2009-07-12 21:48:18
Kolego iglaxr3i - nie widziałem twojego, ani kolegi auta, więc nie wiem ile jest nalotu. W twoim przypadku to bardzo prawdopodobne.
Przepraszam jeśli uraziłem
Kolego grzech7171 - a w płynie nie masz oleju - na zbiorniczku? Jeśli pompa jest walnięta, to twoje objawy mogą pasować. Ktoś na forum miał taki przypadek, że pompie się łopatki ukręciły - plastikowe były bodajże.
Może ktoś poradzi jak sprawdzić pompę czy działa bez jej wyciągania. Bo nie wiem czy pompa zasilanie ma od zewnątrz, czy wylot tam tylko jest. Jeśli wylot (co jest bardziej prawdopodobne) to po zatkaniu (na zagrzanym silniku żeby termostat się otworzył) sprawdź czy węże zasilające są miękkie, czy twarde. I ewentualnie na zimnym zdjąć wąż przy chłodnicy (o ile to jest powrót), zatkać ręką i krótko spróbować zakręcić. Jeśli pompa sprawna, to wywali płyn. Jeśli nie, to masz uwaloną pompę.
A w przypadku brania oleju i tak czeka cię zdjęcie głowicy raczej.
-----------------
------------
[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2009-07-12 21:49:17 ]