2009-08-31 20:37:33
mumek!,
...według mnie z tym ciśnieniem doładowania jest tak: silnik chodzi jest ok. silnik zgaśnie sam przy włączonym kluczyku to napięcie na elektronikę jest podawane i komputer analizuje poprzez czujnik, że brak ciśnienia bo silnik zgasł sam i rejestruje błąd. Spróbuj odłączyć zasilanie 12V od zaworu elektromagnetycznego paliwa w pompie i pokręć rozrusznikiem tak jakbyś zapalał silnik zobaczysz ile błędów wyskoczy.
.....zostaw to ciśnienie w spokoju.....
Parę lat temu zdarzało się, że moja omega też gasła, aż w końcu zdechła i nie zapaliła a przyczyną był właśnie elektrozawór w odcinający w pompie wtryskowej, sprawa elektryczna. Jeden koniec cewki idzie do śrubki na zasilanie 12V ,a drugi jest przygrzany do obudowy i chyba się odgrzał lub ułamał ale łączył na tyle, że jeździłem i nie odczuwałem braku paliwa. Obudowa górna zaworu jest z bakielitu i on po prostu się zwęglał chyba na skutek iskrzenia końcówki drutu i przewodził prąd aż do czasu gdy oporność wrosła na tyle, że zaczynał przerywać, aż zdechł był. Błędy chyba ze cztery wyskoczyły, nie pamiętam jakie bo to dawno było
.....zostaw to ciśnienie w spokoju.....!!!!
Sprawdzaj układ zasilania w paliwo, może pompa elektryczna w zbiorniku się też kończy, ale to byś miał problem z zapalaniem poniżej 15 litrów paliwa, filtr paliwa. Kiedyś u mnie też odcinało paliwo, ale w czasie jazdy przy wyprzedzaniu jak dałem w rurę. wydedukowałem że łańcuszek rozrządu wyciągnięty wyprzedziłem ciut zapłon pompą i jest ok.Może u Ciebie w drugą stronę.

Albo po prostu masz brudną pompę. Przyczyn jest wiele.
pozdrawiam, Tomek
[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2009-08-31 21:14:20 ]