| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << | |
|
| Autor | |
Mieszczan
 Espero 1,5+ Gaz Tomaszów mazowiecki | 2009-05-10 11:34:12 nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?
i 2 pytanie jak naciagnąć hamulec reczny? |
| | |
krzychu_ch Klubowy Weteran
 Octavia Sosnowiec | 2009-05-10 11:43:22 Cytat:
| 2009-05-10 11:34:12, Mieszczan pisze:
gdzie tego szukac
|
|
w wyszukiwarce
opisywane chyba chyba już ze 100 razy
co do ręcznego to najlepiej odkręcić osłonę termiczną wydechu i tam będziesz miał śrubkę i nakrętkę do kręcenia
edit:
I naumiej się tytułować prawidłowo tematy
----------------- Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
[ wiadomość edytowana przez: krzychu_ch dnia 2009-05-10 11:44:50 ] |
| 2017-11-26 16:51 | |
Mieszczan
 Espero 1,5+ Gaz Tomaszów mazowiecki | 2009-05-10 11:57:22 oki  |
| | |
pochlast
 Espero 1,8 CD [LPG] Legnica | 2009-05-10 12:04:44 Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, podnieś oba tylne koła w celu bieżacej kotroli siły hamowania ręcznym. Wejdz pod auto, odkrecasz półkolistą osłonę środkowego tłumika (jak pisał wyżej krzychu_ch), będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę. ----------------- -=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę..."" |
| 2016-08-19 15:31 | |
adamesce
 bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-05-10 15:04:28 oslony nie musisz sciagac jesli posiadasz dluga przejsciowke do np grzechotki. ----------------- Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
Uwielbiam ciężką pracę. Mógłbym się na nią patrzeć godzinami. |
| 2013-06-03 12:39 | |
Michal7e91 Member Klubu Espero
 Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-05-10 15:56:49 Cytat:
| 2009-05-10 12:04:44, pochlast pisze:
... będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę.
|
|
Jeżeli naciągasz linkę to kręcić trzeba w prawo. Natomiast co do sprawdzania czy koło jeszcze swobodnie się obraca raczej nie ma potrzeby pomocy osób trzecich. Oczywiście zakładam, że będziesz to robił z kanału. A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana. Powodzenia. ----------------- |
| 2021-02-19 22:48 | |
Mieszczan
 Espero 1,5+ Gaz Tomaszów mazowiecki | 2009-05-10 16:17:39 oki  mam kanał grzechotki wsioo mam  dam rade dzieki  |
| | |
bogdan1 Klubowy Weteran
 Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-05-10 16:19:40 Cytat:
| 2009-05-10 15:56:49, Michal7e91 pisze:
A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana...
|
|
najlepiej od razu medyczna
A co do kierunku kręcenia ....dawno dawno temu ..w bajce pt. "Przygody Baltazara Gąbki" ..padło hasło .."wszystkie śruby świata zakręcają się w prawą stronę"
... /wprawdzie wiem już, że nie jednak nie wszystkie ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo ułatwiło mi to życie , pracę i takie tam ..przez szereg lat  /
Sorki za małe OT...ale Koledzy już się konkretnie wypowiedzieli ..więc na mały luzik można sobie pozwolić ?  ----------------- Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ... |
| 2020-09-09 15:08 | |
krzychu_ch Klubowy Weteran
 Octavia Sosnowiec | 2009-05-10 19:06:17 Cytat:
| 2009-05-10 16:17:39, Mieszczan pisze:
oki mam kanał grzechotki wsioo mam dam rade dzieki
|
|
A masz naprawdę głęboką 13 nasadkę
Sądzę że nie
Tam jest długa śruba a nakrętka jest naprawdę głęboko zakręcona
Zwykła nasadka z zestawu nie starczy ----------------- Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam... |
| 2017-11-26 16:51 | |
pochlast
 Espero 1,8 CD [LPG] Legnica | 2009-05-10 20:49:43 Bez elastycznej nasadki robota jest niezmiernie mozolna - 1/10 obrotu śruby, ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy
[ wiadomość edytowana przez: pochlast dnia 2009-05-10 20:52:36 ] |
| 2016-08-19 15:31 | |
Ikarus260 Klubowy Weteran
 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-05-11 17:45:44 Cytat:
| ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy |
|
A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach  Faktycznie czas umila  ----------------- |
| 2018-11-24 13:59 | |
rysiu1 Klubowy Weteran
 było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2009-05-11 21:17:47 Cytat:
| 2009-05-11 17:45:44, Ikarus260 pisze:
A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach Faktycznie czas umila
|
|
A jak umożliwia odkręcenie czegoś co normalnie nie idzie... ----------------- Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu |
| 2024-11-03 18:39 | |
Kula69 Klubowy Weteran
 BMW 530d Warszawa Ursynów | 2009-05-11 22:26:34 Cytat:
| 2009-05-10 11:34:12, Mieszczan pisze:
nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?
|
|
jak już bedziesz kręcił ten ręczny to z baku wychodzą 2 kable w osłonie gumowej to własnie tam nie łączy, bywa ze trzeba dosztukować troche przewodu bo stary jest przegnity ----------------- |
| 2022-09-29 20:45 | |
Buba030
 Płock | 2009-05-12 10:23:39 Cytat:
| 2009-05-10 12:04:44, pochlast pisze:
Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, ...... |
|
Ja osobiście sie z tym nie zgodzę i prawde mówiąc życze powodzenia jeśli komus uda sie w taki sposób dobrze wyregulowac ręczny.....
Proponuje dźwignie ustawic na trzeci ząbek i dalej jak to opisali koledzy....
Jeśli wyregulujemy na pierwszym zabku to wystarczy , ze z którejs strony linka bedzie ciezej chodziła i po jakims czasie przegrzane hamulce masz jak w banku ze wszystkimi nastepstwami tegoz (zablokowanie koła , odklejenie okładzin i wiele innych mozliwych...).
ja do regulacji stosowałem rurke półcalowa około 500mm z dospawana na końcu nasadką i lekko powiekszonym otworem srodkowym nasadki , idzie to raczej lekko , zawsze sama reka dało sie kręcic , i wtedy nie trezba zadnych osłon demontowąc ----------------- pozdrawiam
Buba |
| 2013-08-27 15:52 | |
| |
|