Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Mk7 16.16v tłoki i pierścienie a pobieranie oleju

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-06-07 16:46:43

Ja miałem u siebie też taki problem a rozwiązanie okazało się banalne: "mechanik" stwierdził uszczelniacze i raz dwa mi wymienił a wtedy brał mi jeszcze więcej - litr na 500 km. Rozwiązaniem była zmiana oleju z Mobil pół syntetyk na Elf mineralny. Od tego czasu od wymiany do wymiany dolewam pół litra. Mi pomogło - ale każdy przypadek jest inny...
2009-06-12 01:34
  
 
 2009-06-07 15:41:42

Dużymi ilościami?
2009-11-22 12:57
  
 
 2009-06-07 14:44:43

Cytat:
2009-06-07 13:26:04, walet90 pisze:
Jak puszcza dyma przy odpalaniu to są gumki zaworowe a jak kopci cały czas to pierścienie. Sprawdź również ciśnienie na garach.



a tak na marginesie to ja mam ciśnienie na wszystkich garach po prawie 13, wymienione uszczelniacze a olej pali
2009-09-27 14:07
  
 
 2009-06-07 13:26:04

Jak puszcza dyma przy odpalaniu to są gumki zaworowe a jak kopci cały czas to pierścienie. Sprawdź również ciśnienie na garach.
2009-11-22 12:57
  
 
 2009-06-07 12:58:56

Ja wymieniłem uszczelniacze zaworowe i nadal bierze olej, byłem u mechanika i powiedział że właśnie najprawdopodobniej to będą pierścienie, więc może u ciebie też "tylko" wymiana pierścieni wystarczy. Być może tłoków wcale nie trzeba będzie ruszać. ale jak pojedziesz na oględziny to napisz co ci tam powiedzieli
2009-09-27 14:07
  
 
 2009-06-07 12:19:07

Moga byc rowniez uszczelniacze na zaworach, puszcza dyma z rana po odpaleniu??

Nie wymieniaj pierscieni, tym bardziej tłokow jesli nie zamierzasz zrobic szlifu, bo sytuacja nie ulegnie zmianie, lub pogorszy się jeszcze bardziej, w najlepszym wypadku delikatnie się poprawi.
Kup sobie drugi silnik bo jeden kompletny tłok to ok 350zł, plus uszczelki, szlif itd to bedzie ze 2-3 tys.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-06-07 10:52:08

witam.
zauwazylem ostatnio duzy pobor oleju.
czy wmiana tłokow i pierscieni pomoże?
prosze o pomoc
pozdrawiam
2009-12-06 13:47
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM