Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak to zrobić?

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-05-10 11:34:12

nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?
i 2 pytanie jak naciagnąć hamulec reczny?
 
  
 
 2009-05-10 11:43:22

Cytat:
2009-05-10 11:34:12, Mieszczan pisze:
gdzie tego szukac



w wyszukiwarce
opisywane chyba chyba już ze 100 razy


co do ręcznego to najlepiej odkręcić osłonę termiczną wydechu i tam będziesz miał śrubkę i nakrętkę do kręcenia




edit:

I naumiej się tytułować prawidłowo tematy


-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...


[ wiadomość edytowana przez: krzychu_ch dnia 2009-05-10 11:44:50 ]
2017-11-26 16:51
  
 
 2009-05-10 11:57:22

oki
 
  
 
 2009-05-10 12:04:44

Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, podnieś oba tylne koła w celu bieżacej kotroli siły hamowania ręcznym. Wejdz pod auto, odkrecasz półkolistą osłonę środkowego tłumika (jak pisał wyżej krzychu_ch), będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę.

-----------------
-=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
2016-08-19 15:31
  
 
 2009-05-10 15:04:28

oslony nie musisz sciagac jesli posiadasz dluga przejsciowke do np grzechotki.

-----------------
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
Uwielbiam ciężką pracę. Mógłbym się na nią patrzeć godzinami.
2013-06-03 12:39
  
 
 2009-05-10 15:56:49

Cytat:
2009-05-10 12:04:44, pochlast pisze:
... będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę.



Jeżeli naciągasz linkę to kręcić trzeba w prawo. Natomiast co do sprawdzania czy koło jeszcze swobodnie się obraca raczej nie ma potrzeby pomocy osób trzecich. Oczywiście zakładam, że będziesz to robił z kanału. A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana. Powodzenia.

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2009-05-10 16:17:39

oki mam kanał grzechotki wsioo mam dam rade dzieki
 
  
 
 2009-05-10 16:19:40

Cytat:
2009-05-10 15:56:49, Michal7e91 pisze:
A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana...


najlepiej od razu medyczna


A co do kierunku kręcenia ....dawno dawno temu ..w bajce pt. "Przygody Baltazara Gąbki" ..padło hasło .."wszystkie śruby świata zakręcają się w prawą stronę"
... /wprawdzie wiem już, że nie jednak nie wszystkie ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo ułatwiło mi to życie , pracę i takie tam ..przez szereg lat /

Sorki za małe OT...ale Koledzy już się konkretnie wypowiedzieli ..więc na mały luzik można sobie pozwolić ?

-----------------
Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ...
2020-09-09 15:08
  
 
 2009-05-10 19:06:17

Cytat:
2009-05-10 16:17:39, Mieszczan pisze:
oki mam kanał grzechotki wsioo mam dam rade dzieki




A masz naprawdę głęboką 13 nasadkę
Sądzę że nie
Tam jest długa śruba a nakrętka jest naprawdę głęboko zakręcona

Zwykła nasadka z zestawu nie starczy

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...
2017-11-26 16:51
  
 
 2009-05-10 20:49:43

Bez elastycznej nasadki robota jest niezmiernie mozolna - 1/10 obrotu śruby, ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy


[ wiadomość edytowana przez: pochlast dnia 2009-05-10 20:52:36 ]
2016-08-19 15:31
  
 
 2009-05-11 17:45:44

Cytat:
ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy



A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach Faktycznie czas umila

-----------------
2018-11-24 13:59
  
 
 2009-05-11 21:17:47

Cytat:
2009-05-11 17:45:44, Ikarus260 pisze:
A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach Faktycznie czas umila


A jak umożliwia odkręcenie czegoś co normalnie nie idzie...

-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
2024-11-03 18:39
  
 
 2009-05-11 22:26:34

Cytat:
2009-05-10 11:34:12, Mieszczan pisze:
nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?


jak już bedziesz kręcił ten ręczny to z baku wychodzą 2 kable w osłonie gumowej to własnie tam nie łączy, bywa ze trzeba dosztukować troche przewodu bo stary jest przegnity

-----------------
2022-09-29 20:45
  
 
 2009-05-12 10:23:39

Cytat:
2009-05-10 12:04:44, pochlast pisze:
Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, ......


Ja osobiście sie z tym nie zgodzę i prawde mówiąc życze powodzenia jeśli komus uda sie w taki sposób dobrze wyregulowac ręczny.....
Proponuje dźwignie ustawic na trzeci ząbek i dalej jak to opisali koledzy....
Jeśli wyregulujemy na pierwszym zabku to wystarczy , ze z którejs strony linka bedzie ciezej chodziła i po jakims czasie przegrzane hamulce masz jak w banku ze wszystkimi nastepstwami tegoz (zablokowanie koła , odklejenie okładzin i wiele innych mozliwych...).
ja do regulacji stosowałem rurke półcalowa około 500mm z dospawana na końcu nasadką i lekko powiekszonym otworem srodkowym nasadki , idzie to raczej lekko , zawsze sama reka dało sie kręcic , i wtedy nie trezba zadnych osłon demontowąc

-----------------
pozdrawiam

Buba
2013-08-27 15:52
  
 
 
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM