinie,szybkie wałki wzrost mocy na poziomie rzedu 15% max 20%, dodam iz metodami garazowymi bedzie to cięzkie do wykonania
Ponad to wtedy warto podłubac w dolocie i z tego co ja wiem bez hamownii na której to bedzie strojone nic sie nie zrobi, i to nie raz wjazd na rolki tylko kilka krotnie,
niestety wedle przysłowia ile pieniedzy tyle radości
Czyli wychodzi na jedno teoria ,teoria a praktyka ma się do tego nijak, no ale widac kazdy musi przejśc droge podobna do mojej,tez sam kiedyś kombinowałem z dolotami,wydechami i co i nic, dlatego zamin coś zaczynacie robic warto uzbierać $$$ kupić graty sprawdzonych firm, które gwarantują wzrost mocy, lub od razu oddac do fachowców

i wtedy wydacie z 2=-3 koła i cieszycie się z tego ze to jezdzi jak nalezy i tak jak chcecie
-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ