| | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | Autor | | Ziebotta
Ford Escort MK VII Sobocisko/Wro | | 2010-08-19 21:13 | | Ziebotta
Ford Escort MK VII Sobocisko/Wro | 2009-08-25 21:51:06 ok, więc po resecie i jeździe zrobiłem znów test kompa, ale tym razem chyba sypało dużo błędów czy co, bo migało kilka minut więc prosiłbym o pomoc jakie to błędy.
Filmik na włączonym zapłonie: link
Filmik na włączonym silniku: link | 2010-08-19 21:13 | | surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2009-08-20 10:54:48 Cytat:
| 2009-08-19 22:09:20, Ziebotta pisze:
Jak ok ? Skoro w tak krótkim czasie opór spadał tak szybko, do wartości jakby temperatura była już bardzo wysoka, a raczej być nie mogła po takiej chwili? Po za tym komputer wyrzucił błąd właśnie tego czujnika... to czego mam szukać?
|
|
są różne jaja często z kompem i błędami, dlatego dobrze jest zresetować kompa, i sprawdzić po jakimś czasie, czy kod się pojawi. | 2024-07-06 23:09 | | Ziebotta
Ford Escort MK VII Sobocisko/Wro | | 2010-08-19 21:13 | | Ziebotta
Ford Escort MK VII Sobocisko/Wro | 2009-08-19 22:09:20 Jak ok ? Skoro w tak krótkim czasie opór spadał tak szybko, do wartości jakby temperatura była już bardzo wysoka, a raczej być nie mogła po takiej chwili? Po za tym komputer wyrzucił błąd właśnie tego czujnika... to czego mam szukać? | 2010-08-19 21:13 | | radekbox Sympatyk FEFK
escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2009-08-19 22:01:10 zostaw ten czujnik, jest on ok.
zresetuj kompa pojezdzij troche i znowu zczytaj bledy, w tym czasie nic nie grzeb i nie odpinaj czujnikow i zobaczysz, czy znowu wywali ten sam blad [ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2009-08-19 22:03:20 ] | 2019-07-14 10:42 | | nowypn Sympatyk FEFK
Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-08-19 21:48:58 Witam
W tym wszystkim brakuje tylko pomiaru temperatury z małego obiegu a najlepiej z miejsca w którym jest zamontowany czujnik temperatury chłodziwa. Jak dla mnie to wszystko jest ok - skoro wskaźnik w ogóle wchodzi w pole normal to znaczy że woda ma juz dośc wysoką temperaturę co łatwo sprawdzic łapiąc za węże nagrzewnicy albo nawet włączając ogrzewanie wewnątrz. Bez pomiaru temperatury wody możemy sobie gdybac do woli - pomyśl o jakimś termometrze choby o takim uzywanym w piecach CO - zwykły alkoholowy i będziemy wiedziec w miare dokładnie co i jak.
Pozdrawiam ----------------- Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :) | 2021-03-23 13:57 | | Ziebotta
Ford Escort MK VII Sobocisko/Wro | 2009-08-19 15:01:56 No w kOhmach, widzę pomiary jakie kolega nowypn wypisał, wg mnie znacznie odbiegają i za szybko ten opór spada, dlatego proszę o rzeczową opinię czy to już wystarczający powód by wymienić czujnik, czy może jednak jakoś źle wnioskuję po tych wynikach?? | 2010-08-19 21:13 | | surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2009-08-19 14:40:15 Cytat:
| 2009-08-19 13:59:41, Ziebotta pisze:
Zrobiłem pomiary oporu i prezentują się tak (wartości w kOmach): -zimny silnik po całej nocy ( o ile może być zimny w lecie ) : 32,3 - po 30s : 25,0 - po 45s : 21,5 - po 1min 5s : 17,0 - po 1min 20s : 15,0 - auto zgasło - przez ok minute na wyłączonym silniku spadło do 14,2 - ponowne, ciężkie odpalenie i wynik 13,0 - po 20s : 11,6 - po 1min : 9,3 - po 1min 40s : 7,7 - po 2min 30s: 6,1 - w tym momencie wskazówka weszła dopiero na literkę N w polu NORMAL - po 3min 30s : 5,3 - zgasło i umarło, nie dało się już odpalić, dopiero później po podłączeniu czujnika Dodatkowo zmierzyłem czujnik temperatury powietrza prawdopodobnie (ten zaznaczony na niebiesko na zdjęciu) na starcie miał podobny opór 32,7, a na koniec pomiarów miał - 21,4. Wg mnie różnica jest ogromna, biorąc pod uwagę wartości z książki opór spada zbyt gwałtownie, bo auto chodziło 5min, temperatura ledwo wzrosła, a opór jakby było 70-80stopni... Teraz proszę o waszą opinię...
|
|
w kOhmach, czy Ohmah?
Porównaj sobie z tymi na dole... | 2024-07-06 23:09 | | Ziebotta
Ford Escort MK VII Sobocisko/Wro | 2009-08-19 13:59:41 Zrobiłem pomiary oporu i prezentują się tak (wartości w kOhmach):
-zimny silnik po całej nocy ( o ile może być zimny w lecie ) : 32,3
- po 30s : 25,0
- po 45s : 21,5
- po 1min 5s : 17,0
- po 1min 20s : 15,0
- auto zgasło
- przez ok minute na wyłączonym silniku spadło do 14,2
- ponowne, ciężkie odpalenie i wynik 13,0
- po 20s : 11,6
- po 1min : 9,3
- po 1min 40s : 7,7
- po 2min 30s: 6,1
- w tym momencie wskazówka weszła dopiero na literkę N w polu NORMAL
- po 3min 30s : 5,3
- zgasło i umarło, nie dało się już odpalić, dopiero później po podłączeniu czujnika
Dodatkowo zmierzyłem czujnik temperatury powietrza prawdopodobnie (ten zaznaczony na niebiesko na zdjęciu) na starcie miał podobny opór 32,7, a na koniec pomiarów miał - 21,4.
Wg mnie różnica jest ogromna, biorąc pod uwagę wartości z książki opór spada zbyt gwałtownie, bo auto chodziło 5min, temperatura ledwo wzrosła, a opór jakby było 70-80stopni...
Teraz proszę o waszą opinię... [ wiadomość edytowana przez: Ziebotta dnia 2009-08-19 14:59:08 ] | 2010-08-19 21:13 | | Następna strona [ 1 2 ] | |
|
|
|
|